۹۴۱۸۷۱
۱۴۲ نظر
۵۰۴۳
۱۴۲ نظر
۵۰۴۳
پ

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

این روز‌ها تب‌و‌تاب سریال‌های شبکه نمایش خانگی بیش از هر دوران دیگری به چشم می‌آید و در جای جای کوچه و خیابان، پوستر‌ها و بیلبورد‌های این سریال‌های اغلب پرستاره را می‌بینیم. اتفاقی که وام گرفته از میل سلیقه مخاطب به سمت سریال‌های اینترنتی هالیوودی در دنیا است و ظهور سرویس‌های ارائه دهنده محصولات بصری (VOD ها) نظیر فیلیمو، نماوا، آیو و... و دسترسی آسان کاربران به این سرویس‌ها باعث شده این تب‌وتاب تندتر شود و صد البته استقبال مردم از آن‌ها هم بیشتر.

برترین‌ها: این روز‌ها تب‌و‌تاب سریال‌های شبکه نمایش خانگی بیش از هر دوران دیگری به چشم می‌آید و در جای جای کوچه و خیابان، پوستر‌ها و بیلبورد‌های این سریال‌های اغلب پرستاره را می‌بینیم. اتفاقی که وام گرفته از میل سلیقه مخاطب به سمت سریال‌های اینترنتی هالیوودی در دنیا است و ظهور سرویس‌های ارائه دهنده محصولات بصری (VOD ها) نظیر فیلیمو، نماوا، آیو و... و دسترسی آسان کاربران به این سرویس‌ها باعث شده این تب‌وتاب تندتر شود و صد البته استقبال مردم از آن‌ها هم بیشتر.

البته نباید از عوامل جانبی تشدید این اشتیاق صرف نظر کرد. ضعف رسانه‌ی ملی در تامین محتوای جذاب برای بیننده قطعاً از دلایل اصلی رونق این سریال‌هاست. همچنین تغییر سلیقه مخاطب با تزریق فرهنگ سریال‌های خارجی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان که طی سال‌های اخیر بخشی جدانشدنی از زندگی بخش قابل‌توجهی از مردم بوده است. تهیه‌کنندگان و صاحبین سرمایه در این حوزه با سناریو‌های شبه‌ترکی و سانتی‌مانتال و استفاده حداکثری از محدودیت‌های موجود در صداوسیما نهایت استفاده را از فضای ایجاد شده می‌کنند و کمتر چیزی که در این میان اهمیت دارد، کیفیت و ارزش اثر به عنوان یک محصول فرهنگی است.

داستان‌های آبکی، نمایش صرف زندگی لوکس، عاشقانه‌بازی‌های دور از واقعیت و همچنین بازی‌های ضعیف ویژگی مشترک اکثریت این سریال‌های پر‌زرق‌و‌برق است. نکته‌ای که بهانه این گزارش شده، حضور عجیب و غیرمنطقی ستاره‌های باکارنامه و صاحب نام سینمای ایران در این سریال‌های مبتذل است. بازیگرانی که با بازی‌های درخشان و هنرنمایی‌های ماندگار به یاد مخاطب می‌آیند، با بازی‌های دم‌دستی و ضعیف در این سریال، کارنامه و اعتبار خود را تحت تاثیر قرار داده اند. موضوعی که نشان می‌دهد، بهای تومان و ریال برای این عزیزان بالاتر از اعتبار و سبقه است. در این مطلب سعی داریم به بازیگرانی اشاره کنیم که حضورشان در این سریال‌های زرد، عجیب و شوکه‌کننده بود و البته بازی ضعیفشان، ناامیدکننده.

حامد بهداد، سریال «دل»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

عاشقانه‌ای دیگر از منوچهر هادی! جمله‌ای آشنا برای همه، از بس که بیلبورد و پوستر و تیزر خرج آن شده. کارگردانی که با کار‌های پرحاشیه و پرزرق‌و‌برق و البته پر از ستاره شناخته می‌شود. کارگردانی با کمدی‌های پرفروش و سریال‌های پر‌طرفدار، کسی که رگ خواب مخاطب را پیدا کرده است و همان‌طور که گفته شد، از سلیقه منحرف‌شده‌ی مخاطب، به بهترین نحو سواری می‌گیرد.

«دل» جدیدترین سریال منوچهر هادی است که ویژگی‌های ذکر شده در آثار هادی در این سریال به اوج خود رسیده اند. حامد بهداد که قطعاً از ستاره‌های سینمای ایران است نقش اول مرد این سریال را بر عهده دارد. اکت ضعیف بهداد در همان سکانس‌های اولیه سریال توی ذوق می‌زند و حتی هواداران پروپاقرص بهداد را هم راضی نمی‌کند.

سعید راد، سریال «دل»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

ستاره سال‌های دور سینما که از فاتحان گیشه سینمای قبل از انقلاب بود، یک نقشی فوق‌العاده سطحی و دم‌دستی در این سریال دارد. آقای راد با آن استایل منحصر‌به‌فرد و چهره و صدای خاص خود قطعاً می‌توانست برای انتخاب کار، دقت بیشتری داشته باشد.

بیژن امکانیان، سریال «دل»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

یکی دیگر از بازیگران خوش‌نام سینما و تلویزیون ایران با سریال جدید آقای هادی پا به عرصه سریال‌های شبکه نمایش خانگی گذاشته است و در این سریال نقش یک مرد بی‌تعهد و بله‌قربان‌گو را بازی می‌کند. نقشی کاملاً سطحی با بازی سطحی‌تر آقای امکانیان.

لیلا حاتمی، سریال «نهنگ آبی»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

لیلای سینما با کارنامه پربار و پرافتخاری که دارد، یکی از ضعیف‌ترین نقش‌آفرینی‌های خود را در آخرین سریال فریدون جیرانی به نمایش گذاشته است. «نهنگ آبی» شاید از لحاظ فیلمنامه و فرم به فاجعه‌گیِ سریال‌های هادی نباشد، اما قطعاً اثر موفقی نبود و برای لیلا حاتمی یک شکست بزرگ محسوب می‌شود.

همایون ارشادی، سریال «مانکن»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

بازیگر نقش اول یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران، در سریال جدید حسین سهیلی‌زاده یک نقش دسته‌چندم را بازی می‌کند. در حدی که در ابتدای تماشای ورود ایشان به سریال نمی‌خواهید باور کنید همایون ارشادی در حال ایفای آن نقش است! آقای ارشادی با طعم گیلاسِ خود چه می‌کنید؟

حسین پاکدل، سریال «مانکن»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

دبیر چندین دوره جشنواره فیلم فجر با سابقه حضور در تئاتر‌های ماندگار و کارنامه هنری پربار، نقش یک ورشکسته‌ی زندانی را در سریال «مانکن» بر عهده دارد. البته سناریوی بی‌دروپیکر این سریال در نمایش ضعیف این کاراکتر بی‌تاثیر نیست، ولی قطعاً حسین پاکدل با بازی در این نقش به خودش ظلم کرده است.

مریلا زارعی، سریال «مانکن»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

حضور ستاره خلاق و خوشنام سینما که با بازی‌های درخشان خود در آثار بزرگ سینمایی شناخته می‌شود، در یک سریال شانه‌تخم‌مرغی، خودش به اندازه کافی سقوط آزاد محسوب می‌شود، حالا شما بازی واقعاً بد را به این سقوط اضافه کنید. مریلا زارعی در مانکن، حتی سایه‌ی نقش‌های متوسط خود در سینما هم نیست.

محمدرضا فروتن، سریال «مانکن»

آقای بازیگر، خانم ستاره؛ از شما بعید بود!

به عنوان یک علاقه‌مند به سینما، وقتی دیدم محمدرضا فروتن پس از سال‌ها دوری‌جستن از عرصه هنر‌های نمایشی در یک سریال حضور دارد، بسیار خوشحال شدم که قرار است دوباره از بازی این ستاره لذت ببرم، اما این اشتیاق، تبدیل به یأس محض شد. شخصیتی بی‌هویت که ادای پدرخوانده‌ها را در‌می‌آورد، با نقش‌آفرینی عجیب و غیرقابل‌درک محمدرضا فروتن، یک ترکیب ناامیدکننده را خلق کرده‌اند که باعث شده، بخاطر خراب نشدن تصویر خوشایندی که از ستاره سال‌های نه‌چندان‌دور سینما داریم، دور این سریال و البته باقی سریال‌های نمایش خانگی را خط بکشیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها کی میخواید دست از کوبیدن فیلمها و سریال ها بردارید ؟؟
      شاید نظرتان درست باشه ولی یه بار دوبار
      انگار خبر دیگه ای جز اینا ندارید
      اولا دارید به شعور و سلیقه ی اونایی که فیلمارو دنبال میکنن توهین می کنید هرچقدرم چرت باشن
      دوما دارید یه کاری می کنید که مردمم از سر کنجکاوی این فیلمهای به قول شما شونه تخم مرغی رو ببینن خودتون دارید به دیده شدنشون کمک می کنید
      خسته نشدید انقد به این اتفاق دامن زدید؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیند ه با شعور این سریال های مزخرف رو دنبال نمیکنه

      • ایران من

        اگر منتقد نباشه خوب از بد ڪی معلوم میشه
        خیلی خودتو داخشمند میدونی نه؟

      • بدون نام

        وقعا بای ها ضعیفهدوست عزیز متاسفانه برترین ها دقیقا درست گفتن

      • بدون نام

        مروج این سریالهای ابکی سیمای میلی هست که بسیار بدتر از خانگی سریال میسازن

      • محسن

        اتفاقا مانکن سریال خوبیه
        مطمعنم ندیده قضاوت کردید

      • محسن

        اتفاقا مانکن سریال خوبیه
        مطمعنم ندیده قضاوت کردید

      • بدون نام

        خب کسی که شعور داره پای این چرندیات وقتشو هدر نمیده

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        به این دلیل که کوبیدن و نقد منفی کردن فیلم و سریالا کم هزینه ترین و بی دردسرترین کار ممکنه.بخاطر همین هفته ایی به بار میان سراغ اینجور‌ مطالب.

      • بهرام آریا

        وظیفه رسانه نقد بیطرف و ارتقا سلیقه مخاطب هست نه تبعیت از سلیقه عوام .

      • بهار

        دقیقا

      • بدون نام

        فعلا که مردم برای همین سریالها بیشتر از تلویزیون وقت میزارن و منتظر قیمت بعد، تا کی میخاین بدون توجه به سلیقه مردم فقط نظر خودتان را تحمیل کنید و به سلیقه مخاطب توهین کنید؟

      • mr.rz

        به جای این خبر چرت و پرت برید یه کاری کنید تلویزیون یه سریال درست بسازه. حال آدم به هم میخوره از تلویزیون

      • امید خداپرست

        دقیقا اون بی نام ایم ک داده کامنت میزاره پسرشه

    • بدون نام

      بله بازیگر ی مثل حاتمی شایسته بهترین هاست و امیدوارم کارهای عالی از ایشون تمام مردم دنیا شاهد باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایی به واسطه پدرش بازیگر شده وگر نه تو هر فامیل یدونه از أین خانم موجود است

      • بدون نام

        حاتمي منظورت زن خاعن به وطن هست

      • بدون نام

        نه منزورم ظن خاعن به وتن بود
        شما خون کثیف خودتو کثیفتر از اینی که هست نکن

    • بدون نام

      نظرات نویسنده این مطلب ، بی در و پیکر تر و آب دوغ خیاری تر از همه واقعیتهایی است که در موردشون نظر داده.

      پاسخ ها

      • آرامش

        نظر نویسنده کاملا درست و منطقیه چرا الکی جبهه می گیرین ؟

    • بدون نام

      کی به هادی تدارکاتچی سریال ها بیسواد پرکار و سهیلی زاده گفته فیلمساز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی نزاکت

    • بدون نام

      خیلی برام عجیبه
      درواقع خیلی خیلی برام عجیبه که چرا برترین ها انقدر سریال مانکن رو میکوبه
      فک کنم همه این قضیه رو فهمیدن
      بهترین سریال نمایش خانگی که تابحال ساخته شده همین مانکنه

      پاسخ ها

      • جواد

        بهترین سریال خانگی بدون رقیب شهرزاد بوده است

      • rebecca

        دقیقا

      • بدون نام

        این چه وضعیه یعنی شما نمیدونید ماتواین جامعه زندگی میکنیم وهمه مشکلات مالی داریم و شاید مشکلات دیگرپس چرا اینقدر همیدیگرا اذیت میکنیم و ناراحت میکنیم مااین سریال هارادوست داریم

      • بدون نام

        انگار تو این مملکت توهین به شعور و سلیقه ی دیگران همه گیر شده

      • بدون نام

        جاااااااان!?.اولا که شما کشفیاتت رو بذار تو جیبت لازمت میشه....و ثانیا اینکه همیشه برام جالب بود بود بدونم کی این سریال مزخرف که شونه تخم مرغی هاش هم پیشش لنگ میندازن رو نگاه میکنه،فهمیدم اهان هنوز ملت سطحی و کج سلیقه ای هستند که تمایل به تماشای تین فیلم ها و البته نابود کردن سطح سینما و نمایش خانگی رو دارند اینقدر که توقعاتشون پاییه...ممنون که بهم این قضیه رو عینی نشون دادی هموطن...ممنون

      • بدون نام

        البته از نظر شما بهترینه و از نظر من فاجعه!!

      • بدون نام

        از نظر یه ذهن که صرفا دنبال ابتذال تو فیلماس بله

      • بدون نام

        قهوه تلخ هم نمایش خانگی بود،،نمیدونم رو چه حسابی به مانکن میگی بهترین ،البته کرگدن و مانکن ،ممنوعه رو من کلا هر کدوم رو نصف قسمت هم ندیدم ولی از ماهواره که پخش میشه هراز گاهی به چشمم میخوره فقط به عنوان روغن کرچک برای رفع یبوست کاربرد دارن

      • بدون نام

        تا امثال تو بی شعور تو این مملکت هستن ما به هیچ جا نمیرسیم

      • بدون نام

        بدون نام ۰۸:۴۱
        بیشعور تویه بیسواد هستی که دهنتو وا میکنی درجواب کامنت من این حرفو میزنی
        بنده 20ساله فیلم میبینم
        تمام فیلمای جهانم دیدم نظرم چه درست چه غلط به خودم مربوطه نه تو
        برترین ها نه تنها همیشه مانکن رو میکوبه که حاظره توهین امثال تورو چاپ کنه ولی بعید میدونم کامنت منو چاپ کنه

      • بدون نام

        بدون نام ۰۱:۳۹
        اصلا دیدی که میگی دنبال ابتذالم؟
        خودتونم مسلمون میدونین ولی...

    • علیرضا حسینی

      به نظرم مدیر شبکه ۳ سیما نظرات بالا رو نوشته است.وبهتر است که ایشان نظراتش را در صفحه شخصی اش برای دوستان خود به اشترا

      پاسخ ها

      • علیرضا حسینی

        سانسور نکنن نصف کامنت هاتون رو بلند صلوات بفرستین

    • بدون نام

      از همه افتضاح تر فروتنه كه مثلا با اون نگاه كردنش ميخواد خودشو مقتدر و مخوف جلوه بده ولي بيشتر خنده داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ عالی گفتی

    • مریم

      تمام فیلم ها دارن یه پولدار عاشق نشون میدن و اون نقشی که پول نداره هم در اینده پولدار میشه مثل همتا در سریال مانکن که معدن بهش میرسه
      چقدر فیلم های خودمونی اقا ماشالا و خانه به دوش و .. خوب بودن

    • جواد

      واقعا برای آقای امیررضاشاهین نیا متاسفم
      شما یا فیلم ندیدی یا نمیدانی فیلمنامه چی چی هست
      همه خلاقیت فیلم و سریال بعد از کارگردان بازیگران مجموعه هستند که برای جلب توجه بیننده انتخاب میشوند و بازیگران نامبرده بهترین نقش و کارآفرینی را دارند
      پیشنهاد میکنم شما دنبال کتاب داستان و برنامه کودک باشید تا نقد بازیگران سینما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        ببین فیلم و سریال یه چیز

        ولی پرده خیمه شب بازی درست کردن یچیز

        الان سریالا فقط دنبال اینن که شخصیتاشون رو لاکچزی نشون یدن تا اینجوری بهشون قدرت بدن چون بلد نیستن که همینجوری به یه نقش شخصیت و قدر بدن

    • بدون نام

      سریالهای نمایش خانگی دقیقا همون چیزی هستند که نویسنده گفته فقط استفاده از ظاهری پر زرق و برق و فضاهایی لوکس به اضافه رد شدن از خط قرمزها و یک سری خانم با نهایت میکاپ قابل تصور برای یک بازیگر و کلی ادا و اصول. شما بازی خوب توی این سریالها می بینید. اگر بگید آره که ارجاعتون میدم به بازیهای دیگه این بازیگرها تا ببینید چطور سریالهای شبه جمی رو به خوردتون میدن

      پاسخ ها

      • الی

        بهترین سریال سریال عاشقانه بود که از همشون بهتر بود

    • ملیحه

      میخوای بشینیم عزاداری صدا و سیما که هر روز پخش میکنه رو ببینیم جمع کنید خودتونو خجالت بکشین دلخوشی ملت همیناس دیگه

    • فرشته مهربون

      وقتی توی تلویزیون هیچ سریال و فیلمی برای دیدن نیست و تمام فیلم های همه ی شبکه ها تکراریه یکی مثل من که اعتقادی به داشتن ماهواره هم نداره باید بره سراغ همین سریال های نمایش خانگی .چه خوب باشه چه بد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوش باد

    • بدون نام

      سریال دل سه قسمتشو دیدم واقعا مزخرف بود حیف حجم نت ،مانکن باز یه درجه بهتره ولی خوب واقعا با ایده ال ها فاصله داره

    • منوچهر

      فرض کنیم حرف شما درست، یکبار هم شما منتقدین فیلم بسازید تا ما ببینم و فرق خوب و بد را بدانیم، دوم : چه اشکال داره هنرمند به تومان و ریال فکر کنه و زندگیش را تامین.
      سوم: وقتی سریال ترک همه مخاطبان ایرانی را جلب کرده چه اشکالی داره سریال ایرانی پادزهری برای سازندگان ترک باشه، چهارم تلویریون میلی که قرار بود دانشگاه باشه آیا در حد مکتب خانه های قدیم به مرتب بها و ارزش و فهم و ارتقا دانش داده که حالا از سریالهای سطحی سخن میرانی، اگر نقدی داری به مدیران شبکه ۳ بگو که......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودتون زهر هستید
        خیلی خودتونو دست بالا گرفتی

    • بدون نام

      انصافا هرجودی حساب می کنم سریالهای تلویزیون مثل وارش و همین از سرنوشت که تازه شروع شده از همه ی این سریالها جذابترند.فقط بازیگر بزک دوزک کرده و لاکچری بازی ندارن و برای کسی که دنبال این جذابیتهاست جذاب نیستن و گرنه کسی که دنبال فیلمنامه و کارگردانی خوب باشه قطعا سریالهای تلویزیون همچنان براش جذابتره

    • sana

      واقعا سریال مانکن یه سریال قشنگو‌ جذابیه و بازیگران به جا انتخاب شدن و درخشیدن

    • مرتضی ۶۰

      خوب اینها که گفتید همه بازیگر هستن و از این راه درامد کسب میکنن.وقتی فیلمهای سینما کم ساخته میشه و تلویزیون هم از بازیگرهای دست دهم استفاده میکنه معلومه که مجبور میشن توی همچین فیلمهایی بازیکنن.وگرنه هرکسی دوست داره در کارش بهترین باشه

    • بدون نام

      اتفاقا سریال مانکن خیلی فیلم جالب و دیدنی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین با کیا شدیم هشتاد میلیون
        بعد میگن چرا وضعمون اینه
        سریال مانکن خیلی فیلم جالب و دیدنی هست!!

    • احسان

      ممکنه این سریالها خیلی درخشان و از هر نظر عالی نباشند، ولی با در نظر گرفتن انواع محدودیت‌ها و بضاعت فعلی آنقدر هم که گفته شده این سریالها ضعیف نیستند. حداقل جذب مخاطب عام از سمت سریالهای ترکی و کره ای به سمت سریال ایرانی را باید به فال نیک گرفت

    • مهدی داداشی

      باید این منتقد بگم که سریال دل و مانکن جز دو سریال پرطرفدار چند سال اخیر شناخته شده

    • مسعود

      من با اینکه از هرگونه نقدی نسبت به سلیقه مخاطبان متنفرم ولی.....
      مگه همین چند سال پیش نبود که با ظهور سریال های ترکیه ای چه بلبشویی به پا کردید!!! به والله قسم من جرأت ندارم بذارم دختر ۱۳ سالم یه همچین سریالهایی رو ببینه، واقعاً خروجی این سریالهای دقیقاً چیه؟؟!

    • بدون نام

      مانکن قسمتای اولش بد بود ولی به مرور پیشرفت کرد انقدرا هم بد نیست که شما هرچند وقت یه بار یه مقاله راجع بهش مینویسید به علاوه همه فیلمای الان از نمایش خانگی گرفته تا سریالای تلویزیون و سینمایی ها همینطورن همشون دریه سطحن شما بگو چی ببینیم

    • فاطمه ساسانی

      با وجود این همه طرفدار و فروشی که این سریال ها دارن بنظرم جای این همه انتقاد نداره
      سریالی که آنقدر توانسته جای خود را باز کنه نمیشه آنقدر تند دربارش نظر داد

    • rebecca

      چرا انقدر درباره ی سریالا نقد میکنید

      خستمون کردین دیگه

    • بدون نام

      نه پس ستایش خوبه.... .افتاد . دکی اینم سریالی که شما ازش تعریف میکردین بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ.دقیقا

    • بدون نام

      منوچهر هادی که همیشه به زور مهران مدیری و جواد عزتی و گلزار فیلم سینماییهاشو و شبکه خانگیشو پربیننده کرده وگرنه داستان خاصی نداشته
      مانکنم که دخترای کم سن به هوای فرزاد فرزین و ارمان نگاه میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدا به حال و روز دخترای کم سن و سال

    • علی از اهواز

      پایین بودن کیفیت سریال ها رو تا حد زیادی قبول دارم ولی این مشکل توی سینمای ما هم هست به دلیل ضعف و البته محدودیتهای نگارش فیلمنامه. از طرفی نویسنده مقاله که فقط داره انتقاد میکنه آیا میدونه که تنها منبع درامد خیلی از بازیگرها همین نقش ها هست؟ کاری به افراد خاص ندارم ولی بسیاری از بازیگرها بعد مشکل جسمی یا کهولت سن که براشون پیش میاد محتاج بقیه میشن.شمای منتقد آیا حاضری در اینصورت هزینه درمانشون رو تقبل کنی؟البته وگرنه کدوم بازیگر هست که حاضره پیشنهاد فیلم آبکی رو به فیلم خوب ترجیح بده.

    • هيوغ

      از حسين پاكدل در اين نقش اصلا خوشم نميومد كل اين سريال مسخره يه طرف ، اين كليشه ي مسخره اين مدل خانواده هاي مثبت و فداكار كه مختص تلويزيون هست يه طرف! نفجقش الهام پاوه نژاد كه بدتر هم هست سلمان جان.

    • بدون نام

      سريال مانكن خيلي خوبه من از وسطاش ديدم بعد دوباره چند قسمت نديدم ولي اصلا هيچي رو از دست ندادم هيج اتفاق خاصي نيفتاده بود درست مثل همه ي سريالاي ديگه ي ايراني فقط كافيه يه قسمت از وسط ببيني و يه قسمت از آخر. ولي انصافا نقش و بازي فروتن خيلي سقوط آزاده

    • بدون نام

      از نظر شما فیلمی خوبه که توش منقل ووافور ونکبت وبدبختی از سروکول ایران بالا بره

    • احمد خوش سیما

      واقعا این متن جز واقعیت چیزی نیست. چقدر لوکس بازی و ابتذال. چقدر رسانه ملی ناتوان و زبون شده که مجبوریم با دل سرگرم بشیم و زندگی لوکس و خانمهای. چشم نواز این سریالهارو ببینیم.

    • بدون نام

      فكر نكنم ديگه كسي سريالي مثل مانكن رو براي روند داستان دنبال كنه همه بيشتر مي خوان هنرپيشه ي مورد علاقه شون رو دنبال كنن

    • ب ب آ

      تو خوبی!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خوبتری

    • بدون نام

      مانکن مزخرفه

    • بدون نام

      قبول دارم واقعا مریلا زارعی دوست داشتنی ک شیار رو بازی کرد و محمدرضا فروتنِ قرمز و بهداد بزرگ با اون بازی بی نقصش در قصر شیرین هیچ جور نمیتونم هضم کنم ک چــــــــــرا این سریالهای سطح پایین رو بازی کردن/ حیفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سر درموندگی و ناچاری

      • بدون نام

        حاظرم قسم بخورم سریال مانکن رو ندیدی واز سر تعصب نظر میدی

    • رضوان

      جانا سخن از زبان ما میگویی...

      گل گفتین
      نمایشخانگی شده جایی واسه فروش اراجیف!

    • عماد

      برترین ها یه لطفی بکن به نویسنده هات بگو عقاید و نظرات شخصی خودشونو در قالب یک گزارش و انتقاد کلی به خورد مردم ندن..چون نویسنده شما از همچین فیلم هایی خوشش نمیاد دلیل نمیشه اینقدر کوبنده متن بنویسه و تخریب کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واي مادر!

    • بدون نام

      آقای شاهین نیا لطفا برگردید بخش چهره ها

    • بدون نام

      تمام این بزرگان اشتباه کردن فقط نویسنده همه چی میدونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگان خخخخ

    • بدون نام

      همینطور که داشتم متن رو میخوندم گفتم چقدر لحن نوشتنش شبیه شاهین نیاست که دیدم بله درست حدس زدم!
      نمیدونم این مدت چیزی نوشتین یا نه ولی من بعد از روزی که یه دفعه چهره ها در شبکه های اجتماعی رو تموم کردین دیگه چیزی با اسم شما ندیده بودم و الان خیلی خوشحال شدم و برام یادآور روزایی بود که با اشتیاق چهره ها رو دنبال میکردم و چقدر دلم واسه اون روزا تنگ شد
      با احترام به نویسنده جدید اون بخش ولی بعد از رفتن شما دیگه چهره ها رو دنبال نکردم کاش برمیگشتین باز

    • بدون نام

      من به عنوان کسی که این سریال هارو دنبال میکنم(البته مانکن و کرگدن رو دیگه دنبال نمیکنم چون بسیار فیلمای بی معنی و چرتی هستن هم داستانشون و هم بازی بازیگراشون)میگم که نقد و نظر برترین ها کاملا درسته البته برای قضاوت درمورد سریال دل و بازی حامد بهداد هنوز کمی زوده امیدوارم در قسمت های اینده بهتر بشه

    • بدون نام

      دیگه برترینها از کمبود مطلب داره چرت میگه
      هیچ کدوم از فیلم ها و بازی هایی که گفتید به این بدی نبودن

    • آرش

      والا خیلی هم قشنگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشمات قشنگ میبینه

    • ترجیحا بینام

      چشمممممممممم،، از این به بعد میزنیم شبکه ۱ تا ۵ تلویزیون رو میبینیم ،، شما ببخشید !!

    • بدون نام

      فروتن چقدر جذابه و البته چرا گله میکنید سلیقه مردم همینه دیگه یا دل یا سریال های ترکیه

    • ترجیحا بینام

      چشمممممممممم،، از این به بعد میزنیم شبکه ۱ تا ۵ تلویزیون رو میبینیم ،، شما ببخشید !!

      فقط لطفا توصیح بدید که چرا به این فیلمهای جذاب گفتید مبتذل؟!؟!؟!؟!؟

      درود بر منوچهر هادی و بازیگران موفق که باعث افتخار سینمای ایرانن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر منوچهر هادی 
        خخخخخ

    • حمید

      نویسنده این متن واقعا بی انصافی کرده، اصلا فکر نمی‌کنم از بازیگری و سریال سر در بیاره که اینجوری نظر داده، به خصوص درباره سریال مانکن

    • بابا

      نمی دونم چرا اینقدر مغرضانه مطلب می نویسید؟ انگار نویسنده کینه های شخصی خود را می خواهد بیرون بریزد فقط بگردید و ببینید از چه کلماتی استفاده شده است. نقد چرت به همین میگن

    • فهیمه

      خوب عزیز من وقتی برای ساخت سریال و فیلم از همه طرف دستشون بست است .کلی هم خط قر مز هارو باید رعایت کنن خوب چه توقعی میشه داشت که فیلم خوب بشه دید .از نظر شما هر فیلمی که اشک مردمو در بیاره با احساسات مردم بازی کنه فیلم خوبیه بازیگراش هم عالی بازی میکنن. مردم هم اینارو خوب میدونن فقط هم از سر بیکاری میبینن

    • حسینی

      من از دیدن این سریال خیلی لذت میبرم چند سال بود سریال به این زیبایی ندیده بودم مخصوصا نقش فروتن و مریلا زارعی واقعا خوبه

    • بدون نام

      شما بهتر بلدید بسازید والا سریال‌های تلویزیون هم دیدم تو چند سال اخیر همش آب بستن به سریال اما شبکه خانگی تمام سعی خودشو میکنه برای اینکه مخاطب لذت ببره

    • ی ادم

      نقدی که محترمانه نباشه دقیقا جواب عکس میگیره متن شما حاوی کلماتی سخیف همچون شانه تخم مرغی و بله قربان گو و ابکی و ... است شما خودتون در نوشتن این متن هزاران مشکل داشتین و نمیدونین که چگونه مخاطب رو تحت تائثیر قرار بدین چگونه توقع دارین در یک سریال با یک داستان طولانی ضعف دیده نشود؟ خود من به شخصه با تمام کم و کاستی هایش از سریال مانکن راضی ام

    • تمن ببلا

      چرا. ٱتیش. گرفتید؟

    • بدون نام

      کاری کنید که تولید این سریال ها هم متوقف بشه تا من و امثالم بریم سراغ سریالهای ترکی
      خداییش غیر از ایرادگرفتن و در مقابل کاری نکردن کار دیگه ایی هم بلدین؟

    • محبوبه

      بنظر بمن بهتره یکم به سلیقه مخاطب احترام بذاریم . در کنار این سریال ها که اتفاقا کلی باید پول بابتش بدیم تا تماشا کنیم سریال های رایگان و در دسترس صدا و سیما هم هست که اتفاقا بار فرهنگی که شما میخواهید رو هم داره !!! بذارید مردم خودشون انتخاب کنند که اینو ببینند یا اونو یا خارجی یا هرچی!!!

    • بدون نام

      برترینها تو هم شونه تخم مرغیه خبرهات نوشتار یتونم ک واقعا صفر یعنی ۱بچه کلاس دومی بهتر از اون ب اصطلاح کارشناسات مینویسن .

    • بدون نام

      من اتفاقی چند قسمت از سریال مانکن رو دیدم به نظرم قشنگ بود ولی ادامه شو نتونستم ببینم

    • بدون نام

      کاملا درسته مخصوصا در مورد لیلا حاتمی و فروتن و البته همایون ارشادی و از حق نگذریم سعيد راد و همینطور کوروش تهامی که از قلم افتاد و متاسف شدم برای مریلا زارعی و بیژن امکانیان، حسین پاکدل هم که دیگه نگم براتون

    • کیانا

      اوووه سریالا رو با خاک یکسان کردی که ....من مانکن رو دیدم داستان و بازیها قشنگه

    • بدون نام

      جالبه واقعااا برترین ها داره با بهترین سریال های خانگی ساخته شده لج بازی میکنه و میکوبتشون!!! شما با این متن اب دوغ خیاری فقط چشمتون رو نسبت به حقایق جامعه بستید همین . مانکن و دل جزو بهترین سریال های تاریخ ایران هستن چونکه مخاطب از سر‌یال های پوچ و بی انتهای رسانه ملی خسته شده

    • بدون نام

      شما پول بذار رو مرده زنده میشه. پول خوب که باشه کار ضعیف سیخی چنده

    • ممد

      امیررضا شاهین نیا کارمند صدا و سیما هستید؟

    • نازی

      سریال نهنگ آبی خیلیم خوب و جدید بود لیلا حاتمیم اشتباه کرد وسطش گذاشت رفت ، بقیه سریال هام کلن چیزی برای گفتن ندارن صرفا جلوه بصری دارن ولی خدایی نهنگ آبی تو ایران جدید و خوش ساخت بود و ریتم تند و خوبی داشت بی انصاف نباشیم!

    • بدون نام

      یعنی فقط فروتن.. منو کشته با این نقشش..

    • بدون نام

      بنده خداها چیکار کنن وقتی فیلمای خوب ساخته نمیشه مجبورن برای گذران زندگی و در آمد هرکاری رو قبول کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سر ناچاریه

    • بدون نام

      آقاي شاهين نيا از شما هم بعيد بود! شما هم در انتخابتون اشتباه كرديد براي اينكه كاملا مناسب بخش چهره ها هستين نه نوشتن متناي انتقادي

    • sahar banoo

      چرا چرند میگی این چه طرز انتقاد؟ اول برو حرف زدنتو یاد بگیر بعد بیا نظر بده
      اصلا تو در چه سطحی هستی که میای نقد میکنی
      عقده ای

    • بهار

      واقعا چقدر میخواید الکی انتقاد کنید ؟

    • بدون نام

      یبارم سریالای تلخ و یخ و بی نمک صداسیمارو نقد کنید. سریالای شبکه خانگی حتی اگه کیفیت هنری نداشته باشن اما حداقل بیننده رو به خودش جذب میکنه. صداسیما همین کارم بلد نیست با این همه ادعا. چیه این لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و غیره و غیره...؟ انصافم خوب چیزیه!

    • araz

      مهدی فخیم زاده هم قبل از انقلاب یه کتک خور بود نبود؟؟الان بهترین بازیگر و کارگردان موفق هست .لطفا به نظرات هم دیگه احترام بزاریم .

    • ftm

      سریال دل که واقعن مزخرف بود،انتخاب بازیگراش افتضاح بود و خیلی غیر طبیعی باری میکردن
      مانکن داستانش یکم تخلیه ولی بازم هرچی باشه از سریالای تلویزیون خیلییی بهتره من که سالهاست دیگه تلویزیون نمیبینم

    • میلاد

      از نظر بنده نقد کاملا به جایی بود،البته محمدرضا فروتن رو جز بازیگران فاخر نمیدونم

    • j.b

      خانوما اقایون ول کنین این داستانارو وضع معیشتی مردم خرابه از بنزین چه خبر

    • KGL

      باز مانکن نسبت به اینها داستان محکم تر و بازی های قوی تری داره

    • بدون نام

      این چرندیات که نوشتی فقط نشانه صعف و فلاکت نویسنده ست

    • دکتر رسول قضاوی

      کارشون عاااالیه .احتیاج جامعه به این فیلمها بود و الان واقعا لذت میبره ادم وقتی میبینه واقعیتای جامعه بدون سانسور داره نمایش داده میشه

    • بدون نام

      به نظر شما ها ادم باید شبکه ی 1و2و3 رو ببینه و بقیه چیزها ابکی و چرت و پرته.... دیگه دوران اونا تموم شده و نمایش خانگی فیلماش الان همگی عالین. مانکن که خیلی خیلی عالی و زیباست.

    • بدون نام

      والا من مانکن رو نگاه میکردم تا چند هفته چون بنظرم خوب بود اما کاملا پشیمون شدم خیلی خسته کننده و بی محتواست بخصوص که واقعا از محمد رضا فروتن عزیز در عجبم که حس پدر خوانده داره با ژست و اکت صورت عصر یخبندان ادم یاد قطب میوفته ! سعی میکنه ادم سرد و بی رحمی به نظر بیاد اما واقعا افتضاحه بقیه هم جای خود ، واقعا ناامید کنندس ، گریمهای عجیب و مصنوعیشون که دیگه واویلا همچی مجلل و پر زرق و برق ولی بی محتوا و پیش پا افتاده،

    • شکوه

      توساکت !ازعکس بازیگرا اومده فیلم نقدمیکنه ...بابا متلکتوبندازوبرو

    • یک دنبال کننده فیلم مانکن

      یعنی دیگه نگاه نکنیم...!!!

    • مهدی

      خیلی هم عالی هست سریال ها
      بهتر از صدا و سیمای میلی هست

    • مهسا طاهریان

      واقعا متاسفم واسه این مطلب بی ارزش چرا به فیلم های خوبی مثل مانکن توهين میشه... خوبه بشیم فیلمای مسخره تلویزیون رو ببینیم... کسی که این مطلبو نوشته بی سلیقه ترین آدم دنیاس

    • بدون نام

      البته این نظر شماست در مورد این بازیگرها به نظر من مریلا زارعی همیشه بد بازی میکنه، سعید راد و بیژن امکانیان هم همین طور هم

    • بدون نام

      فکر کنم خواهان این نوع سریال ها نوجونا و جوانای عاشق باشن زیاد خودتون رو اذیت نکنید بابا

    • علی

      علت این رویه کوباندن فیلم های نمایش خانگی کاملا مشخص هست !
      در ابتدا تصور بر این بود که یا صدا و سیما سریال پخش کند و یا اگر تایید نکرد ، طرح شکست خورده تلقی میشود و تمام .
      اما پس از اینکه چند سریال موفق در این زمینه راهی بازار شد و استقبال خوب تماشاگر رو در پی داشت حالا سریالهای موفق زیادی در این زمینه در حال پیگیری هست که قطعا بیننده های خوب و دنبال کننده های مصری رو هم داره .
      حالا به علت اینکه دوستان دولتی رکب خورده اند در حال عقده گشایی از طریق تریبون های خودشان هستند با این عنوان که اونها بد هستند و کلا ما خوبیم که سناریو جدیدی هم نیست .
      در این رابطه عارضم خدمتتون که آب رو بریزید همونجا که می سوزه .
      شب و روزتان خوش .

    • م ش

      ای باباشماچقدرجوش میزنین تواین مملکت چی سرحساب کتابه که فیلماش باشه

    • صبا

      من دیدم خیلی ها مانکن رو دوست دارن و میبینن کشش داره و هربار ادم دوست داره قسمت بعد رو ببینه
      در ثانی تلویزیون سریال خوبی پخش نمیکنه برنامه ای نیست که ببینیم و خوب باشه شما که اینقدر تو سر مانکن میزنی یه سریال خوب معرفی کن ببینیم

    • و.ن

      من خودم این سریالها رو دنبال نمیکنم ولی تک و توک دیدم. درسته اصلا هنری نیستن ولی از فیلمهای هنری جایزه بگیر که فقط توشون زجه و ناله و مصیبت و فقر و اعتیاد هست برای مخاطب عام غمگین امروزی که اکثریت رو هم شامل میشن جذابترن. ما تو ایران فیلم قوی غیر از فیلمهای مصیبت بار مگه داریم؟

    • علی اکبر

      بازیگرانی که پول خود را در سریال خانگی به رخ مخاطب می کشند.

    • بدون نام

      نظرت در مورد بازي نازنين بياتي عزيزت در مانكن چيه؟ از اون بعيد نبود؟

    • صبا

      اینکه نظرسنجی میزارید بین سریال شهرزاد یا مابقی سریال ها که قبلا پخش شده و سریال های الان کار درستی نیست و اینکه بحث الان سر سریالهای در حال پخشه . در سینمای ایران فیلم های فلاکت بار و موضوعات اعتیاد و بدبختی و فقر تو جشنواره اول میشن کلا هرچی غم و غصه توش باشه اوله هرچی شادی و هیجان و نشون دادن ثروت باشه خوب نیست

    • بدون نام

      من اصن اهل فیلم و سریال نگاه کردن نیستم ولی ب نظرم مانکن هم داستان قوی و خوبی داره هم بازیگراش عالی هستن.
      الان مثلا فوق لیسانسه هد خوبه؟ یا وارش؟ یا... این چرت وپرتایی که تلویزیون پخش میکنه؟
      الکی این سریال رو نکوبین بابا.....
      حسین سهیلی زاده هم که یه کارگردان قوی توی سریال ساختنه....
      اگه بلد کارین یه فکری ب حال سریالای تلویزیون کنین که داره به قهقرا میره بدبختا

    • .

      ایشالا قورباغه میاد تمام این چرندیاتو میشوره میبره

    • علی

      به نظر من دارین به بینندگان این سریال ها توهین میکنید البته شما به جز کوبیدن و خراب کردن این فیلم ها و بازیگراش کاری ندارین اتفاقا مانکن خیلی خوبه عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج