۹۴۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناطق‌نوری همچنان به دنبال مجوز!

در حالی که قرار بود کمیسیون اجتماعی هیات دولت روز گذشته(یکشنبه)در مورد اعطای مجوز به ناطق نوری برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم بگیرد، این کمیسیون تشکیل نشد.

ایسنا: در حالی که قرار بود کمیسیون اجتماعی هیات دولت روز گذشته(یکشنبه)در مورد اعطای مجوز به ناطق نوری برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس تصمیم بگیرد، این کمیسیون تشکیل نشد.

مدت ریاست احمد ناطق نوری بر فدراسیون بوکس ۲۰ بهمن به پایان رسیده و او از آن به بعد هنوز حکم سرپرستی فدراسیون را نگرفته اما کارها را به مانند حدود ۲۴ سال ریاستش انجام می دهد.

مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که افراد بازنشسته برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیونهای ورزشی باید مجوز هیات دولت را داشته باشند که ناطق نوری هم در این باره هفته گذشته گفت که درخواست این مجوز را داده است و در کمیسیون اجتماعی هیات دولت (که قرار بود روز گذشته برگزار شود) این موضوع طرح و مجوز او صادر خواهد شد که گویا این کمیسیون اصلا تشکیل نشده است.

این در حالی است که جلسات این کمیسیون یک هفته در میان برگزار می شود و در جلسه قبلی این کمیسیون هم قرار بود موضوع مجوز ناطق نوری در انتخابات بوکس بررسی شود که در آن جلسه این موضوع مطرح نشد. این هفته هم این جلسه تشکیل نشد تا بحث حضور ناطق نوری در انتخابات بوکس باز هم مبهم تر شود.

مسئولان وزارت ورزش هنوز زمان مشخصی را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اعلام نکرده اند.

برای پست ریاست فدراسیون بوکس احمد ناطق نوری - رییس فدراسیون، اکبر احدی - سرمربی تیم ملی بزرگسالان ، عیسی گل محمدی - سرمربی تیم پیوند ساپکو، روح الله حسینی - قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری - مسئول دبیرخانه فدراسیون ثبت‌نام کرده اند. این ثبت نام از بیست و چهارم آذر تا هشتم دی ماه انجام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج