۹۴۲۱۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سوژه‌های جذاب پنجره زمستانی نقل و انتقالات

در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان بدون تیم سوژه تیم‌های مختلف برای تقویت نفراتشان هستند.

ایلنا: پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از روز ۲۶ آذر ماه باز شده و تیم‌ها در این مقطع از فصل به فراخور شرایط و نیازشان و بودجه‌ای که در اختیار دارند اقدام به فعالیت و جذب بازیکن برای تقویت نقاط ضعفشان می‌کنند.

فعالیت در پنجره زمستانی از آنجایی سخت است که بازیکن آزاد و بدون قرارداد کم پیدا می‌شود و تیم‌ها هم حاضر نیستند در میانه فصل بازیکنان تحت قرارداد خود را از دست بدهند. در این میان چند بازیکن که از قبل بدون تیم مانده بودند یا در میانه فصل از تیم‌شان جدا شدند سوژه خوبی برای تیم‌ها محسوب می‌شوند که به بررسی آنها می‌پردازیم.

پژمان منتظری

منتظری پیش از شروع فصل تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و دلیل آن هم هرگز به روشنی اعلام نشد و هرچه باشگاه تلاش کرد تا مدافع با تجربه خودش را حفظ کند وی راضی به تمدید نشد. منتظری یک نیم فصل بیرون نشسته و اگرچه تحت قرارداد الخریطیات قطر قرار دارد و نیاز به رضایت‌نامه این باشگاه دارد ولی در نیم فصل گذشته رسماً عضو هیچ تیمی نبوده و بازی نکرده است. سپاهان مذاکرات خوبی با منتظری داشته و توافقاتی هم میان طرفین حاصل شده ولی استقلال هم اخیراً برای به خدمت گرفتن دوباره او پا پیش گذاشته است.

خالد شفیعی

شفیعی فصل قبل در سپاهان زیر نظر قلعه‌نویی کار می‌کرد ولی در پایان فصل با این باشگاه تسویه حساب کرد و از اصفهان خارج شد. او قراردادی با ماشین سازی بست ولی چند وقت بعد بدون اینکه دلیلش مشخص شود از این تیم هم کنار گذاشته شد و بعد از آن هم به تیم دیگری اضافه نشد. شفیعی گزینه مناسبی برای تیم‌هایی است که به دنبال تقویت خط دفاع خود در نیم فصل هستند.

محسن فروزان

بعد از جنجال‌های هفته‌های پایانی فصل گذشته دیگر او را در میادین ندیدیم. ابتدا حکم موقتی برای محرومیت وی از فعالیت‌های ورزشی صادر شد که این حکم به پایان رسید و او قانوناً منعی برای قرارداد با تیم‌ها و بازی کردن ندارد، هرچند که حکم قطعی او هنوز صادر نشده است. فروزان در پنجره تابستانی هم صحبت‌هایی از مذاکره‌اش با چند تیم بود ولی هیچ وقت شکل عملی به خود نگرفت. حال باید دید در پنجره زمستانی تیمی برای فروزان پیدا می‌شود یا نه.

حمیدرضا طاهرخانی

بازیکن جوان سابق پرسپولیس در پنجره تابستانی در فهرست مازاد این تیم قرار داشت ولی نتوانست با تیم دیگری به توافق برسد و برای آن بازی کند. او هم در ۶ ماه گذشته بدون تیم بوده و باید دید در پنجره زمستانی می‌تواند با تیمی به توافق برسد یا نه.

رضا کریمی

ستاره هفته‌های پایانی فصل گذشته استقلال که زیر نظر فرهاد مجیدی گل کرد و به نظر می‌رسید یکی از پدیده‌های آینده‌دار استقلال باشد ولی در پنجره تابستانی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و هنوز هم دیگر کسی از او اثری در فوتبال ندیده است. کریمی با توجه به شرایط سنی خوبی که دارد شانس زیادی برای بازگشت به فوتبال در پنجره زمستانی دارد و باید دید تیمی به سراغ او می‌رود یا نه.

رضا شربتی

وقتی سربازی او در تراکتور به پایان رسید قراردادش با این باشگاه تمدید نشد و سیاه جامگانی که تحت قرارداد آن بود هم دیگر وجود خارجی نداشت تا به آنجا برگردد. شربتی قراردادی با فولاد امضا کرد و قرار بود شاگرد نکونام در فصل جدید شود ولی بعد از چند وقت قراردادش با این باشگاه فسخ شد تا در نهایت نیم فصل اول رقابت‌ها را بیرون بنشیند.

آندرانیک تیموریان

مدت زیادی است که از میادین دور بوده و همچنان اصرار دارد که به میادین برگردد و به فوتبالش ادامه دهد. با توجه به شرایط سنی تیموریان و مدت طولانی دوری‌اش از میادین کمی سخت و دور از انتظار است که تیمی در لیگ برتر برایش پیدا شود. مگر اینکه تیمی بخواهد از تجربه بالای وی در میانه زمین استفاده کند. به هر جهت تیموریانی که تا چند سال قبل گران‌ترین بازیکن لیگ بود الان خواهانی ندارد.

توحید غلامی

فصل گذشته بازیکن ماشین‌سازی بود ولی مصدومیت سختی که برایش پیش آمد باعث شد قرارداد او فسخ شود و بیرون بنشیند و حتی در پنجره تابستانی نتواند تیمی پیدا کند. او نیم فصل نخست را بیرون نشست ولی الان که مصدومیتش برطرف شده به دنبال برگشتن به فوتبال است. پست او هافبک میانی است و احتمالا در نیم فصل به فوتبال برمی‌گردد.

مهرداد پولادی

به دلیل مشکل سربازی از ایران خارج شد و دیگر برنگشت و در این چند سال در تیم‌های مختلفی در آسیا بازی می کرد و آخرین تیمی که با آن قرارداد امضا کرد الخریطیات قطر بود ولی مثل منتظری فقط قرارداد بسته و دیداری در آن انجام نداده است. او ۳۳ ساله است اگر نتواند تیمی برای خود پیدا کند ممکن است مجبور به خداحافظی از فوتبال شود.

یوسف سیدی

اوایل نیم فصل نخست بود که به دلیل مشکلاتی که در ماشین‌سازی داشت از این تیم خداحافظی کرد و جدا شد و در آن مقطع نتوانست به تیم دیگری بپیوندد. او شرایط سنی خوبی دارد و به نظر می‌رسد در نیم فصل و پنجره زمستانی بتواند تیمی برای خودش پیدا کند و به فوتبال برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج