۹۴۲۲۳
۷۴ نظر
۱۴۲۱۴
۷۴ نظر
۱۴۲۱۴
پ

۱۰ رفتار اشتباه زن و شوهرها بعد از دعوا!

زن و شوهرها پس از بحث با هم کارهای اشتباهی را انجام می دهند که به تثبیت و طولانی تر شدن ناراحتی بسیار کمک می کند. ما در این مطلب ۱۰ مورد از این اشتباهات را یادآور شده ایم که توصیه اکید داریم آنها را ترک کنید و دیگر تکرار نکنید.

10 رفتار اشتباه زن و شوهرها بعد از دعوا!

 
برترین ها: اینکه زن و شوهر با یکدیگر بحث و دعوا کنند بسیار عادی است. آنها دو انسان مجزا با طرز فکرهای متفاوت هستند. کاملا طبیعی است که در مواردی با هم اختلاف نظر داشته باشند و حتی به واسطه این اختلاف نظر با یکدیگر بحثشان نیز بشود. اما برخی از اشتباهات مخرب پس از این دعواها روی می دهند. زن و شوهرها پس از بحث با هم کارهای اشتباهی را انجام می دهند که به تثبیت و طولانی تر شدن ناراحتی بسیار کمک می کند. ما در این مطلب 10 مورد از این اشتباهات را یادآور شده ایم که توصیه اکید داریم آنها را ترک کنید و دیگر تکرار نکنید.

با هم سرد رفتار نکنید

پس از بحث و دعوا اصولا دو طرف حوصله حرف زدن با هم را ندارند. اما اگر پس از گذشت زمان، هنگامی که هر دو آرام تر بودید و همسرتان نزد شما آمد و به هر بهانه ای می خواست با شما حرف بزند، از پاسخ دادن به او امتناع نکنید. بدترین کار ممکن در این شرایط این است که سکوت اختیار کنید و به اصطلاح قیافه بگیرید. کارشناسان روابط زناشویی می گویند: با پاسخ ندادن به طرف مقابل، این حس را به او می دهید که در حال تنبیه کردن او هستید و این باعث می شود تا او نتواند حرف هایش را راحت تر با شما در میان بگذارد. تکرار این مسایل، فاصله بزرگی میان زن و شوهر ایجاد می کند که شاید خسارت های جبران ناپذیری نیز در پی داشته باشد. به جای این کار بچه گانه به همسر خود بگویید: «من هنوز ناراحت هستم و نتواسته ام همانند تو به این زودی همه چیز را فراموش کنم. به من چند ساعتی فرصت بده تا بتوانم آرام شوم. سپس در مورد آن با هم حرف خواهیم زد.»
 
10 رفتار اشتباه زن و شوهرها بعد از دعوا!

جمله های او را به خاطر نسپارید

حتما شنیده اید که می گویند: «در دعوا حلوا خیرات نمی کنند!» دقیقا هم همین طور است. جملات یا واژه هایی که هنگام دعوا از دهان همسر خود می شنوید را نادیده بگیرید. به آنها اهمیت ندهید و بگذارید همان جا وسط دعوا خاک شوند. بار سنگین آنها را به دوش نکشید. بدون شک هنگام دعوا دو طرف قربان صدقه هم نمی روند و واژه های ناامیدکننده به کار می برند. اما هوشمندانه ترین کار این است هر زمان حرف های ناراحت کننده او به ذهنتان رسید، یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید فکر خود را با مسایل مثبت پر کنید. دوره این جملات چیزی جز درد و ناراحتی در پی ندارد.

هنگامی که او ناراحت است به او نگویید: «ببخشید»

وقتی در اوج بحث و دعوا هستید گفتن خشک و خالی «ببخشید» دردی را دوا نمی کند. باید سعی کنید پس از اینکه اوضاع بهتر شد، نزد او بروید و عذرخواهی کنید و سوتفاهم پیش آمده را برایش توضیح دهید. یا بگویید چه شد که آن کار را انجام داده اید یا آن حرف را گفته اید. عذرخواهی کردن بدون پشیمانی واقعی و بدون توضیح چندان قابل قبول نیست. باید سعی کنید اشتباه خود را تکرار نکنید و این اطمینان را نیز به طرف مقابل بدهید.

برای دعوای خود دنبال بهانه نباشید

هزاران مساله ناراحت کننده در زندگی وجود دارند که می توانید به واسطه آنها دعوا راه بیندازید. به طور مثال، یک روز کاری سخت، سردرد، بی خوابی، کم خوابی و ... . اما محققان دانشگاه برکلی کالیفرنیا ثابت کرده اند زوج هایی که کم می خوابند و استراحت کامل ندارند، بیشتر در معرض مشاجره های دایمی قرار دارند. اینکه تقصیرها را گردن طرف مقابل بیندازیم کار درستی نیست. اگر شما ناراحت، عصبانی یا دلخور هستید یا خبرهای ناراحت کننده شنیده اید، باید این مساله را با همسرتان در میان بگذارید. این مساله به آرام ماندن جو، کمک شایانی می کند. کم خوابی موجب حساسیت بیشتر اعصاب می شود.

بحث را دوباره باز نکنید

اگر چند دقیقه پس از بحث دوباره بخواهید در مورد آن با هم حرف بزنید ایرادی ندارد. اما اگر چند روز پس از آن دوباره این مساله باز شود و بخواهید صحبت کنید، چندان جالب نیست. اگر در دعوایی خود را مقصر می دانید، نزد همسرتان بروید و از او عذرخواهی کنید. اگر حرفی زده اید که او را ناراحت کرده است، آن را تصحیح کنید.

مساله را خیلی ادامه ندهید

وقتی در مورد مساله ای با همسر خود دعوا یا بحث می کنید، سعی نکنید پس از تمام شدن دعوا، به طور غیرمستقیم و بی نیش و کنایه موضوع دعوا را با یاد او بیاورید. به طور مثال، اگر سر هزینه های سفر با هم بحث کرده اید، لازم نیست وقتی عکس های مسافرت دوستان خود را می بینید در مورد هزینه هایی که کرده اند و مکان هایی که رفته اند به همسر خود طعنه بزنید. بهتر است به جای این کارهای بچه گانه، در فرصتی که هر دو آرام هستید در مورد این مشکل با هم حرف بزنید.

اگر دوست ندارید، پس از دعوا نزدیکی نداشته باشید

پس از دعوا هر دو از یکدیگر عذرخواهی کرده اید و شرایط کمی آرام شده است. در این مواقع مردها دوست دارند نزدیکی داشته باشند و این کار را برای نزدیکی بیشتر به همسرشان انجام می دهند. اما زنان شاید این کار را دوست نداشته باشند. اگر شما هم این طور هستید، با مهربانی و آرامش به مرد خود بگویید: می دانم برای بهتر شدن رابطه این درخواست را داری اما اکنون من در فاز چنین کاری نیستم. او را در آغوش بگیرید و محبت صادقانه خود را به او نشان دهید. هرگز بدون توضیح از این کار امتناع نکنید. او باید احساسات قلبی و واقعی شما را بداند تا موجب ناراحتی بیشتر نشود.

بر دلیل آغاز دعوا تمرکز نکنید

بهتر است انرژی خود را برای یافتن راهکار صرف کنید. نه برای فکر کردن به اینکه چه چیزی باعث دعوا شد. تفاوت میان یک دعوای خوب و دعوای بد این است که بتوانید برای مشکل خود راهکار مناسب بیابید. به طور مثال، اگر همسرتان فراموش می کند در جاهایی که باید پول نقد با خودش بیاورد، به جای داد و بیداد، با هم یک عابر بانک پیدا کنید و پول بردارید. به همین سادگی می توانید مشکل را حل کنید و لازم نیست یک دعوای طولانی راه بیندازید.
 
10 رفتار اشتباه زن و شوهرها بعد از دعوا!

نگویید: «منظورم این نبود»

این جمله همچون استفاده از پاک کن برای پاک کردن ماژیک یا خودکار است. حرفی که بیان کرده اید را گفته اید. همسر شما هم در پاسخ خواهد گفت: «ولی تو همین را گفتی!» کلید کردن روی حرف ها و اینکه من این را گفته ام یا نگفته ام، یا منظورم از این حرف این بوده یا نبوده است، مرور گذشته ها است، مرور اتفاق هایی که افتاده و آبی که ریخته شده است. باید سعی کنید مشکل را برطرف کنید.

از بحث و دعوا ناراحت و ناامید نشوید

باید بدانید دعوا کردن زن و مرد با هم نشانه این است که می خواهند رابطه خود را درست کنند. آنها هنوز به بهبود امید دارند و در نتیجه بحث می کنند تا به یک راهکار مناسب دست پیدا کنند. نباید این بحث ها موجب ناامیدی شما از همسر یا رابطه تان بشود.
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خیلی خوبه

      پاسخ ها

      • زهرا

        بعضی وقت ها انجام این موارو نتیجه عکس دارد من وقتی نمیخواهم باشوهرم نزدیکی داشه باشم ناراحت میشود و پشتش را به من میکند و میخوابد و رفتارش بد میشود

    • بدون نام

      زنو مرد باید زندگیشونو بکنن و مراعات همدیگرو بکنن اگرم دعوا شد و زدن تو سر و مغز هم اینقدر انصاف داشته باشن که اشتباهات خودشونو قبول کنن و نقش خودشون در ایجاد اون بحث و جدل رو فراموش نکنن همین

    • ارسلان

      باور کنین همه رو میدونم ولی بازم تو گود یه جای دیگس!زندگی اونم تو این زمونه والا سخته!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        agha arsalan ma khodemon zendegiii ro sakht mibinim

    • عفاف نامه

      با سلام در عفاف نامه به نقل از شما درج شد

    • ابتین

      در زندگی باید یک نفر سنگ زیر باشد به نسبت اخلاقهایشان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز اون مال قدیما بود الان دیگه جواب نمیده الان هرکدوم از طرفین تو یه جاهایی باید سنگ زیرین باشه...

      • بدون نام

        movafegh nistam hardo taraf bayad roooye khodeshon kar konan va say konam yekam dar zamine ezdevaj va behtar shodan rabeteha motalee dashte bashan

    • بدون نام

      اینارو همه میدونن ولی وسط دعوا هیشکی اعصاب نداره :)

    • ستاره

      اذدواج همش اعصاب خوردی تا بمیری .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه ازدواجهای ایرانی این شکلیه....

      • بدون نام

        man ghabol nadaram in harfooo khoshbakhti zojeiin bastegii be bologhe fekrii va hamchenan jensiii zojein dare

    • آبان

      اینم اضافه کنید که دعوا ها و بحث های بین خودشونو فقط بین خودشون بزارن...جوری نشه که همسایه دخترعموی مامانشون بفهمن که دعوا کردن!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم این زشت ترین و احمقانه ترین کار ممکنه که طرف حریم خصوصی خودش و همسرش رو برای دیگران باز کنه از اونجایی که حریم خصوصی زن و شوهر مشترکه اجازه این کار رو هم نداره...

      • دختر مجرد

        موافقم این زشت ترین و احمقانه ترین کار ممکنه

    • تنها

      وقتی مشکلی پیش اومده و دعوا شده که دیگه شده
      فقط و فقط این مهمه که دیگه اون اشتباه تکرار نشه

      پاسخ ها

      • dokhtar shiee

        موافقم

      • چیچک

        ما هر وقت خواستیم حرف بزنیم در هر موردی بعد از دو دقیقه دعوا میکنیم

    • سیدمحمد

      سلام اگر برخورد نباشه وهمه کارها با خوبی ادامه داشته باشه عمر آدما از هزار بالا میزنه آنوقت مشکلاتی دیگه درست می شه یاعلی مدد.

    • پریناز

      من وهمسرم هروقت دعوامون میشه منم که عذرخواهی میکنم وپیشقدم میشم حتی اگه تقصیراون باشه تامیگم معذرت میخوام وسعی میکنم اوضاع رواروم کنم خودش میگه بدوبیابغلم اروم شم وبعدش رابطمون خوب میشه ولی حس میکنم این باعث میشه که همیشه انتظارداشته باشه من پیشقدم شم حالانمیدونم درسته یانه؟؟؟؟؟؟

    • ازیتا

      پریناز حان منم اینطوریم الانم قهریم ولی قسم خوردم که نرم جلو تا قدم برنداره چون باعث شده وقتی اشتباه ترین کارو هم بکنه منتظرباشه من قدم بردارم.

    • کاترین

      دوستان زیادنگران نباشین مادوتازن وشوهرپزشک هستیم ومسلط به علم روانشناسی...ولی بااین وجوددعوامیگیریم درحدمرگ...بعدچندساعتم عین بچه هایادمون میره که چی گذشت..بی خیال "زن وشوهردعواکنن ابلهان باورکنن" ...

    • فاطمه سما

      سلام. اتفاقا من و همسرم سر شب با هم دعوامون شد البته تقصیر من بود و ففقط سکوت کردم و درصدد جبران براومدم. البته بعدش وقتی خوابید کلی گریه کردم و وقتی بیدار شد معمولی باهاش برخورد کردم. دقیقا نمیدونم اما به نظرم کار درستی کردم!

    • عاطی

      امرو ز شوهرم قرار ملاقات گذاشته چون بحثمون شد و منم گفتم طلاق......آخه شوهرم شرط کرده بود ک به نامحرم دست ندم منم......مقصر خودم بودم ولی من قهر کردم اونم میگه باشه اشتباه کردم فقظ دیگه تکرار نکن ولی من کوتاه نمی یام...آخه چرا اینقده بدم؟؟؟خیلی خوبه اینقده ک همه حسادتشو میکن:'(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاطی خانوم شما هم عجب ادمی هستی حالا مگه شاخ عول شکستن ازت خواسته والا همه حق دارن به چنین شوهر با غبرتی حسادت کنن

    • hana

      دوستان عزیز من اینو همیشه بدونید به عنوان یه تجربه از خودم و دیگران اصلا و ابدا نگذارید خانواده دو طرف بویی ببرند این یعنی ما داریم همو تحمل میکنیم کدوم از شما حاضر به ناراحتی عزیزاتون هستید اونم پدر یا مادرتون؟؟ تو خوشی هاتون چقدر اونا سهیم بودند که بنده خدا ها تو مشکلاتتون سهیم شن یه تجربه کوچیک بود که گفتم دنیا واقعا 2 روزه لبتون پر خنده

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقان

    • گلی

      بعضی موقها هم دعوا سر چیزهای بی خود پیش میاید دخالت اطرافیان و وقتی مرد هم کاروبارش خوب نباشه دنبال بهانه میگرده که دعوا بیندازه الان که دیگه هیچکس اعصاب درست هم ندارند

    • سما

      بعضی وقتا واقعا یه حرفایی پیش میاد که اصلا به تونمیچسبه اون موقع باید چکار کرد؟آدم دلش میخواد رابطه رو برا همیشه قطع کنه ولی اگ

    • فروغ

      یه سال ازدواج کردم از بس همیشه من کوتاه اومدم دیگه خسته شدم تصمیم گرفتم جدا بشم

    • دل شکسته

      یه ساله ازدواج کردم دیگه تحملم تموم شده همسرم پلیسه به همه چی گیر مییده و فقط دستور میده انگار من بردشم دیگه می خوام جدا بشم صبرم تموم شده

    • بدون نام

      من به تازگی فهمیدم که باردار هستم بعد یه بچه کوچیک دیگه خیلی حساس شدم طوریکه سر هر چیز کوچیکی به همسرم گیر میدم بعضی موقعها هم کوچیک نیستا من ازش انتظار همیاری دارم که متاسفافه همسرم کمکی به من نمیکنه الانم قهریم وقتیم که قهریم بدتر اعصابم خوردمیشه چون همسرم هیچوقت جلو نمیاد قدم برنمیداره منم که فقط کارم شده غصه

    • بدون نام

      سلام دوستان من با همسرم سر موضوعی بحثمون شد مقصرم همسرم هست الانم از دستش خیلی ناراحتم میخوام جدا شم ترو خدا راهنماييم کنين

      پاسخ ها

      • امیر

        فقط طلاق بهترین راهه

    • علی

      مطلب جالبی بود خیلیواضح و علمی نوشته شده امید وارم به این مسایل که برای دیکران اتفاق افتاده و کارشناسانراه حا برای ان گذاشتن و بعد به این راحتی در اختیار ما است را قدر بدانیم
      به خدا نسل قبل از ما این وسایل ار تباطی را نداشتن .....

    • نسترن

      باسلام و خسته نباشید،من نیامده ام برای ارسال نظر،آمده ام برای راه حل. زنی چهل و چهارساله هستم،براثر جرو بحثی باشوهرم حرفمون شد،من ناراحتش کردم،بعداز دوسه روز رفتم برای عذرخواهی،ردم کرد،باز چندروزی منتظر شدم،دوباره رفتم از دلش دربیارم،بازم ردم کردم،بار سوم بعداز چندروز دوباره رفتم بازم طردم کرد،حالا موندم چکار کنم؟ چقدر غرورم رو زیر پا بذارم؟ ایندفعه حرف بد ناموسی بهم زد حالا از شما تقاضای مساعدت دارم،خواهش میکنم کمکم کنید

    • سوفی

      نظرات خوانندگان برام جالب تر از خود موضوع بود. کارگشاتره

    • بدون نام

      نسترن جون منم دقیقا امشب با شوهرو دعوام شد بی برنامه است... حالا اونبا بچه هو رفته خونه خواهر شوهر مهمونی و منو نی نی خونه !! وقتی عصبانی میشه هر چی از دهنش درمیاد میگه بهم..همچی مردایی فقط باید ترکشون کنی تا قدرتو بدونن..حیف که دختر دار شدم

    • ساحل

      سلام منم راه نمایی کنید دیگه این دعوا کردم با شوهرم خسته شدم از این وضعیت همش به من مگه مشکل پاری

    • ساحل

      سلام منم راه نمایی کنید دیگه این دعوا کردم با شوهرم خسته شدم از این وضعیت همش به من مگه مشکل پاری

    • فاطمه

      منم خیلی دعوامون ميشه بیشتر سره خانواده ی شوهرم چون نزدیکه مادر شوهرمم. همش احساس میکنم برای زتدگیمون تصمیم میگیره. تا با شوهرمم حرف میزنم سره من ناراحت ميشه. نميدونم چیکارکنم

    • فاطمه

      لطفا راهنمایی کنید من مادر شوهرم برای زتدگیمون تصمیم میگیره تا به شوهرمم ميگم ناراحت ميشه. ديگه خسته شدم. نميدونم چیکارکنم. حتی میاد به وسایله خونمم دست میزنه. جاهاشو عوض میکنه ینی تا این حد

    • میترا

      سلام.
      واااااااااای خدایا.
      شما که ازمن بیشتر مشکل دارین حالا من چیکار کنم.منم با شوهرم قهر کردم بحث نکردیم اما بخاطر موضوعی دیگه نخواستم باهاش حرف بزنم.الان هشت روزی میگذره حتی نمیاد بگه تو منو ببخش از بس مغروره.منم از بس غرورم رو زیر پا گذاشتم ایندفعه با خودم قرار گذاشتم من پا پیش نذارم نمیدونم کار درستیه یانه.

    • وحیده

      سلام .من با همسرم فقط سر بچه ها دعوا داریم .با این حال اون همیشه زور میگه . می دونه رفتارش غلطه .ولی اصلا حرف تو گوشش نمیره.سر هر چیزی ناراحت میشه .بعد شونزده سال خسته شدم .بریدم.فقط می خوام برم .

    • هديه

      سلام

    • Shiva

      پس نتيجه ميگيرم شوهر نكنيم.البته من شوهر دارم ولي خب كاشكي ازدواج نميكردم مجردي بهتره

      پاسخ ها

      • باران

        شوهر خوب خوبه پس تصمیم عاقلانه بگیریم مردها هم میتونن فرشته باشن مث شوهرمن

    • R.f

      میشه بیشتر توضیح بدین

    • بدون شناس

      بد نبود

    • باران

      من شوهرم نمونس بعضی وقتاهم ک دعوا میکنیم مقصر خودمم زندگیمون خیلی شیرینه ولی بادخترمون شیرین تره حتی وقتی قهر میکنیم منم مقصر باشم اون میاد جلو شوهرم نفسمه تمام زندگیمه

    • مریم

      عااااالی بود

    • مریم

      عااااالی بود

    • Singel

      من از زندگیم خسته شدم ففط میخوام بمیرم یه بار ازدواج ناموفق داشتم که یه پسر دارم الان هفت ماهه دوباره ازدواج کردم از روز اولش دعواهامون شروع شده شوهرم خیلی نفهمه هفت ماهه باردارم ناخواسته از بچه تو شکمم بیزارم

    • مینا

      سلام من با همسرم بخاطر دنیای مجازی و مشکلاتش حرفمون شده. الان هم با کمال بی خیالی میگه من کاری نکردم تو خودت دنبال بهانه هستی چون کسی که مربوط به گذشته ش هست رو فالو کرده و من ازین بابت ناراحت شدم و گفتم زندگیت برات مهم نیس پیگیره گذشته ت هستی. حالا هر چی من میگم اون میگه اون شخص فقط در حد فالور هستش اما من نمیخوام باشه دلیلش چیه اما دلیلی نمیاره. حالا امروز میخوام برم با مادر شوهرم این موضوع رو در جریان بذارم .نمیدونم دیگه چیکار کنم

    • بدون نام

      من سریه موضوعی با همسرم دعوام شده یه سیلی بهم زد منم الان خیلی ناراحتم تصمیم گرفتم نرم طرفش که نمیییرررم اون یه بیشعوره عوضی اشغاله با اینکه عاشقمه ولی این کارشو نمیبخشمممم باهاش اشتی نمیکنم که بسوزه دللللل من خنککک شه

    • پریسا

      واقعا زندگی زناشویی سخته
      من یه بار ازدواج کردم از بس شوهرم دروغگو وشکاک بود و به همه چیز گیر میداد طلاق گرفتم. چون از همه جهت ازش سر بودم دیگه حوصله تحمل نداشتم و قبل از بچه دارشدن ازش جداشدم.بعد از 5سال دوباره ازدواج کردم البته با یه پسر مجرد الان 1ساله ازدواج کردم.شوهرم فوق العاده س
      ازش 100%راضیم
      هدفم از گذاشتن این پست اینه که افرادیکه به ناحق از زندگی اولشون خیر نمیبینن،زندگی دومشون براشون میشه بهشت
      در زندگیاتون تا اونجاکه میشه منصفانه باشید

    • بدون نام

      سلام پانزده ساله زندگي ميکنم ولي همچنان زندگيم دعواست. مگه من چقدر عمر ميکنم نصفش دعوا باشه چکار کنم

    • حمید

      باعرض سلام تمامی نظرات رو خوندم اولا توی زندگی بنظرم عقل ودیدگاه همه چیزو تغییر میتونه بده وخواهد داد به نظرم تحصیلات خوبه ولی باور بفرمایید نه شعور میاره نه فرهنگ نه شخصیت هروقت به این باور رسیدید مابقی جمله را بخونید ،بنده نه بی سوادم نه خیلی سواد دارم پس از خودم هم طرف نمیگیرم ،دیدم همه مشکلات شوهراشون را گفتن خواستم بگم بعضی مردها مثل من نه واسه اینکه ترسو باشن بلکه زندگیشون را دوست دارن وعاشق

    • منم‌ اینقدر بدم میاد ازمردا

      منم اینقدر بدم میاد ازمردایی که مغرورن

    • منم‌ اینقدر بدم میاد ازمردا

      منم اینقدر بدم میاد ازمردایی که مغرورن

    • الیشا

      منو شوهرم هروقت دعوامون میشد اون میومد معذرت خواهی ولی چندوقتیه ک سردشدهو محل نمیده منم ب رو نمیارمو ولش کردم راهنماییم کنید لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برای شما .

    • امیریان

      نامزدم رو یه حرف دروع هم نارحت میشود من نمیدونم دلیل نارحتیش چیست زود قاطی میکند همیشه اجازه صحبت کردنو بهم نمیدهد وکلا سعی میکنه بر اساس نطر دیگران با من صحبت کنه تا جایی رسیده روز تاشب کلا دعوا میکنه واقعان من دوست دارم یه کارشناس بهم کمک کنه

    • فاطی

      منو شوهرم هرروز دعواداریم دیگه خسته شدم ازاین همه بحث سرچیزای الکی اخلاق خودم خوب نیس ولی خوب دست خودمم نیست همش به شوهرم گیرمیدم توروخدا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخلاقت رو درست کن .
        طلاقت بده بیچاره میشیا

    • بدون نام

      سلام من و شوهرم هم هر روز جر و بحث داریم خیلی واقعا خسته شدم دو تا بچه داریم خیلی به بچه ها واقعا لطمه می خوره دعوای ما شوهرم خیلی دوست دارم ولی اصلا به من توجه نداره مثلا از بیرون که میاد سلام نمی کنه من میگم خسته نباشید جواب نمیده هیچ مشکلی هم نداشته باشیم اینطوریه و من بابت أین کارش خیلی ناراحت میشم لطفا راهنمایی کنید همیشه باید من برم سمت اون

    • زهرا

      من و شوهرم خیلی دعوا میکنیم قبلا قهر میکردم که بیاد نازمو بخره آشتی کنیم الان دیگه بیش از حد هرساعت دعوامیکنیم دیگه حوصله قهر کردن هم ندارم انگار نا امید شدم حس میکنم دیگه شوهرمو دوست ندارم ما حرفای بدی به هم میزنیم انگار باهم پدر کشتگی داریم خیلی زندگیمون زشت شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برات متاسفم که جایگاه خودت رو گم کردی و شوهر بد بختت رو گرفتار

    • زهرا

      من دوماهه نامزدم خیلی ناراحتتش کردم نامزدم و چیکار کنم

    • فاطی

      هی روزگاااااارررررر...
      همه مینالن که.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تماما به خاطر تربیت غلط دخترهاست که پسر مردم رو هم بیچاره کردن

    • سام

      همش مشکل از قانونه که کار بلد نیستن به جای که روز اول کلاس می زارن به جای حرفهای سکسی کاش میشد یه کارشناس بیاد شرایط بعد ازدواج رو توضیح بده روشن کنه که بعد این تو مال کسی هستی باید خودتو با شرایط شوهرت وقف بدی

    • سام

      همش مشکل از قانونه که کار بلد نیستن به جای که روز اول کلاس می زارن به جای حرفهای سکسی کاش میشد یه کارشناس بیاد شرایط بعد ازدواج رو توضیح بده روشن کنه که بعد این تو مال کسی هستی باید خودتو با شرایط شوهرت وقف بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج