جاباما
۹۴۱۸۰۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جلسات مهم تاج با اینفانتینو و شیخ حمد در دوحه

به دنبال پیگیری های متعدد صورت گرفته،گام بلندی در جهت رفع مشکل انتقال مطالبات فدراسیون از محل وجوه فیفا برداشته شد.

خبرگزاری فارس: با توجه به تحریم های ظالمانه و ناحق صورت گرفته در سال های اخیر مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا امکان انتقال به کشورمان را نداشت.

فیفا در نامه های خود به این موضوع اشاره داشت که حتی امکان پرداخت پول نقد هم به فدراسیون فوتبال ایران ندارد و این موضوع فشار عجیبی را به فدراسیون فوتبال تحمیل کرده بود. به همین دلیل در ماههای گذشته مذاکرات فشرده و مکاتبات مفصلی میان رییس فدراسیون فوتبال و رییس فیفا انجام گرفت.

جلسات طرفین در هر نوبت جهت یافتن راه حلی ثابت برای انتقال بود و در این باب،جیانی اینفانتینو هر بار کلیه راه حل های ممکن را برای رفع مشکل به زیر مجموعه خود توصیه می کرد.

در همین ارتباط، رییس فدراسیون فوتبال روز ۱۹ مهر ماه سال جاری با ارسال نامه ای به رییس فیفا ضمن انتقاد از تحریم‌های بی‌اساس آمریکا، خواهان رفع مشکل پرداخت مطالبات فدراسیون ایران از سوی فیفا شده بود.

در بخشی از نامه ریس فدراسیون فوتبال آمده بود:

همانطور که مستحضرید علی رغم پیگیری های مستمر فدراسیون فوتبال و دستورات مثبت جنابعالی هنوز هیچ گونه وجهی از سوی فیفا توسط فدراسیون فوتبال وصول نشده است.

ادامه این روند مشکلات جدی را در مسیر رو به پیشرفت و گسترش فدراسیون فوتبال به وجود خواهد آورد.انتظار من و خانواده بزرگ فوتبال کشور از جنابعالی این است که به هر شکل ممکن دستور فرمایید وجوه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از طرف فیفا یا به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود و یا بانکی را متقاعد کنید تا این مهم جهت انتقال مرتفع گردد.منتظر مساعدت و پاسخ فوری حضرتعالی در این باره هستیم.

در ادامه نامه دیگری هم از سوی فدراسیون به فیفا ارسال شد که در آن به فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار تیم ملی مقابل عراق اشاره شده و تبعات این موضوع هم شرح داده شده بود. به دنبال ارسال این نامه،موضوع پیگیری ها وارد فاز تازه تری شد و در پی برگزاری جلسه رییس فدراسیون با رییس فیفا در هنگ کنگ و در حاشیه جلسه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا راه حل های جدیدی برای موضوع پیدا شده است.

بر این اساس و با توجه به نشست های سه روز گذشته رییس فدراسیون فوتبال کشورمان با رییس فیفا و شیخ حمد، رییس فدراسیون فوتبال قطر ،گام های موثری برای رفع مشکل انتقال وجه برداشته شده تا به رغم تحریم های بی اساس و ظالمانه آمریکا فدراسیون فوتبال بتواند ظرف ماه آینده به حقوق حقه خود دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      آقای تاج لطفا جهت حضور زنان در استادیوم ها تلاش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج