جاباما
۹۴۲۴۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کوتینیو، رکورددار کاهش قیمت در سال ۲۰۱۹

آمار منتشر شده از سوی ترانسفر مارکت نشان می‌دهد بیشترین افت قیمت ستاره‌های فوتبال در سال ۲۰۱۹ به کوتینیو بازیکن برزیلی بایرن مونیخ تعلق دارد.

ورزش سه: وبسایت ترانسفرمارکت در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی آماری از فوتبالیست‌هایی ارائه داده که در این سال با کاهش شدید ارزش مادی‌شان روبرو شده‌اند. نکته جالب در این فهرست این است که رکورد بیشترین کاهش قیمت در اختیار کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ قرار دارد.

کوتینیو، رکورددار کاهش قیمت در سال ۲۰۱۹

کوتینیو که بعد از ناکامی در بارسلونا، در فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ منتقل شده و در این تیم توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد در سال 2019 با کاهش 70 میلیون یورویی ارزش مادی خود روبرو بوده است.

کوتینیو زمانی که با قراردادی هنگفت از لیورپول راهی بارسلونا شد از او انتظار می‌رفت در بارسا درخشیده و به یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم تبدیل شود ولی این بازیکن برزیلی در کاتالونیا به هیچ وجه نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند تا در نهایت با قراردادی قرضی راهی مونیخ شود. کوتینیو اما در مونیخ به روزهای خوب خود برگشته و بایرن در صدد است او را به عنوان بازیکن دائمی به خدمت بگیرد. ارزش فعلی کوتینیو توسط ترانسفرمارکت 70 میلیون یورو اعلام شده که با کاهش 70 میلیون یورویی روبرو بوده است.

کوتینیو، رکورددار کاهش قیمت در سال ۲۰۱۹

رتبه دوم فهرست در اختیار مارسلو ستاره رئال قراردارد. دفاع چپ رئال از دید ترانسفرمارکت در حال حاضر ۲۰ میلیون یورو ارزش دارد و این یعنی اینکه ارزش مادی او با کاهشی ۵۰ میلیون یورویی مواجه بوده است. راکیتیچ، ستاره کروات بارسا هم در حال حاضر از دید این وبسایت ۲۵ میلیون یورو می‌ارزد یعنی ارزش او امسال با کاهشی ۴۰ میلیون یورویی مواجه بوده.

سرخیو بوسکتس، آسنسیو، گرت بیل، ادینسون کاوانی، لمار از اتلتیکو، اومتیتی و نبیل فکیر در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      مارسلو رو یوونتوس باید بخره تا پاس گل بده به رونالدو وگرنه رونادلو تنهایی نمیتونه کاری بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج