۹۴۱۵۲۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سردار جلالی:

تهران فاقد سامانه شناسایی بوی نامطبوع است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در مورد بوی نامطبوع تهران سامانه لازم برای شناسایی طیف‌های متفاوت بوی نامطبوع وجود ندارد و باید شبکه پایش و رصد آن تشکیل و پدافند غیر عامل شهری به این موضوع وارد شود.

انتخاب: دوره تخصصی پدافند غیر عامل شهری با موضوع بررسی تهدیدات جدید و رویکردهای نوین پدافند غیرعامل، تفاوت ها، اولویت ها، چالش های راهبردی و مسائل اساسی پدافند شهری با حضور سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و رئیس کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تهران، رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شهرداران ، مدیران ارشد شهرداری و دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و شهرداری تهران برگزار شد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه از دیگر چالش های راهبردی و اساسی پدافندشهری به رصد، پایش و هشدار دهی تهدیدات و حوادث شهری اشاره کرد و گفت: موضوع اساسی دیگر نبود سامانه های نوین و غیر نوین رصد مخاطرات است . به عنوان مثال در مورد بوی نامطبوع تهران سامانه لازم برای شناسایی طیف های متفاوت بوی نامطبوع وجود ندارد و باید شبکه پایش و رصد آن تشکیل و پدافند غیر عامل شهری به این موضوع وارد شود.

وی افزود: موضوع حفاظت از مردم نیاز به زیرساخت های لازم دارد که هر شهری باید بتواند یک سوم جمعیت را تخلیه کند، اسکان اضطراری بدهد و بعد از حادثه به محل بازگرداند و هنگام حادثه نیز بتواند آن را اداره کند.

سردار جلالی همچنین در خصوص کنترل میزان وابستگی های زیرساخت های شهری گفت: توصیه می کنم شهرداری تهران نسبت به این موضوع حداقل سالی ۴ مانور برگزار کند تا وابستگی زیرساخت ها بهم در شرایط وقوع حادثه مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مسولیین فقط بوی نفت گاز راخوب بومیکشند سر از چاه نفت در ماورند

    • بدون نام

      سامانه شناسايي بوي نامطبوع ؟!؟!؟!؟!؟ خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج