۹۴۲۴۰۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

محمدی: یزدانی از اواسط بهمن با قدرت باز می‌گردد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعلام کرد: با توجه به نظر پزشکان معالج امیدواریم حسن یزدانی از اواسط بهمن ماه روند تمرینات خود را مثل گذشته از سر گیرد.

خبرگزاری مهر: حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک، روز گذشته توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به نظر پزشکان، وی می تواند در المپیک هم به میدان برود.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از جمله افرادی بود که روز گذشته از ابتدای روند جراحی حسن یزدانی در بیمارستان حضور داشت و مدام پیگیر وضعیت او بود. محمدی با توجه به آخرین وضعیت حسن یزدانی گفت: آنچه مسلم است حسن یزدانی می تواند تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به خوبی تمرین کند و در این آوردگاه بزرگ به میدان برود. همین موضوع خیال ما را آسوده کرد و حالا باید روند درمانی او را بطور کامل پیگیری کنیم.

وی افزود: بلافاصله بعد از عمل جراحی از دکتر کیهانی جویای وضعیت یزدانی و نتیجه جراحی شدم که او به ما اطمینان داد یزدانی می تواند با ادامه روند درمانی از اواسط بهمن ماه به شرای همیشگی خود در کشتی بازگردد.

محمدی تاکید کرد: آن چیزی که برای ما بسیار اهمیت دارد بازگشت حتمی یزدانی به کشتی است و من مطمئنا هستم ما تا زمان المپیک یزدانی را خیلی سرحال تر و آماذده تر از قبل روی تشک مبارزه خواهیم داشت. البته رئیس فدراسیون کشتی هم با وجود مشکلات و مشغلات مختلف، مدام پیگیر شرایط حسن یزدانی بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به با مشکلات متعدد فدراسیون در مباحث مالی و اقتصادی گفت: وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک طی روزهای اخیر بارها اعلام کردند که از کشتی حمایت خواهند کرد که امیدوارم این اظهارات به صورت عملی شرایط مهیا شود.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است هر نتیجه ای که برای تیم های ملی کشتی رقم بخورد، این سرمربیان هستند که باید پاسخگو باشند. به همین دلیل تا جایی که مسئولیت ما ایجاب می کند با دل و جان برای خوشحالی مردم کشورمان تلاش می کنیم اما انتظار داریم شرایط و امکانات برای ما فراهم و مشکلات اقتصادی و مالی کشتی گیران نیز بر طرف شود.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: کار سختی را پیش رو داریم چراکه هنوز چهار سهمیه المپیک در کشتی آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی باقیمانده و باید در میادین آتی کسب شود. به همین دلیل باید ابتدا سهمیه های باقیمانده را کسب کنیم و سپس برای حضوری پرقدرت در المپیک گام برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش قنبری

      به امید خدا

    • کوروش قنبری

      اقای محمدی خوشحالیم که شما روسر تیم ملی هستی چند سال گذشته فقد حول دادن یاد گرفتن

    • کوروش قنبری

      به امید موفقیتتان تو المپیک با هدایت غلام محمدی خیالمان راحته

    • کوروش قنبری

      داداش غلام محمدی حواست به حسن یزدانی باشه خیلیا باهاش حسودی مکنن از جمله رییس فدراسیون

    • کوروش قنبری

      خیلیا ناراحت طلای دوم یزدانی هستن که نکنه استوره بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج