۹۴۲۶۱۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نیکبخت: استراماچونی استاد حمایت از تیمش است

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: آقای فتح‌الله‌زاده یکی از بهترین گزینه‌ها و شاید بهترین گزینه برای مدیریت استقلال است و امیدوارم در نهایت خودش مدیرعامل شود.

خبرورزشی: علیرضا نیکبخت‌واحدی این روز‌ها به دقت اتفاقات تیم استقلال را رصد می‌کند و بیش از خیلی‌ها پیگیر اتفاقاتی است که برای استقلال در مسابقات رخ داده است.

او درباره وضعیت این تیم حرف زد و از امیدواری‌هایش برای رشد دوباره امتیازات استقلال در جدول گفت.

نیکبخت: استراماچونی استاد حمایت از تیمش است

اوضاع استقلال پس از باخت به ماشین‌سازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

اتفاق خوب این بود که لیگ تعطیل شد و وضعیت بدی که برای باشگاه و استقلال به راه افتاده بود به نوعی متوقف شد. افرادی که در این مدت به باشگاه آمده‌اند هم همگی جزو کاربلد‌ها و خوش‌سابقه‌های استقلال هستند بنابراین می‌توان امیدوار بود که هر چه سریع‌تر وضعیت تیم بهبود لازم را پیدا کرده و دوباره استقلال به روز‌های خوب قبل از سفر استراماچونی برگردد.

فکر می‌کنید حضور فتح‌الله‌زاده چه تأثیری در روند باشگاه می‌گذارد؟

آقای فتح‌الله‌زاده یکی از بهترین گزینه‌ها و شاید بهترین گزینه برای مدیریت استقلال است و امیدوارم در نهایت خودش مدیرعامل شود. او با زیر و بم یارگیری، درآمدزایی و تیمداری آشناست. او جزو مدیرانی است که در این سال‌ها بیشترین جام را برای استقلال کسب کرده و هر زمان در این باشگاه بوده تیم در رده‌های بالایی جدول بوده و حداقل یک جام یا نایب‌قهرمانی را به دست آورده است.

او در یارگیری ثابت شده است و روی هر بازیکنی دست بگذارد می‌تواند جذبش کند. فکر می‌کنم با اضافه شدن بهرام امیری به کادر مدیران استقلال وضعیت بهتر از این هم می‌شود.

پس مردم خوشحال باشند؟

اصل کار همین مردم هستند. استقلال متعلق به این طرفداران و مردمی است که شاید در دورافتاده‌ترین نقاط کشور دلشان برای استقلال می‌تپد. وزارت ورزش یا دولت شاید روی کاغذ عنوان مالکیت حقوقی این باشگاه را داشته باشند ولی هیچ سهمی در مالکیت حقیقی این تیم ندارند بلکه این تیم یک تیم مردمی است و آن‌هایی که امروز در مدیریت این باشگاه سمتی دارند یا تصمیم‌سازی می‌کنند باید بدانند که هر کاری برای استقلال می‌کنند برای مردم می‌کنند. اگر دلسوز واقعی باشند حتماً راهی را می‌روند که در نهایت مردم خوشحال شوند.

بازی با سپاهان لغو شد. این برای استقلال خوب بود؟

فکر می‌کنم برای استقلال تفاوتی نمی‌کرد. به هر حال این دو تیم یک ماه پیش در اصفهان با هم بازی کردند و البته در روز‌های گذشته این اصفهانی‌ها بودند که تأکید می‌کردند بازی برگزار نشود و برعکس می‌دیدیم که استراماچونی دوست داشت تیمش بازی کند. او استاد حمایت از تیمش است و به درستی در روز‌های حساس به شاگردانش روحیه می‌دهد. در چند برهه هم از آن‌ها حمایت کرده و گفته باید پول بازیکنانش را بدهند.

از این رو تیمش پشتش ایستاده و باز هم می‌ایستد. برای همین است که می‌گویم او وقتی برگردد تیمش بیش از قبل برایش بازی می‌کند. فکر می‌کنم از نظر بازی برای استقلال فرقی نمی‌کرد ولی از نظر اینکه ممکن بود حواشی به وجود آمده باعث شود بین نفرات تیم اختلافاتی به وجود بیاید خوب شد که مسابقات این تیم برای چند روز تعطیل شد. حتم دارم در شروع دوباره لیگ استقلال باز هم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      و تو هم استاد چاپلویسی اشغال ترین بازیکنی که تو عمرم دیدم
      واقعا خاک بر سر استقلال و پرسپولیس که یه روز تو اشغال براشون بازی می کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج