جاباما
۹۴۱۶۶۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۲۰۱۹، سالی نه‌چندان خوب برای بیرانوند

با توجه به صحبت‌های کالدرون، دروازه‌بان پرسپولیس تا پایان سال میلادی از روی نیمکت بازی‌ها را تماشا می‌کند تا سال ۲۰۱۹ را با خاطره‌ای نه‌چندان خوب به پایان ببرد.

خبرگزاری تسنیم: گابریل کالدرون تصمیم دارد تا پایان سال جاری میلادی که پرسپولیس دو بازی دیگر انجام خواهد داد به بوژیدار رادوشویچ میدان دهد و علیرضا بیرانوند با کسب آمادگی بیشتر در تعطیلات در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد. در این زمینه مربیان ایرانی پرسپولیس چندان با کالدرون موافق نبوده و خواهان بازگشت هر چه سریع‌تر بیرانوند به ترکیب اصلی هستند.

نیمکت‌نشینی بیرانوند از کجا کلید خورد؟

روزی که قرار شد علیرضا بیرانوند برای حضور در مراسم انتخاب برترین‌های سال آسیا راهی هنگ‌کنگ شود، کالدرون به خاطر حساسیت بالای بازی تیمش با ذوب‌آهن با رفتن وی مخالفت کرد اما بیرانوند و مسئولان باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه غیبت او شاید به قیمت از دست دادن عنوان برترین بازیکن سال تمام شود با این موضوع مخالفت کردند.

۲۰۱۹، سالی نه‌چندان خوب برای بیرانوند

بیرانوند راهی هنگ‌کنگ شد و در نهایت هم کاندیدای غایب، اکرم عفیف قطری عنوان برترین بازیکن را از آن خود کرد. بیرانوند نیز در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن به تهران رسید و از کالدرون خواست به خاطر خستگی سفر به اصفهان نیاید که این موضوع با مخالفت شدید سرمربی آرژانتینی مواجه شد. کالدرون در این بازی از رادوشویچ استفاده کرد تا او ستاره تیمش در اصفهان باشد.

استفاده از بیرانوند برخلاف میلی باطنی

کالدرون در بازی بعدی پرسپولیس مقابل گل‌گهر برخلاف میل باطنی‌ و به خواسته مربیان ایرانی‌ حاضر در کادرش تصمیم گرفت از بیرانوند در ترکیب اصلی استفاده کند. عملکرد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در این مسابقه چندان خوب نبود و تا حدی روی گل به ثمر رسیده گل‌گهر مقصر بود. به خاطر همین موضوع کالدرون تصمیم گرفت در بازی با سایپا بار دیگر از رادوشویچ در ترکیب اصلی بهره ببرد. او این کار را در بازی با پارس‌جنوبی هم انجام داد با وجود اینکه برخی نیمکت‌نشینان مسئول در پرسپولیس با این موضوع چندان موافق نبودند.

سکوت بیرانوند با وجود نارضایتی از وضعیتش

نیمکت‌نشینی در دو بازی پی در پی به مذاق بیرانوند خوش نیامده اما با این حال او فعلا ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند. او دلخوری‌اش را به مربیان ایرانی تیمش رسانده و پادرمیانی آنها هم برای بازی کردنش فعلا نتیجه‌ای در پی نداشته است. جالب اینکه کالدرون در مصاحبه تلویزیونی جمعه شب وقتی با سوال مجری برنامه در مورد نیمکت‌نشینی بیرانوند مواجه شد، صراحتا گفت او از ژانویه آماده بازی خواهد شد. این یعنی اینکه قصد ندارد تا پایان سال میلادی به بیرانوند میدان دهد مگر اینکه مجبور به این کار شود.

۲۰۱۹ سالی نه چندان خوب برای بیرانوند

بیرانوند که امیدوار بود در سال 2019 با تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شود در این امر ناکام ماند و با خاطره خوبی این مسابقات را ترک نکرد. در ادامه با پرسپولیس از لیگ قهرمانان حذف شد. با این حال بیرانوند در جمع کاندیداهای برتر سال 2019 آسیا قرار گرفت اما قبل از معرفی برترین بازیکن آسیا متوجه شد که این عنوان را کسب نخواهد کرد. هم اکنون هم که او در پرسپولیس نیمکت‌نشین شده به نوعی سال 2019 را خوب تمام نخواهد کرد. با این حال شکی نیست که او همچنان بهترین دروازه‌بان آسیاست و می‌تواند روز‌های خیلی خوبی با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی رقم بزند.

پرسپولیس (دوشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میهمان شهرداری ماهشهر خواهد بود و جمعه هفته جاری دیدار عقب‌افتاده‌اش برابر نساجی را برگزار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاه..پرسپولیس

      بیخود میکنه...بیرانوند رو بیرون میزاره....عشق لر..عشق بیرانوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج