۹۴۲۳۸۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

امباپه برای درمان وارد قطر شد

ستاره جوان پاری سن ژرمن به خاطر آسیب دیدگی که دارد راهی قطر شده تا در بیمارستان اسپیتار مورد درمان قرار گیرد.

ایسنا: به نقل از الرای، نیم فصل نخست رقابت های لیگ فرانسه به پایان رسید و پاری سن ژرمن با اقتدار توانست در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. تعطیلات نیم فصل نیز آغاز شده است. کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن تصمیم گرفته که برای تعطیلات راهی قطر شود تا هم چند روز مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد و هم از این کشور آسیایی دیدن کند.

طبق اعلام رسانه‌های قطر این بازیکن جوان در بیمارستان مجهز اسپیتار مراحل درمان خود را پشت سر خواهد گذاشت تا با آغاز لیگ بدون مشکل و آمادگی بالا به میدان برود.

امباپه در دیدار اخیر برابر آمیان برای دویستمین بار با پیراهن پاری سن ژرمن، موناکو و تیم ملی فرانسه به میدان رفت این درحالی است که او تنها ۲۱ سال سن دارد. او توانست دو گل به ثمر برساند تا زمینه را برای پیروزی ۴ بر صفر تیمش مهیا کند. او در فصل جاری هم از آمادگی بالایی برخوردار بوده و بهترین گلزن تیمش بوده است.

امباپه در این ۲۰۰ بازی که به میدان رفته توانسته ۱۷۷ گل به ثمر رساند یعنی در هر ۷۹ دقیقه یک گل زده که این آماری خیره کننده برای یک بازیکن جوان است و حتی بهتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم است.

این ستاره جوان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای در سال ۲۰۱۵ با موناکو آغاز کرد. او در فصل نخست حتی نتوانست یک گل به ثمر برساند اما در فصل بعد از آن ۷ گل در ۲۵ بازی به ثمر رساند.

او در سال ۲۰۱۷ در ۶۲ بازی ۳۲ گل وارد دروازه حریفان کرد و نوید ظهور یک مهاجم بزرگ را داد و راهی پاری سن ژرمن شد.

امباپه بهترین آمار خود را در سال ۲۰۱۹ به ثبت رسانده تا جایی که در ۴۹ دیدار توانسته ۴۴ گل به ثمر رساند.

او سخت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و این احتمال زیاد است که در تابستان راهی کهکشانی ها شود به ویژه اینکه قرارداد خود را هم تمدید نکرده و به نظر می‌رسد که دوست دارد شاگرد زیدان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قادریه از سیستان وبلوچستان

      آقای امباپه جان مادرت از طرف 40 میلیون هوادار دوآتیشه استقلال شکایت وزیرا ورزش ایران را به فیفا بکن تو اشاره کن آنها خودشون بلدن چکار کنن امباپه جان به فیفا بگو به دستور وزیر آنچنان آنچنان سر تیم شهر ماهشهر را بریدند که خدایی مردم ماهشهر گویا دیشب خون گریه کردن ..چی شد دلت سوخت ...منم دلم سوخت .... پس یادت نره امباپه جان قول دادی ها__ اسم متشاکی هم سلطانیفره یادت نره سلطانیفر

      پاسخ ها

      • میلاد

        خدا شفات بده دوست عزیز.امباپه اولا بیکار نیس که بیاد نظر تورو بخونه اونم توی یه برنامه اندروید ایرانی!دوما کاری از دست کسی بر نمیاد هر کی هرکاری دلش میخواد می‌کنه

    • فرزان اسلامی اراک

      میلاد چقدر خنگی این یک طنز بود خدا تورا شفا بده که معلومه کمی بیسوادی یعنی من ما نده ام معطل از امثال شما که تفکر نمیکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج