۹۴۲۲۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آنچلوتی: زلاتان؟ شاید با او تماس بگیرم

سرمربی جدید تیم فوتبال اورتون درباره احتمال ملحق شدن شاگرد سوئدی‌اش به او در فوتبال انگلیس توضیخ داد.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی می‌‌گوید که ترجیح می‌دهد برای تقویت خط حمله اورتون با مهاجم جوان این تیم و هموطنش مویسه کین کار کند اما این امکان هم وجود دارد که زلاتان ابراهیموویچ را جذب کند. کارلتو درباره احتمال پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به جمع شاگردانش در آبی‌های مری‌ساید گفت: زلاتان یکی از دوستان خوب من است. من اما کلی بازیکن بزرگ دیگر را هم تمرین داده‌ام. نمی‌دانم برنامه او برای آینده‌اش چیست. شاید به او زنگ زدم تا بپرسم آیا دوست دارد به اینجا بیاید یا نه ... البته نه برای بازی کردن!

آنچلوتی از انگیزه‌های خود برای برگرداندن تافی‌ها به قله فوتبال انگلیس گفت و اظهار داشت: بزرگترین عواملی که باعث شد هایت اورتون را قبول کنم، جاه‌طلبی، تاریخچه، جو و هواداران این تیم بودند. اورتون تیمی است که می‌خواهد پیشرفت و رقابت کند. من تیم‌هایی که جاه طلب هستند و می‌خواهند موفقیت کسب کنند را دوست دارم. زمین تمرینی اورتون فوق‌العاده است. باشگاه می‌خواهد استادیومی جدید بسازد و برنامه‌اش برای کسب موفقیت مشخص است. می‌خواهم تا زمان احداث استادیوم جدید تیم اینجا بمانم. من عاشق کار کردن هستم و رؤیایم هم رساندن اورتون به بالاترین جایگاه‌های ممکن است.

گفته می‌شود که احتمال دارد باشگاه اورتون مویسه کین، مهاجم ۱۹ ساله‌ای که تابستان امسال از یوونتوس خرید را به ایتالیا برگرداند. آنچلوتی هم فاش کرد زمانی که هدایت ناپولی را برعهده داشت، برای جذب این بازیکن ایتالیایی تلاش کرده بود. او تأکید کرد: مویسه کین سال گذشته واقعاً خوب بازی کرد. من سعی کردم او را به ناپولی ببرم. کین بازیکن واقعاً خوبی است و استعداد زیادی دارد اما او فقط ۱۹ سال سن دارد و کمی طول می‌کشد تا خودش را با بازی در اینجا وفق دهد. تلاش‌مان را می‌کنیم که او پیشرفت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج