۹۴۱۹۰۳
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری زورگیرانِ پیک‌موتوری‌ها در تهران

سه مرد جوان که اقدام به سرقت از پیک‌های موتوری حامل غذا کرده بودند، دستگیر شدند.

ایسنا نوشت: سه مرد جوان که اقدام به سرقت از پیک های موتوری حامل غذا کرده بودند، دستگیر شدند.

در تاریخ هجدهم مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع زورگیری به همراه یک متهم به نام فرید ۳۴ساله از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده و بنا شد تا با پیگیری‌های پلیس آگاهی دو همدست دیگر این فرد نیز شناسایی و دستگیر شوند.

درهمین راستا و در نخستین گام شاکی به مقر پلیس دعوت شد و گفت: در رستورانی به عنوان پیک مشغول به‌کار هستم، در روز حادثه یک سفارش غذا به مقصد تهرانپارس اعلام شد و پس از طبخ غدای سفارش داده شده، من برای تحویل غذا به آدرس اعلامی مراجعه کردم. با رسیدن به آن محل موتوروسیکلتم را پارک و قصد تحویل سفارش را داشتم که سه جوان به سمتم حمله ور و پس از تهدید با شوکر و ضرب و شتم سلاح سرد، غذا و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقدی را که همراهم بود، سرقت کرده و متواری شدند. من هم توانستم کمی این افراد را تعقیب کنم که در جریان آن متوجه شدم یکی از سارقان وارد ساختمانی در همان حوالی شد. که این اطلاعات را به ماموران کلانتری دادم و منجر به دستگیری یکی از متهمان شد.

همزمان متهم دستگیر شده نیز مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد که نشانی از همدستانش ندارد، در همین راستا نیز تحقیقات برای شناسایی دو متهم از شیوه‌های دیگر در دستورکار قرارگرفت و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در حال رسیدگی است. با تجمیع این پرونده ها و مراجعه به محل‌های سرقت ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو سارق دیگر و سپس مخفیگاه آنان در غرب پایتخت شدند که در همین راستا تردد این افراد تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با اخذ مجوز از مقام قضایی هردو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در باره این پرونده اعلام کرد:‌دربازجویی‌های انجام شده هر سه سارق به جرم خود اعتراف کردند که تاکنون ۲۱ تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      باید این کافران رو اعدام کرد

    • چرچیل

      راه جدیدوخوبیه
      هم شکمت سیرمیشه هم جیبت پرمیشه بزاریدشون توعصرجدید

    • بدون نام

      ببین مملکت به چه روزی افتادپیک موتوری هم‌خفت کنن فاتحه بازم این بی تدبیرناامیدبودجه منابع شغل حدود۲۰ملیون افغانی بدین ملتمون به جون هم بیفتن علییی برکت اله

    • ''''''''Shanjani................'

      '''' لطفا ' سارقان زورگیر 'گرسنه '' پیک موتوری '' را فورا آزاد کنید'' چون این زور گیران ' واقعا گرسنه نگه داشته شده بودند'! و به خاطر همین موضوع 'به غذاهای حامل غذای پیک موتوری حمله میکردند'' برای به غنیمت گرفتن غذا' !!و اگر این زور گیران گرسنه نبودند هرگز به پیک موتوری 'حامل غذا حمله نمی کردند'' لطفا بیابید'کمی منصف باشیم!!

      پاسخ ها

      • محمدرزمازما

        دزد دزده حالا هرچی بدزده اگر شرف داشت دزدی نمیکرد

    • بدون نام

      ب زور گیران پیک موتوری کاری نداشته باشیم !!!!!!
      ب نظر شما زور گیران !!!!
      کمی !!! پررو نیستن !!! گشنه هستن چرا پول بنده خدا رو دزدیدن !!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم 07/13پول کسی را ندزدیدن، علنی و جلوی چشم اون آقا پیک موتوری غذا را خوردن و گفتن چقده پول همراهت هست، اونو هم بده، نه، ابدا و اصلا، دردی را در کار نبوده، امروزه جهت سیر کردن شکم خود پیک موتوری و برای بچه هاش پول را گرفته، دزدی یواشکی اون هم شب میرن پول یا چیزی که بشه پول کرد را می برند، روز روشن از طرف پول بگیرند که دزدی نیست،!!!

      • بهاره

        بدون نام 11.52 آدرس بده از امروز بیان خدمتت ازت پول بگیرن چون روزه دزدی حساب نمیشه

    • بدون نام

      مسئولین مقصرند که دزدها معتادها فاحشه ها کلاهبردارها دلالها حریص شدن مردم به پول بی رهمیها قمه کشی چاقو کشی کیف قاپی وهمه مشکلات مردم از بر کاری بی سر وسامانی دیر شدن ازدواحهاشون تفاوت ثروتمند وفقیر وطبقه بندی شدنشون بی عدالتی ها حق کشیها چرا اینها را نمیبینید کسی که باید محاکمه بشه کسانی هستند که مردم وجوانها را به این روز انداختند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج