۹۴۱۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بنا: باید سطح توقعات از کشتی پایین بیاید

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: المپیک دنیای دیگری است و باید کشتی‌گیر از هر لحاظ آرامش داشتیه باشد که ما این شرایط را نداریم.

خبرورزشی: محمد بنا در خصوص عملکرد ملی‌پوشان کشتی فرنگی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: واقعیت این است که از عملکرد ملی‌پوشان در این رقابت‌ها راضی نیستم. شرایط آنها اصلا خوب نبود و وقتی عملکردشان را دیدم به این نتیجه رسیدم که باید در کل سال اردوی تیم ملی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وقتی بچه‌ها از اردو می‌روند شرایط خوبی که دارند را از دست می‌دهند و متاسفانه برگزاری چنین مسابقاتی و همینطور نبود امکانات باعث می‌شود در المپیک نتوانیم موفق باشیم. آن وقت است که من و غلام محمدی را محاکمه می‌کنند که چرا نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: وقتی مدام صحبت از عدالت‌محوری کردند ما هم گفتیم همرنگ جماعت شویم و تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی را پس از جام تختی برگزار کنیم، اما برگزار اردو در خانه کشتی شماره ۲ بسیار سخت است، چون امکانات لازم را ندارد.

بنا با اشاره به اینکه باید سطح توقعات از کشتی‌گیران پایین بیاید، گفت: مشکلات زیادی داریم؛ این مشکلات هم به لحاط مالی است و هم به لحاظ مدیریت در ورزش. البته فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تلاش می‌کنند شرایط را برای حضوری موفق در المپیک فراهم کنند، اما المپیک دنیای دیگری است و باید کشتی‌گیر از هر لحاظ آرامش داشتیه باشد که ما این شرایط را نداریم.

وی در مورد اینکه در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی‌گیر قابل اعتمادی وجود ندارد گفت: همه وزن‌ها ذهن ما را مشغول کرده است. البته ما در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم هم سهمیه نگرفته‌ایم. با این وضعیت گرفتن سهمیه سخت است. ما باید منتظر بمانیم تا جام تختی برگزار شود، اما در کل در وزن ۶۷ کیلوگم مشکلاتی داریم. البته من به جواد رضایی خیلی اعتقاد دارم. کشتی فقط داشته‌های ذاتی نیست و کشتی‌گیر باید جنبه بزرگ شدن را هم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه آیا امسال مسابقات انتخابی برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: مسابقات جام تختی حکم مسابقات انتخابی را دارد. البته ۴ کشتی‌گیر که یکی از آنها سهمیه کسب کرده معاف از حضور در جام تختی هستند و گفتیم که همه باید در این رقابت‌ها شرکت کنند. پس از آن اردو‌ها و حضور فرنگی‌کاران در مسابقات بین‌المللی در انتخاب نهایی آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

بنا در پایان خاطرنشان کرد: الان گرفتن سهمیه المپیک مهم‌تر از چگونگی حضور در این رویداد است. المپیک همیشه سخت است. یک زمانی ما تدارک خیلی خوبی داشتیم و در نهایت توانستیم در المپیک لندن موفق باشیم، اما در ریو با تغییرات مختلف روبرو شدیم و رنگ مدال‌ها تغییر کرد. الان هم دو سه سال را از دست داده‌ایم و در این چند ماه باقیمانده تلاش خود را می‌کنیم، اما کار سخت است و توقعات زیاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان قهر

      شما غلط میکنی همچین حرفی میزنید کشتی ایران همیشه اول بوده و باید اول بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج