جاباما
۹۴۲۱۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاسمی‌نژاد: فولاد از داوری‌ها ضربه خورد

محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که آنها در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه خوردند.

خبرگزاری مهر: محمد قاسمی‌نژاد درباره عملکرد فولاد در ۱۶ بازی گذشته گفت: بازی‌های این فصل فشرده بود و این کار ما را کمی سخت کرد. در ابتدای لیگ بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی نتایج بدی نگرفتیم، این در حالی است که فولاد با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شد و برای هماهنگی نیاز به زمان داشتیم. فولاد البته بابت داوری‌ها هم ضربه خورد و این موضوع باعث شد تا حداقل در سه بازی امتیازهای حساسی را از دست بدهیم. البته بدشانس هم بودیم و می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: در همین بازی با صنعت نفت باید با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم، ولی بدشانسی آوردیم. اگر بدشانس نبودیم و اشتباهات داوری هم به ضرر فولاد نبود، قطعاً در بین چهار تیم اول قرار می‌گرفتیم. البته در نیم‌فصل دوم این فرصت را در اختیار داریم که خودمان را تقویت کنیم و با تیم قوی‌تری لیگ را ادامه دهیم.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟»، تصریح کرد: تیم‌های بالای جدول خیلی هزینه کرده‌اند و نسبت به نیم‌فصل اول تقویت خواهند شد، ولی ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم نسبت به نیم‌فصل اول نتایج بهتری بگیریم. مطمئناً چهره متفاوتی را از تیم ما در نیم‌فصل دوم خواهید دید. فولاد بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و تلاش ما بر این است که در پایان فصل جایگاهی را به دست بیاوریم که باعث خوشحالی و رضایت هواداران فولاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج