۹۴۲۸۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهاجری: دلالان، فوتبال را به لجن کشیده‌اند

سرمربی نساجی مازندران گفت: دلالان فوتبال ما را به لجن کشیده‌اند و در حال از بین بردن آن هستند؛ آنها زیر پای بازیکنان می‌نشینند و هوایی‌شان می‌کنند.

ایرنا: رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره آخرین وضعیت تیمش و اینکه قطعا دیدار با پرسپولیس در روز جمعه برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: تا الان مبنا بر برگزاری این بازی بوده است و ما هم عازم تمرین هستیم تا خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده کنیم. شرایط آب و هوایی سخت است اما ما نیز مانند چند میلیون انسان دیگری که در این شهر زندگی می‌کنند باید تحمل کنیم. امیدوارم که هر چه زودتر با درایت مسوولان هوا به حالت عادی خود برگردد.

وی درباره جدایی ناگهانی چهار بازیکن تیم نساجی(حسن جعفری، رضا علیاری، نوید عاشوری و میلاد سرلک) از این تیم خاطرنشان کرد: متاسفانه یک سری از بازیکنان ما حرکت غیر اخلاقی انجام دادند و واقعا تعجب می‌کنم که چرا این اتفاق رخ داد. البته داستان و ماجرای نوید عاشوری فرق می‌کرد و این بازیکن امروز در تمرین ما حاضر می‌شود. درباره او سوء تفاهمی به وجود آمده بود که حل شد اما بقیه نفرات خیر. باشگاه باید درباره‌شان تصمیم بگیرد. از سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت تشکر می‌کنم که نشان دادند اگر روزی ما را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کنند، از این سو مراقب هستند تا تخلفی از سوی بازیکنان صورت نگیرد.

سرمربی تیم نساجی در ادامه بیان داشت: به نظرم دلال‌ها فوتبال ما را به لجن کشیده‌اند و در حال از بین بردن آن هستند. آنها زیر پای بازیکنان می‌نشینند و هوایی‌شان می‌کنند. کمیته اخلاق باید به این ماجرا ورود کند. دلیل نمی‌شود چون برخی از این افراد مجوزی گرفته‌اند و شده‌اند ایجنت یا مدیر برنامه، هر کاری انجام دهند و چهره دیگر افرادی که در این بخش کار می‌کنند را خراب کنند. نباید بحث فیرپلی را زیر سوال ببریم. دلال‌ها به خاطر نفع شخصی خود بازیکنان را تطمیع می‌کنند و این اتفاقات را به وجود می‌آورند.

وی درباره درگیری ابتدای فصلش با برخی از همین دلال‌ها گفت: به هر حال ما هم توانی داریم و تا جایی می‌توانیم جلوی این افراد را بگیریم. آنهایی که قدرت اجرایی دارند باید با این رفتارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای برخورد کنند تا روح پاک فوتبال صدمه نبیند.

سرمربی نساجی درباره غایبانش برای دیدار برابر پرسپولیس اذعان داشت: به جز آن سه بازیکن، علی شجاعی و رضا دهقانی نیز به دلیل همراهی تیم امید کنار ما نیستند. پیامی برای استیلی ارسال کردم اما متاسفانه جواب ندادند. ای کاش حالا که ما تمام همکاری لازم را با تیم امید داشتیم او هم جواب ما و باشگاه را می‌داد و این کمترین انتظار ممکن بود. در سخت‌ترین شرایط ممکن هستیم اما نهایت همکاری را با تیم امید انجام دادیم و ۲ بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیارشان قرار دادیم.

مهاجری در پایان درباره وضعیت تیم پرسپولیس و اوج‌گیری این تیم در هفته‌های اخیر تصریح کرد: پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم‌های بسیار خوبی هستند که جدال با آنها دشوار است. آنها دیر یا زود مسیر خود را پیدا می‌کنند و حمایت دولت و ارگان‌های دولتی را نیز دارند. فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند ولی ما نیز با تمام موجودی خود به مصافشان می‌رویم. به بچه‌های خودم ایمان دارم و مطمئنم که بار دیگر من را رو سفید می‌کنند.

از هوادارانمان هم تشکر می‌کنم که با فهم بالای خود همیشه حامی ما بودند. انرژی مثبت زیادی را از سکوها می‌گیریم و به روزهای آینده بسیار امیدوار هستیم. خدا را شکر وضعیت باشگاه هم تعیین تکلیف شد و طی صحبت‌هایی که با اقای حدادیان داشتیم قرار شد در نیم‌فصل دوم با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج