جاباما
۹۴۲۸۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کوتینیو آماده بازگشت به لیگ برتر انگلیس

هافبک برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به انگلیس بازگردد.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپه کوتینیو که تابستان اخیر پس از ۱۸ ماه حضوری نه‌چندان موفق در بارسلونا، با قرارداد قرضی یک ساله به بایرن مونیخ پیوست، با عملکرد خوبی که در این تیم آلمانی داشته، نظر چند باشگاه انگلیسی را به خود جلب کرده است. کوتینیو تاکنون در ۲۲ بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و ۷ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد کوتینیو با بازی‌های خوبش در بایرن نظر سه باشگاه منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام را به خود جلب کرده است و بحث بازگشت به لیگ برتر انگلیس را می‌تواند در نظر داشته باشد، این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ می‌تواند در پایان این فصل با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا، قرارداد این هافبک برزیلی را قطعی و او را در مونیخ نگه دارد.

کوتینیو ۲۷ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ برای لیورپول بازی می‌کرد، احتمال ماندنش در بایرن مونیخ را رد نکرده است. او اخیراً در این باره گفته بود: از بودن در بایرن حس خوبی دارم. من برای حضور یک ساله در این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ام و روی مدت زمان حضورم در بایرن مونیخ تمرکز کرده‌ام. اگر همه چیز خوب پیش برود، دوست دارم که در اینجا بمانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج