جاباما
۹۴۲۸۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«آزردگان» را با فرزاد موتمن می‌سازیم

فرزاد موتمن با مهدی فردقادری در فیلم «آزردگان» به عنوان تهیه کننده همکاری می‌کند.

خبرگزاری صبا: فرزاد موتمن نویسنده و کارگردان سینما درباره فیلم «چشم و گوش بسته» که این روزها در حال اکران است، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از فیلم «چشم و گوش بسته» شد و به نظر من موفقیت این فیلم برای همه عوامل است زیرا همه در این فیلم تلاش خود را کردند تا به جایگاه مناسب برسیم.

«آزردگان» را با فرزاد موتمن می‌سازیم

وی درباره کارهای پیش روی خود توضیح داد: قرار است با مهدی فردقادری در فیلم جدیدش با نام «آزردگان» به عنوان تهیه کننده همکاری کنم. مهدی فردقادری یکی از کارگردان های جوان مورد علاقه من است و معتقدم این کارگردان می داند چه می خواهد و راه درستی را در پیش گرفته است. «آزردگان» فیلمنامه خوبی دارد و ما درخواست پروانه ساخت داده و در حال مذاکره برای کارهای این فیلم هستیم و به زودی تولید را شروع می کنیم.

موتمن در پایان درباره سرنوشت «سراسر شب» هم بیان کرد: همچنان منتظر اکران فیلم «سراسر شب» هستم. این فیلم حدود ۲ سال است که ساخته شده ولی هنوز اجازه اکران نداده اند. تنها گناه این فیلم این است که شبیه فیلم های ایرانی نیست و اصلا جواب قطعی به ما نمی دهند که چرا اجازه اکران نمی دهند.

«سراسر شب» روایتی از داستان شخصیتی به نام مهتاب است که برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محل زندگی داوود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما و داراب داداش زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج