۹۴۲۸۲۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کعبی: فقط به استقلال و پرسپولیس باختیم

عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود مشکلات مالی نتایج خوبی گرفتیم و تمام هدف‌مان این است که روند فعلی‌مان را ادامه دهیم.

خبرگزاری تسنیم: عقیل کعبی درباره نتایج خوب صنعت نفت آبادان در لیگ امسال گفت: خوشبختانه در این فصل تا الان نتایج خوبی گرفتیم و بعد از آمدن اسکوچیچ از لحاظ فنی و تاکتیکی پیشرفت کردیم. ما امسال فقط دو باخت داشتیم که آنهم برابر استقلال و پرسپولیس بود و در خانه هم شکست نخوردیم. امیدوارم که این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم.

وی در ارتباط با اینکه آیا صنعت نفت پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، عنوان کرد: اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم مدعی کسب سهمیه هم باشیم. البته تیم‌های دیگر هم مدعی هستند، بالانشین‌هایی که مشکل مالی ندارند. تیم ما در نیم‌فصل اول بابت این موضوع اذیت شد. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند، چون حیف است که به دلیل مشکلات مالی شیرازه تیم از هم بپاشد. تمام هدف ما این است که هواداران را خوشحال کنیم و باید مشکلات مالی هم برطرف شود تا بازیکنان دغدغه ذهنی نداشته باشند.

کعبی درباره عملکردش در فصل جاری و اینکه حتی یک بازی صنعت نفت را هم از دست نداده است، گفت: تا الان ۱۵ بازی انجام دادم و یک دقیقه را هم از دست ندادم. ۱۳۵۰ دقیقه بازی کردم و حتی یک کارت زرد هم نگرفتم. از عملکردم راضی هستم و امسال چیزهای خوبی از اسکوچیچ یاد گرفتم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ارتباط با دیدار تیمش مقابل سپاهان تصریح کرد: تیم‌های امیر قلعه‌نویی تیم‌های خوبی هستند، فکر می‌کنم بازی جالبی خواهد شد و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید مگه به بزرگیه این دو تا تیمه دیگه ای هست

    • بدون نام

      البته بهتر بود بگی فقط به وزارت ورزش باختیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج