۹۴۱۵۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی در اصفهان

فردا تمام مقاطع تحصیلی و مهدکودک ها در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر و نجف آباد تعطیل است.

خبرگزاری مهر: فردا تمام مقاطع تحصیلی و مهدکودک ها در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر و نجف آباد تعطیل است.

منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به اینکه در مواقع اضطراری و با استمرار پایداری جوی بر اساس اعلام اداره هواشناسی و با افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها بر اساس اعلام مرکز بهداشت و محیط زیست جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به تداوم شرایط آلاینده‌ها کارگروه اضطرار آلودگی هوای مدیریت بحران اصفهان تمام مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر و نجف آباد را در روز یکشنبه تعطیل اعلام کرد و مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌ها و دوره‌های ابتدایی در شهرهای کاشان و آران و بیدگل هم تعطیل شدند.

اداره کل هواشناسی موظف است از ۹۶ ساعت قبل وضعیت کلی هوا را اعلام کند

وی با بیان اینکه اداره کل هواشناسی موظف است از ۹۶ ساعت قبل وضعیت کلی هوا را اعلام کند، افزود: میزان آلاینده‌های جوی نیاز به پایش لحظه‌ای دارد که در کارگروه اضطرار و با بررسی برآوردهای سه سازمان هواشناسی، محیط زیست و مرکز بهداشت نتیجه گیری خواهد شد و بر همین پایش لحظه‌ای تعطیلی مدارس اعلام می‌شود که گاه این نتیجه تا دیروقت تعیین و گروه‌های سنی خاصی را شامل می‌شود و به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: مهمترین مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا برای هفته جاری طرح زوج و فرد از در منازل و محدودیت‌های ترافیکی در میدان احمدآباد برای کاهش آلاینده‌ها است.

درخواست از آموزش و پرورش برای ارائه تکالیف از راه دور

وی با اشاره به درخواست از آموزش و پرورش برای ارائه تکالیف از راه دور گفت: در این هفته آمبولانس‌های اورژانس در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده است. امروز شش هزار خودرو در محدوده زوج و فرد و سه هزار دستگاه خودرو هم به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شدند و چهل دستگاه خودرو دودزا فک پلاک شدند.

شیشه فروش با اعلام مدیرکل هواشناسی استان اصفهان با تاکید بر اعمال قانون برای خودروها و تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد افزود: اجرای طرح ترافیکی در مناطق بسیار آلوده و رفع نواقص موتورخانه‌های دستگاه‌های اجرایی و تقویت حمل و نقل استانداردشهری و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و جلوگیری از سوزاندن خار و خاشاک و توقف فعالیت ۳۶۰ کوره آجرپزی و لغو سفرهای غیرضروری و جلسات برون اداری دستگاه‌های دولتی و لزوم استفاده کارمندا از خودورهای سازمانی و جریمه همه خودروهای فاقد معاینه فنی از دیگر مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا خواهد بود.

وی با اعلام ضرورت تعطیل مدارس در روزهای آلوده گفت: در روزهای بحران آلودگی هوا باید شهروندان از تردد در فضاهای باز اجتناب کنند و با تعطیلی مدارس قشر آسیب پذیر کودکان و نوجوانان در معرض آسیب کمتر آلاینده‌های جوی قرار می‌گیرند که عدم تردد آنها نیاز به فرهنگسازی دارد.

پیشنهاد طرح تعطیلی زمستانه در اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان به درخواست و پیشنهادی که به معاونت پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور داشت اشاره‌ای کرد و افزود: در این درخواست پیشنهاد شد برای شهرستانهای متأثر از آلودگی هوا طرح تعطیلات زمستانه به مدت یک ماه در دو بازه ۱۵ روزه در فصول پاییز و زمستان برای مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش پیش بینی شود و به جای آن از تعطیلات تابستانی به همان میزان کسر شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در حد پیشنهاد است و جهت کارشناسی به وزارت آموزش و پرورش منعکس می‌شود تصریح کرد: چنانچه این پیشنهاد پذیرفته شود قطعاً زیرساخت‌های مدارس در تأمین سیستم‌های سرمایشی فراهم خواهد شد و مدارس استان اصفهان نگرانی بابت نبود و کمبود سیستم‌های سرمایشی در تابستان نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج