۹۴۱۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

محمودی: نمی‌آمدم، تا آخر عمر عذاب می‌کشیدم

با اینکه شهرام محمودی ،فکر تیم ملی والیبال را از ذهنش پاک کرده بود اما با مصدومیت امیر غفور،دوباره برگشت.

خبرآنلاین: با اینکه شهرام محمودی ،فکر تیم ملی والیبال را از ذهنش پاک کرده بود اما با مصدومیت امیر غفور،دوباره برگشت. او که یک بار افتخار بازی در المپیک نصیبش شده بود،دیگر المپیک هم وسوسه اش نمی کرد ، اما این باربرگشتش به قول خودش تنها به خاطر کمک به تیم ملی والیبال بود و بس.پشت خط زن ملی پوش هرچند با تعطیلی لیگ دو هفته استراحت کرده اما از چهارشنبه با برگشت به اردو خیلی جدی استارت زد تا آماده ،آماده برای انتخابی المپیک به جیانگمن چین برود.

*برگشت به اردو برات خوشحال کننده است؟

من با تعطیلی لیگ در استراحت کامل بودم و آماده می شدم برگردم به ارومیه که خوش خبر با من تماس گرفت برای جلسه به فدراسیون بروم . در جلسه ایگور کولاکوویچ و خوش خبر از من خواستند تا برای کمک به تیم ملی به اردو برگردم. . آنها گفتند به خاطر مصدومیت امیر غفور تو بیا کمک کن. جلسه خیلی خوبی بود و بعداز صحبت های مفصل قرار شد بابرگشت به اردو و تمرین برای کمک به تیم در انتخابی المپیک به تیم ملی آماده شوم.

*فکر می کردی دوباره به اردو برگردی؟

واقعا من برگشت به اردو و تیم ملی را از ذهنم پاک کرده بود.دیگر فکرش را هم نمی کردم ،آن هم بعداز اینکه سری آخر به اردو امدم و به خاطر عدم آمادگی و در جلسه به کولاکوویچ گفتم که نباشم تا جوانترها بیایند و با تجربه اندوزی راهشان را رد تیم باز کنند. اما حالا متاسفانه مصدومیت امیر غفور باعث شد دوباره به اردو برگردم و البته در لیست اولیه هم اسم من بود خودم نخواستم که باشم. ولی حالا که شرایط این طوری رقم خورده ، خیلی جدی تمرین می کنم تا کمک حال تیم ملی باشم.

*با برگشت به اردو ریسک بزرگی کردی؟

برای خودم قبول کردن یا نکردن خیلی مهم نبود.چرا که اصلا به تیم ملی فکر نمی کردم و با آن کنار آمده بودم. فکرش را هم نمی کردم دوباره برگردم. ، با این شرایط و دو هفته استراحت کامل ، برگشتم به اردوی تیم ملی می تواند ریسک باشد اما شرایط طوری نیست که دیگر به آن فکر کنم. و اینکه می توانم فشار انتخابی المپیک را تحمل کنم یا نه ؟مهم این است که تیم ملی به من احتیاج دارد و باید به ان کمک کنم.

من یک بار المپیک را تجربه کرده ام و با اینکه حضور دوباره در ان افتخار است اما برای من اتفاق بزرگی نیست ،تنها آمده ام تا با کمک به تیم ملی مردم ، خانواده والیبال و کشورم را خوشحال کنم. چرا که مردم از والیبال توقع دارند و والیبال هم فعلا به ویژه با مصدومیت امیر غفور شرایط خوبی ندارد. اگر نمی امدم تا اخر عمر عذاب می کشیدم چرا به تیم ملی کمک نکردم.

*نظر کولاکوویچ درباره تو چه بود؟

من به کولاکوویچ گفتم که دو هفته فقط استراحت کرده ام و ۵-۶ ماهی هم بعداز مصدومیتم والیبال بازی نکرده ام. اما از دل لیگ آمده ام و ۳-۴ ماه هم تمرین داشته ام ،او گفت با ۱۰ روز تمرین دوباره می توانی آماده شوی. بعداز چند جلسه تمرین حالا وضعیتم خوب است ،خودم هم توقع نداشتم خوب باشم. توکل به خدا با برنامه سرمربی پیش می روم .

*انتخابی المپیک را چطور می بینی؟

انتخابی المپیک با بقیه تورنمنت ها فرق می کند و حتی سخت تر از المپیک است.همه تیم ها هم با چنگ و دندان برای تصاحب سهمیه می آیند.ما دوره قبل چین را ۳- صفر بردیم اما فشار و استرس در انتخابی کار را سخت تر می کند. حتی استرالیا و کره هم حریفان آسانی نیستند به حدی که اصلا نمی شود گفت صد درصد سهمیه مال ما است. سهمیه المپیک همت بالا می خواهد و تلاش تیمی که امیدوارم امسال در جیانگمن رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      وا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج