جاباما
۹۴۲۷۵۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

زندی: هر مربی جای استرا بیاید کار سختی دارد

هافبک سابق استقلال می گوید رابطه خوبی بین استراماچونی و مدیران استقلال نبوده است.

ایلنا: فریدون زندی هافبک سابق استقلال معتقد است شرایط این تیم اصلا خوب نیست و اگر همین روال ادامه داشته باشد آبی‌ها کار سختی را در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. زندی همچنین ادعا کرد خیلی دوست دارد روزی در ایران مربیگری کند.

شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

با عنوان یک بازیکن قدیمی استقلال شرایط خوبی ندارد با گذشت نزدیک به یک ماه از رفتن استراماچونی از ایران مدیران این تیم هنوز نتوانستند شرایط بازگشت این مربی را فراهم کنند و این به تیم لطمه می‌زند.

استراماچونی مدیران استقلال را دروغگو خطاب کرده است؟

نمی‌دانیم بین ایشان و مسئولان استقلال در این مدت حضورش در ایران چه گذشته است اما طی روزهای گذشته وقتی اتفاقات را کنار هم می‌گذاریم می بینیم که رابطه خوبی بین استراماچونی و مدیران استقلال نبوده است به نظر می‌رسد دیگر این مربی به ایران بازنگردد زیرا دیگر احترامی بین وی و مدیران استقلال باقی نمانده است.

به نظر می‌رسد مدیران استقلال به دنبال مربی ایرانی هستند؟

قطعا یک اشتباه خیلی بزرگ است زیرا که هر مربی به جای استراماچونی به استقلال بیاید کار خیلی سختی دارد با اولین اتفاق بد او بدترین انتقادات را خواهد شنید و این کارش را سخت خواهد کرد مردم استراماچونی را دوست دارند و باید به نظر آ‌نها احترام گذاشت.

اگر شما جای او بودید به ایران باز می‌گشتید؟

نمی‌توانم جای او نظر بدهم زیرا شرایط وی با من فرق می‌کند او برای کار به ایران آمده و برای تلاشی که در ایران انجام می‌دهد دستمزدش را می‌خواهد و ما باید به وی حق بدهیم و دستمزدش را به موقع پرداخت کنیم.

با همه این اوصاف آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

باید هر چه زودتر تیم سروسامان بگیرد فصل نقل و انتقالات است و باید نقاط ضعف تیم برطرف شود کمتر از یک ماه دیگر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود و شرایط اگر همین طور باشد امیدی به صعود استقلال از پلی‌آف نیست. امیدوارم هر اتفاقی برای استقلال گرفته می‌شود در نهایت به نفع تیم باشد.

خودتان قصد مربیگری در ایران را ندارید؟

برایم هیچ پیشنهادی از ایران نیامده است دوست دارم تجربیاتم را در اختیار ایرانی‌ها بگذارم شاید روزی شرایطی فراهم شد و توانستم در ایران مربیگری کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهورا

      جناب آقای زندی تمام طرفداران تاج میدونن که هیچکس نمیتونه مثل استراماچونی این
      تیم را رهبری کند حتی از ده کوره های ایران هم پیام میدن که فقط استراماچونی اما فقط دو نفر هستند که استراماچونی را قبول ندارند اولی وزیر ورزش که دشمن استقلال هستند و دومین نفر فتح الله زاده که وزیر قول مدیر عاملی به او داده است

    • كامران

      فري جون سلام عزيزم. همون دفعه كه اومدي تجربياتت را به كيسه انتقال دادي و رفتي براي هفت پشتشون كافيه ديگه به خودت زحمت نده. ضمنا الان با دوسيب بيشتر حال ميكني يا سنتي؟

    • بدون نام

      قصه نخوراستراهم هرجابره کارش سخته وسرنوشت برانکودرانتظارش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج