۹۴۱۹۰۹
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

سارق خانه تازه عروس دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که از منزل نو عروس و داماد سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: سارق سکنه سابق ساختمان بود.

میزان نوشت: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که از منزل نو عروس و داماد سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: سارق سکنه سابق ساختمان بود.

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: دوم دی ماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس برای شناسایی سارق یا سارقان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه چهارم به کارآگاهان، گفت: ساعت هشت شب روز حادثه، برای گرفتن فیلم عروسی به اتفاق همسرم از منزلمان خارج و در ساعات پایانی شب به منزل مراجعه کردیم. با باز کردن درب واحد آپارتمان متوجه بهم ریختگی منزل و سرقت اموال طلاجات شامل انگشتر- گردنبند و ... به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون تومان شدیم.

وی بیان داشت: کارآگاهان پس از شنیدن گفته‌های شاکی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل سرقت شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از کلید، وارد آپارتمان شده و پس از سرقت اموال از محل گریخته اند.

وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، ارتکاب سرقت توسط فرد یا افراد آشنا قوت گرفت.

این مقام پلیسی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان به محل وقوع سرقت مراجعه کردند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، فردی میانسال ابتدا وارد لابی، سپس طبقات و پارکینگ ساختمان شده و پس از سرک کشیدن در طبقات پس از مدت کوتاهی خارج شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات میدانی تصویر واضحی از متهم به دست آمد و مشخص شد که این مرد سابق بر این در ساختمان سکونت داشته است.

نثاری افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه وی در شرق تهران شناسایی و با هماهنگی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، متهم در نوزدهم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم انتقال یافت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آپاهی پایتخت بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی ضمن پذیرش جرم ارتکابی در اظهاراتش، اعتراف کرد: به خاطر مشکلات مالی و تامین هزینه مصرف مواد مخدر سرقت را انجام داده ام و اموال مسروقه را به افراد ناشناس فروخته است و از آنجایی که در این ساختمان زندگی می‌کردم نقشه سرقت را به تنهایی کشیدم و عملی کردم.

این مقام پلیسی اضافه کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و بررسی سوابق کیفری در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یکی از راه‌های ورود سارقان به ساختمان استفاده از بالکن طبقات اول است، به شهروندان، توصیه می‌شود: حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب کنید و در صورت نصب دوربین مدار بسته از دوربین‌های با کیفیت استفاده و حتما یکی از دوربین‌ها در محل مناسبی در کوچه و یا خیابان نصب کنید و از نگهدای اموال قیمتی و با ارزش در منزل دوری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوضش امنیت داریم

    • بدون نام

      فقط مسولین سارق دسگیر نمیشن

    • م

      اعدام دزدان

    • بدون نام

      دوربین مدار بسته رو تو ساختمان ما هم داخل پارکینگ و هم لابی و هم دختل کوچه نصب کرده بودین . دزد اول دوربین هارو در آورد بعد اومد تو راه پله تمام کفشها و کتونی های مارک رو دزدید و برد .... من نفهمیدم شما چی میگید . دقیقا دوربین مدار بسته رو دیگه کجا باید نصب کرد . ای آقا حرف میزنی واسه خودت .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج