جاباما
۹۴۱۵۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مذاکرات نهایی بارسا و اینتر برای انتقال ویدال

در ایتالیا مدعی شده اند که آرتور ویدال در نقل و انتقالات زمستانی به اینتر خواهد رفت و دو طرف مشغول مذاکره بر سر جزئیات نهایی هستند.

ورزش سه: آرتورو ویدال امروز صفحه اول دو نشریه معتبر ایتالیایی را به اشغال خود در آورده است. ستاره شیلیایی که به خاطر نیمکت نشینی در بارسا از شرایطش ناراضی است، از هفته ها پیش مورد توجه اینتر قرار گرفته و پیوسته شایعاتی در مورد انتقال او به گوش می رسد.

امروز گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت در صفحه اول خود این موضوع را منعکس کرده اند. گاتزتا نوشته است که اینتر ۲۰ میلیون یورو به بارسا پرداخت خواهد کرد و تنها مشخص نیست که قرارداد او از ژانویه قطعی خواهد بود یا اینکه نیم فصل قرضی می رود و در قراردادش بند خرید الزامی گنجانده خواهد شد.

مذاکرات نهایی بارسا و اینتر برای انتقال ویدال

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در دوران حضورش در یوونتوس، سابقه کار با ویدال را دارد و شاید بهترین روزهای فوتبالی ویدال نیز در همان مقطع بود. او همواره از کار زیر نظر کونته استقبال کرده و اخیرا صراحتا تاکید کرده بود که اگر شرایطش در بارسا تغییر نکند، از این باشگاه خواهد رفت.

بارسا در زمستان برای ایجاد توازن مالی نیاز به فروش بازیکن دارد و گفته می شود ژان کلر تودیبو مدافع خود را نیز به میلان واگذار خواهد کرد. در مورد ویدال باید دید نظر نهایی ارنستو والورده چه خواهد بود. او هافبکی با خصوصیات ویدال در تیمش ندارد و این بازیکن یکی از تعویضی های همیشه مفید بارسا محسوب می شود.

مذاکرات نهایی بارسا و اینتر برای انتقال ویدال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج