جاباما
۹۴۲۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترس لیورپول از آمار؛ کلوپ این بار طلسم‌شکن است؟

لیورپول تا کنون با فرا رسیدن کریسمس، چهار بار صدرنشین لیگ انگلیس بوده ولی در نهایت نتوانسته قهرمان شود. آیا شاگردان یورگن کلوپ این بار به این روند پایان خواهند داد؟

ورزش سه: لیورپول امسال در حالی به دوران کریسمس وارد می‌شود که برای پنجمین بار در تاریخ خود با فرا رسیدن این روزها صدرنشین لیگ انگلیس است. با اینحال لیورپولی‌ها در چهار بار قبلی با اینکه در این روزها صدرنشین بودند ولی در نهایت نتوانستند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند. لیورپولی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۴ و ۲۰۱۸-۲۰۱۹ قهرمانی را به منچسترسیتی و در فصلهای ۱۹۹۶-۱۹۹۷ و ۲۰۰۸-۲۰۰۹ قهرمانی را به منچستریونایتد واگذار کرده بودند.

ترس لیورپول از آمار؛ کلوپ این بار طلسم‌شکن است؟

البته فاصله لیورپول با تعقیب‌کننده‌هایش امسال به مراتب بیشتر از دوره‌های قبلی است. نکته جالب اینجا است که در دهه گذشته تنها لیورپول بوده که با اینکه در دوران کریسمس صدرنشین لیگ برتر بوده، در نهایت نتوانسته قهرمانی را بدست بیاورد. چرا که در این یک دهه دیگر تیمهایی که در زمان کریسمس صدرنشین بوده‌اند همگی در پایان فصل قهرمان شده‌اند. چلسی سه بار، منچستریونایتد دو بار، منچسترسیتی دو بار و لستر یک بار، تیمهایی بودند که در میانه فصل صدرنشین لیگ بودند و در نهایت هم جام قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

ترس لیورپول از آمار؛ کلوپ این بار طلسم‌شکن است؟

البته یکی از عوامل مهم ناکامی لیورپول در چهار دوره قبلی صدرنشینی‌اش در نیم‌فصل تیم سر الکس فرگوسن بوده که خیلی وقتها در حالیکه نیمه اول فصل نمایش چندان خوبی نداشت در نیمه دوم فوق‌العاده کار می‌کرد و به رتبه‌های بالایی راه می‌یافت و گاهی صدرنشین‌های قبلی را پایین می‌کشید تا تیم دیگری به جای آنها راهی صدر جدول شود. در دهه نود میلادی نورویچ، نیوکاسل، لیورپول، استون‌ویلا و لیدز تیمهایی بودند که صدرنشینی‌شان را در نیمه دوم فصل به دلیل درخشش تیم سر الکس از دست دادند.

ترس لیورپول از آمار؛ کلوپ این بار طلسم‌شکن است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج