۹۴۲۰۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سولشائر: شایسته امتیاز گرفتن نبودیم

اوله‌گنار سولشائر اعتراف کرد منچستریونایتد شایسته گرفتن تساوی برابر واتفورد هم نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: اوله‌گنار سولشائر شکست تیمش در خانه واتفورد در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را نتیجه بازی بد شاگردان خود دانست.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: بازی را کند شروع کردیم. هر ۲ تیم در نیمه اول بسیار بسیار ضعیف ظاهر شدند. با دریافت ۲ گل با ۲ ضربه در چارچوب حریف آن هم در آن بازه زمانی کوتاه، کار خودمان را سخت کردیم. در طول فصل خوب کار کرده‌ایم، اما در این لیگ باید برای کسب تک تک امتیازات جنگید. این بار لایق امتیاز گرفتن نبودیم. می‌توانم کل روز در این باره حرف بزنم. باید با این حقیقت که ۲ بازی در پیش داریم و نیاز است پیشرفت کنیم، رو به رو شویم. بازی بسیار آرامی بود. در نیمه اول انگار ۲ تیم در یک بازی بزرگداشت به میدان آمده بودند.

او افزود: جدیت لازم را نداشتیم و چه با توپ و چه بدون آن، بسیار کند عمل کردیم. شرایط لازم برای بازگشت را نداشتیم. تیمی که از فرصت‌های خود بهره نبرد، تنبیه خواهد شد. آن‌ها از فرصت‌های خودشان استفاده کردند، اما ما نه. خبر خیلی خوب، بازگشت پوگباست و البته این تنها نکته مثبت محسوب می‌شود. او انرژی، کیفیت و چند پاس خوب را به تیم اضافه کرد. این پسر به سختی تلاش کرده و حالا آمادگی بدنی بیشتری دارد. پل بازیکن مهمی برای ماست و چیز‌های زیادی به تیم عرضه خواهد کرد. حضور پل باعث می‌شود فرصت‌های بیشتری بسازیم. اشتباهات در فوتبال پیش می‌آیند و ما هر روز برای تکرار نشدن همین چیز‌ها تمرین می‌کنیم. داوید اخیرا خیلی خوب کار کرده و اشتباه او فقط یکی از اتفاقات بازی بود. بن فاستر سر پا ایستاد، بنابراین فکر نمی‌کنم چیپ زدن انتخاب درستی بود. حرکت خوبی بود و می‌توانستیم یک - صفر جلو بیفتیم. بعضی اوقات ضربه شما وارد دروازه نمی‌شود و گاهی هم گل می‌زنید. باید واکنشی به این نتیجه نشان بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج