جاباما
۹۴۲۴۵۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

خط و نشان آنچلوتی برای لیورپول و کلوپ

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید اورتون می‌گوید تیم او در اولین دربی بندر لیورپول که روز ۵ ژانویه برگزار می‌شود می‌تواند شاگردان یورگن کلوپ را شکست دهد و این برای اورتون غیرممکن نیست.

ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید اورتون می‌گوید این تیم آبی‌پوش بندر لیورپول نباید به خاطر نتایج ضعیف خود در دربی‌های این شهر مقابل لیورپول، از دیداری که قرار است روز پنجم ژانویه بین دو تیم برگزار می‌شود نا امید باشد چرا که به اعتقاد او شکست دادن لیورپول برای اورتون غیرممکن نیست.

اورتون در طول تاریخ در دربی‌های بندر لیورپول آمار ضعیفی داشته. آخرین دیدار دو تیم که در ماه دسامبر برگزار شد با شکست ۵-۲ اورتون مقابل شاگردان یورگن کلوپ همراه بود که به اخراج سرمربی سابق این تیم مارکو سیلوا انجامید. اورتون از سال ۲۰۱۰ تا امروز در هیچ رقابتی نتوانسته لیورپول را شکست دهد.

این در حالی است که آنچلوتی در همین فصل موفق شده به عنوان سرمربی ناپولی، یورگن کلوپ و شاگردانش را در لیگ قهرمانان با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

در آستانه دیدار دو تیم اورتون و لیورپول در روز ۵ ژانویه در جام حذفی انگلیس، آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" اورتونی‌ها کارنامه من مقابل لیورپول را می‌دانند و از این بابت خوشحالند. ناپولی همین فصل لیورپول را شکست داد. بین دو باشگاه رقابت سختی وجود دارد و این برای ما انگیزه بزرگی است. راستش را بخواهید من با یورگن کلوپ رابطه خیلی خوبی دارم و بازی کردن با آنها همیشه برایم لذت‌بخش است. لازم نیست خیلی منتظر بمانیم چون روز ۵ ژانویه با هم بازی داریم و به زودی خواهیم دید. شکست لیورپول ماموریتی غیرممکن نیست و در فوتبال چیزی به اسم غیرممکن وجود ندارد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کارلتو طوری حرف بزن که‌راه بازگشت باشه

      پاسخ ها

      • یونس

        خخخخ حرفت حق

    • Eliya

      این لیورپول و اورتون هم یه بازی یکطرفه ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج