۹۴۱۶۴۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کاظمی: همه هیات مدیره استقلال استعفا دهند!

پیشکسوت استقلال گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه درمدتی که در باشگاه حضور دارند کوچک‌ترین کار مثبتی را انجام نداده‌اند و بهتر است برای کمک به استقلال دسته جمعی استعفا بدهند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه درمدتی که در باشگاه حضور دارند کوچک‌ترین کار مثبتی را انجام نداده‌اند و بهتر است برای کمک به استقلال دسته جمعی استعفا بدهند.

حسین کاظمی اظهار داشت: اینکه استقلال در سه بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران بدون سرمربی به زمین مسابقه می‌رود نقطه‌ای تاریک در کارنامه این تیم محسوب می‌شود که پاک شدنی نیست.

وی افزود: به طور حتم نبودن استراماچونی در شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز تاثیر زیادی داشت و آن ریتم همیشگی در این تیم دیده نمی‌شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: استقلال در این هفته‌ها که استراماچونی را روی نیمکت خود نداشته است، ۵ امتیاز حساس را از دست داده که به طور حتم در ادامه فصل اثرات زیادی را در راه قهرمانی این تیم خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه مدیریت وقت استقلال در رفتن استراماچونی مقصر بود و باید آن‌ها پاسخکوی افکار عمومی باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به نظر من باید هرچه سریعتر تکلیف استقلال مشخص شود تا این تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه و برای نیم فصل دوم آماده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این مشکل رو شما پیش کسوت های استقلال با مدیریت دوسال گذشته تا به امروز فتل درست کردید بماند خیلی از استقلالی ها نمی خواهند واقعیت رو قبول کنند البته فتل به ارزویش رسید ودست به کار شده از انتخاب مشاور های جدید ومعاونین جدید وبعد هم خودش وای به حال این فوتبال بدبخت وبی چاره

    • بدون نام

      بیشرف تو چکاره هستی اخه؟

    • بدون نام

      سلام، راستی، چه خبر از جناب، استراموچونی؟

    • بدون نام

      دقیقا. این شد حرف حساب.

    • حمید

      متاسفانه استقلال واقعا مظلوم واقع شده، تنها فقط نامی پرافتخار بجای مانده است. وقتی مدیر عامل انتصاب وزیر باشد، با آن سابقه پرافتخار. به جز معدودی انگشت شمار، همه دنبال لحاف ملا هستند. پیشکسوتان هم دکور هستند. وقتی یک مربی فهیم مثل استراماچونی از بازیکنی مثل قائدی یک ستاره می سازد، حالا ایشان را فراری داده اند. به نظر من اگر بازیکنان گذشت می کردند و این مربی را بهر قیمتی حفظ می کردند، هنوز برای قهرمانی شانس است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج