۹۴۲۰۵۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

۲ شرط استرا و قراردادی که هنوز بسته نشده

جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال روز گذشته با حضور همه اعضا برگزار شد که یکی از مسائل مطرح شده در آن مربوط به بازگشت استراماچونی به تهران بود.

فرهیختگان: جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال روز گذشته با حضور همه اعضا برگزار شد که یکی از مسائل مطرح شده در آن مربوط به بازگشت استراماچونی به تهران بود. خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات استراماچونی به حساب جدید وی در ایتالیا گزارشی را مطرح کرد و اعضا نیز با بیان اینکه پرداخت پول به تایید سرمربی ایتالیایی رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت استراماچونی به ایران شدند. این در حالی است که هنوز زمان بازگشت استرا به ایران مشخص نشده و در این بین نیز اتفاقاتی افتاده که شاید همچنان بازگشت این مربی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

2 شرط استرا و قراردادی که هنوز بسته نشده

روز جمعه بود که باشگاه استقلال اعلام کرد ۱۶۰ هزار دلار از مطالبات استراماچونی به حساب او واریز شده است تا ظاهرا همه چیز برای امضای قرارداد جدید این مربی و بازگشت به ایران فراهم باشد و این در حالی است که این اتفاق هنوز رخ نداده و سرمربی ایتالیایی دو شرط جدید را برای بازگشتش به استقلال اعلام کرده که موضوع را پیچیده‌تر کرده است.

در این بین شنیده می‌شود بعد از فسخ قرارداد دو ساله استرا با استقلال، این مربی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده و برای امضای قرارداد جدید شنیده می‌شود، سرمربی استقلال درخواست پرداخت حق و حقوق بازیکنان در ابتدای امر و تعیین‌تکلیف یک زمین مجهز تمرینی را در وهله دوم در دستور کار قرار داده و به نوعی بازگشتش را منوط به تحقق این دو شرط کرده است.

البته آبی‌ها از معدود تیم‌هایی هستند که امروز از دو زمین تمرینی در مجموعه‌های تهرانسر و باشگاه انقلاب بهره می‌برند و به نظر می‌رسد یکی از شرط‌های مربی ایتالیایی بدون دردسر خاصی محقق خواهد شد و باشگاه باید نگران مطالبات بازیکنان استقلال باشد. از سوی دیگر قرارداد استراماچونی با استقلال فسخ شده و او در حال حاضر مربی استقلال محسوب نمی‌شود و برای ادامه همکاری قرار است قرارداد جدیدی با او(احتمالا تا پایان فصل جاری) منعقد شود و این در حالی است که فعلا قرارداد جدیدی با وی بسته نشده و به این ترتیب هنوز استقلالی‌ها نمی‌توانند از بازگشت استرا مطمئن باشند!

قرارداد دیاباته و میلیچ چقدر است؟

خبر دیروز ما درخصوص میلیچ سروصدای زیادی به‌پا کرد تا جایی که برخی به تکذیب آن پرداخته و برخی دیگر نیز در این خصوص نگرانی‌هایی را مطرح کردند، مبنی‌بر اینکه نکند سرنوشت میلیچ یا دیاباته نیز شبیه به استراماچونی باشد و این بازیکن نیز به واسطه عدم دریافت مطالباتش یکطرفه آن را فسخ کرده و راهی کشور خود شود.

در همین زمینه نیز در جلسه هیات‌مدیره استقلال پرداخت حقوق معوقه میلیچ و دیاباته هم مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد که ظرف ۲۴ ساعت حقوق عقب‌افتاده این دو بازیکن پرداخت شود. دیاباته ماهانه حدود ۸۰ هزار دلار و میلیچ نیز حدود ۴۰ هزار دلار از استقلال دریافت می‌کنند و هر دوی آنها نیز با داشتن حساب در کشورهای همسایه ایران، مشکلی برای دریافت حقوق ماهانه خود ندارند و پیش‌بینی می‌شود برای کاهش حواشی، مطالبات این دو بازیکن به‌زودی پرداخت شود.

استقلال برای اردو کجا می‌رود؟

دیگر مساله مورد بحث در این جلسه، موضوع اردوی آبی‌پوشان برای حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم بود. درنهایت مقرر شد که زمان و مکان این اردو با نظر استراماچونی مشخص شود. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد قرار است اردوی استقلال برای آماده‌سازی این تیم در نیم‌فصل دوم در یکی از کشورهای قطر یا امارات برگزار شود و تقریبا برپایی اردو در کشور ترکیه منتفی خواهد بود. استقلال نیم‌فصل دوم سال گذشته نیز برای برپایی اردوی خود راهی ترکیه شد که سرمای هوا و شرایط بد جوی باعث شد تا استقلالی‌ها این بار برای نیم‌فصل به جز ترکیه راهی یک کشور گرمسیر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      بله هرچی مشگله واس استقلاله البته اقایون امثال وزیر میتراشن براش. استقلال چطو چهارساله ک زمین تمرین نداره؟ استرا و کلا هر مربی کاملا حق داره ک یه زمین تمرین داشته باشه واسه تیمش.‌یادمون نرفته ک استقلال واسه زمین تمرین آلاخون و والاخون بود . تیم مربی نداره مدیرعامل نداره تا اومد جون گرفت طبق هرسال زدن ناکارش کردن خدایی هم هست خدا ایشالله ک هرکسیو که مشگلات استقلالو انکارمیکنه مادر و بچشو زیر خاک کنه ایشالله

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      دوخاستش بحقه. استقلال الان چندساله زمین نداره. از دستی زمین تمرین بهش نمیدن و امکانات و پول دیر بهش میدن ک اینطو به مشگل بخوره. از اونطرف تیم پرسپولیس هییییچ مشگلی از لحاظ امکانات نداره دوتیمم وزارتی ان مثلا باید همه چی یکسان باشه. استقلال ک ازخودش ملک و زمین تمرین و ساختمون داشت همه رو ازش گرفتن و داراییاشو ازش گرفتن حالش شده این. ساختمون فعلی فدراسیون ملک استقلاله

    • بدون نام

      خداوکيل اینا ما رو مسخره خودشون بیست روز امروز فردا میکنن دوباره نوبت بند جدید تو فرداد شد انشالله بعد پایان لیگ میگن به توافق نرسیدیم با گزینه جدید در حال رایزنی هستیم بابا جمع کنین خودتونو با این مدیریتتون"شما هم مثل روحانی دروغگو هستین

    • ایرانی

      واقعا با این شرایطی که رفت برگرده، دیگه خدا رو بنده نیست که!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرارداد ترکمنچای

    • یوسف دهقان

      شرط جدید استرا نفری یه دور کولی بدید دور زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج