جاباما
۹۴۲۴۱۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

رفعتی: پنالتی ماهشهر گرفته نشد

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:شاید اگر مسابقه پرسپولیس و شهرداری ماهشهر ادامه پیدا نمی‌کرد، جو بدتر از این می‌شد و امنیت ورزشگاه و جان تماشاگران به خطر می‌افتاد.

خبرگزاری فارس: داود رفعتی در مورد داوری بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقه و حضور طرفداران دو تیم در ورزشگاه، شرایط قضاوت کمی سخت بود. اوج تصمیم داور در دقیقه ۶۷ بود که دروازه‌بان تیم مهمان در محاسبات خود اشتباه کرد و بجای توپ پای بازیکن تیم شهرداری ماهشهر را زد و یک پنالتی مسلم بود. با توجه به نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مهمان در این دقایق، عدم اعلام پنالتی به نفع تیم میزبان یک اشتباه تاثیرگذار بود؛ که متأسفانه نفر دوم لیست بین المللی ما، بعلت عدم تمرکز نتوانست تصمیم صحیح را بگیرد.

رفعتی افزود: بعد از این صحنه بود که جو ورزشگاه متشنج گشت و بخصوص کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر اعتراض زیادی به تصمیم داور داشتند که منجر به اخطار سرمربی تیم میزبان گردید. متاسفانه پرتاب سنگ از سوی طرفداران تیم میزبان به سر کمک داور دوم از زشتی‌های این مسابقه بود و بهترین تصمیم داور توقف مسابقه بود، از طرفی شاید بهترین تصمیم تعطیلی مسابقه بود، ولی ما اونجا نبودیم تا بتوانیم شرایط ورزشگاه را پیش بینی کنیم و به نوعی تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه تصمیم عاقلانه تری گرفتند که مسابقه را ادامه دادند و شاید اگر ادامه نمی‌دادند جو بدتر از این میشد و امنیت ورزشگاه و جان تماشاگران به خطر می‌افتاد.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برابر مصوبه کمیته داوران که در زمان حضور خود آقای ممبینی بعنوان عضو حضور داشته، زمانی که دو تیم لیگ برتری مسابقه دارند ناظر داوری باید بین المللی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامران

      شما اگر مورد وثوق بودي عزل نمي شدي . حالا اومدي از آب گل آلود ماهي بگيري. تمام ناداوريها و اعمال نفوذهاي زمان رياست شما و داوران شريفت!!! هنوز در خاطر ما هست. برو همون جايي كه هستي دودستي بچسب فضولي مفت نكن

    • بدون نام

      بازیکن تیم ماهشهری با رندی ، پایش را به دروازه بان زد و خودش رو انداخت روی زمین

      این ادعا فقط از دوربین روبرو قابل اثباته
      بارها نگاه کردم

      اصلا پنالتی نبود

      پاسخ ها

      • وجدان

        تو دیگه کی هستی چقدر بی وجدانی خداوکیلی پنالتی نبود ؟بازیکن دربازبان رو دریبل کرده بعد میگی گیر داده پاشو .تو دیگه کی هستی

    • آبی

      مث آب خوردن حق تیم های شهرستانی پایمال میشه....همه دیدن که پنالتی شده ، فقط داور ندید

    • بدون نام

      پنالتی

    • م

      فقط فاز اونی ک نوشتی بازرنگی پنالتی گرفت مرد حسابی دروازبان دریبل خورد با دست پاشو زد تعصب کورکورانه چشماتو کور کرده

    • مهدی داداشی

      کارشناسان داوری اشتباه میکنن فقط انصاری فرد مدیر عامل لنگ درست میگه پنالتی نبود

    • خوزستان

      پنالتی رودیدی کوتوله پنالتیهای دیگه روپس چراندیدی کورتشریف داشتی توکه کاربه دست بودی شوتت کردن بیرون،مبارکه کارشناس داوری میشی زیاد پنیر نخور،سرکه-ترشی اینا خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج