۹۴۲۷۶۵
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

یک نماینده: سران قوا درباره FATF تصمیم بگیرند

عبدالكريم حسين زاده نماینده مجلس در مورد بلاتكليفي لوايح پالرمو و CFTدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اعتقاد دارم که باید در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مصوباتی که مجلس بر آنها اصرار داشته است تصمیم سازی شود و به جایی بردن این مصوبات در مسیر قانون گذاری جدید آقایان نظر جمعی خودشان را نسبت به رد و تایید این لوایح ارائه دهند.

عصر ایران: عبدالكريم حسين زاده نماینده مجلس در مورد بلاتكليفي لوايح پالرمو و CFTدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اعتقاد دارم که باید در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مصوباتی که مجلس بر آنها اصرار داشته است تصمیم سازی شود و به جایی بردن این مصوبات در مسیر قانون گذاری جدید آقایان نظر جمعی خودشان را نسبت به رد و تایید این لوایح ارائه دهند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به تصمیم گیری سران سه قوه در شورای هماهنگی عالي قوا نسبت به اصلاح قیمت سوخت ادامه داد: حالا که سران قوا شکل گرفته است و در مورد برخی موارد به جای مجلس تصمیم می‌گیرند در مورد این دو لایحه نیز تصمیم گیری کنند. الان دو خوانش در مورد این دو لایحه وجود دارد برخی می گویند تصویب این لوایح تهدید منافع ملی است و برخی نیز می گویند عدم تصویب آنها منافع ملی را به خطر می اندازد.

نماینده نقده و اشنویه(آذربایجان غربی) افزود: ما در مجلس اين دو لايحه را تصويب كرديم و بر مصوبه خود نيز بعد از ايرادات شوراي نگهبان اصرار كرديم و به مجمع تشخيص مصلحت رفت و الان اعتقاد دارم كه بايد سران قوا در يك جلسه فوق العاده نسبت به آن تصميم گيري كنند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: آقاي روحاني كه خودش لوايح را به مجلس ارائه داد و آقاي لاريجاني نيز آنها را مصوب كرد با این حساب از سه نَفَر رئيس قوه دونفر كاملا موافق هستند، نظر آقاي رئيسي را نيز به صورت شفاف نمي دانيم. اين موضوع بايد به شوراي عالي هماهنگي قوا برود در آنجا در اين رابطه بحث و بررسي هاي انجام شود و سپس تصميم گيري شود.

وي خاطر نشان كرد: آقاي روحاني كه لايحه خودش را دور نمي زند و يا آقاي لاريجاني كه مصوبه خودش را دور نمي زند، پس دو نفر با اين لوايح موافق هستند و با توجه به اين وضعيت به راحتي مي شود در رابطه با اين لوايح در شوراي عالي هماهنگي قوا تصميم گيري شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عل

      ارائه راهکار توسط نماینده لیست امید!! بعد از شش سال رخوت و ناامیدی! این ارایه طریق فیشی است و بو میده و سرانجامی بسیار بدتر از فتنه بنزینی خواهد داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        لایک

      • @

        این احمقا میدونن که مجلس بعدی سرکار بیاد صد درصد با تصویب این لوایح مخالفت میشه الان زور آوردن و تمام همو غمشونو گذاشتن و همه یکصدا دارن میگن که باید fatf تصویب شه!! حتی رسانه های اصلاح طلب هم همین جریانو دنبال میکنه

    • بدون نام

      بعد هم بگید ، کی بو کی بود من نبودم

    • بدون نام

      آقای نماینده محترم همان سه قوه در باره بنزین هم تصمیم گرفتن عاقبتش شد آن قضیه بعد هم انداختن گردن هم دیگر .

    • amin

      پس شما چه غلطی میکنید تو مجلس

      پاسخ ها

      • ''''''''Shanjani................'

        ''''' چرا ' سران'' مجلس نمی توانند'در باره FATF تصمیم بگیرند?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج