۹۴۲۳۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کریستیچوویچ: شاهین بوشهر، شخصیتِ بُردن ندارد

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان این که بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد، گفت: تیم ما و بازیکنان‌مان متاسفانه شخصیت برد را ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان این که بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد، گفت: تیم ما و بازیکنان‌مان متاسفانه شخصیت برد را ندارند.

میشو کریستیچوویچ پس از شکست برابر نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهارکرد: بازی بسیار جالبی بود و با پنج گل تماشاگر پسند بود. تیم ما نزدیک به صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود، اما نشد. صعود نفت مسجدسلیمان را به آن ها تبریک می‌گویم. بهترین‌ها را برای نفت مسجدسلیمان در جام حذفی آرزومندم.

وی ادامه داد: این پنجمین بازی تیم شاهین در پانزده روز گذشته است و می‌توانم بگویم بازیکنانم در وقت‌های اضافه خسته بودند. مسجدسلیمان یک تیم بسیار خوب است و تا پایان نیز تلاش کرد. متاسفانه بازیکنانم کم‌تجربگی کردند، اما این شرایط وجود دارد و تلاش می کنیم برای آینده خیلی چیزها را تغییر ‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مطمئنم اگر به خوبی برای آینده تبک برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم در لیگ بمانیم. در هر چهار تا پنج روز یک بازی انجام داده‌ایم و زمان تمرینان‌مان هم خیلی کم بوده است. یک ماه زمان داریم تا بتوانیم ان‌شاءالله اقدامات لازم را برای بهبود تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکتیک شما بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان شاهین بوشهر چیست؟ عنوان کرد: بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد. تیم ما و بازیکنان‌مان متاسفانه شخصیت برد را ندارند و دیدید که دفاع تیم ما کیفیت لازم را ندارد و باید یکسری بازیکن جذب کنیم. باید تلاش کنیم تا یک تیم خوب را شکل دهیم. مطمئنم با کمک همه و مسئولان اگر کار درستی انجام شود، می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر هر بازیکنی از نظر تکنیکی، تاکتیکی و روانی رشد کند، کل تیم رشد خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج