۹۴۲۱
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

پيشنهاد رنگي: عسلي، طلايي، کرم، زردکهربايي

خانه ات رنگ عسل !

يکي از جذاب​ترين رنگ​ها که همواره اين امکان را به شما مي​دهد تا طراحي خانه​تان بهترين نما را به خودبگيرد رنگ عسلي والبته رنگ​هاي مربوط به آن است. اگر مي​خواهيد سرزندگي و نشاط را در دل خانه تجربه کنيد از اين رنگ و زير مجموعه​هايش به آساني رد نشويد.

خانه ات رنگ عسل !
خانه ات رنگ عسل !

يکي از جذاب​ترين رنگ​ها که همواره اين امکان را به شما مي​دهد تا طراحي خانه​تان بهترين نما را به خودبگيرد رنگ عسلي والبته رنگ​هاي مربوط به آن است. اگر مي​خواهيد سرزندگي و نشاط را در دل خانه تجربه کنيد از اين رنگ و زير مجموعه​هايش به آساني رد نشويد. زندگي​تان را به رنگ عسل در بياوريد تا هر روز احساس خوشي کنيد. فراموش نکنيد عسلي رنگي است که قدرت بخشندگي را در شما بالا مي​برد. آيا همچنان براي استفاده از اين رنگ در دکور خانه​تان ترديد داريد؟ يادتان باشد رنگ طلايي در تن​هاي متفاوت مي​تواند قابل استفاده باشد و هر رنگ بي​شک براي فضاي خاصي بيشتر قابل استفاده است.


خانه ات رنگ عسل !

خانه ات رنگ عسل !

زرد کهربايي

اين رنگ قوي در ترکيب با سفيد مي​تواند در اتاق نشيمن يا غذاخوري کاربرد ويژه​اي داشته باشد. اگر ميز ناهارخوري شما سفيد رنگ ا ست رويه کوبي صندلي​ها با پارچه​اي به رنگ زرد کهربايي ترکيب فوق​العاده​اي را ايجاد مي​کند.


خانه ات رنگ عسل !

خانه ات رنگ عسل !

روح را به خانه​تان بياوريد!

رنگ عسلي از آن دست رنگ​هاست که ويژگي خاصي به همه وسايل موجود در اتاق مي​بخشد. اگر مي​خواهيد وسايل خانه​تان بيش از پيش بدرخشند تناژ عسلي را به داخل خانه ببريد. به اين ترتيب انگار در کالبد فضاي خانه خود روح تازه​اي دميده​ايد.


خانه ات رنگ عسل !

کرم

استفاده از اين تناژ رنگ عسلي در هر فضايي معمولا موفقيت​آميز است. بنابراين شما مي​توانيد اين رنگ را در هر قسمتي از خانه خود استفاده کنيد.


خانه ات رنگ عسل !

عسلي

در اتاق​هايي که نور طبيعي زيادي در آنها وجود دارد حضور رنگ عسلي نماي ويژه​اي به فضا مي​بخشد که حس سلامت را در افراد تقويت مي​کنيد. خودتان تصور کنيد، تلفيق نورطبيعي خورشيد روي رنگ​ عسلي چه حسي را در شما زنده مي​کند؟


خانه ات رنگ عسل !

طلايي

براي روح بخشيدن به اتاق کارتان ـ که حتي مي​تواند در خانه هم باشد ـ مي​توانيد از ترکيب طلايي و آبي لاجوردي استفاده کنيد. از آنجايي که اتاق​هاي کار به واسطه وسايل موجود در آنها حالت خشک و رسمي دارند با اين ترکيب مي​توانيد انرژي اتاق را کاملا تغيير بدهيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

خانه ات رنگ عسل !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج