۹۴۲۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پشت‌پرده ناراحتی کالدرون مشخص شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت پیام اینستاگرامی سرمربی این تیم به وی گلایه کرد.

خبرگزاری فارس: پیام امروز گابریل کالدرون بابت ناراحتی اش از رفتار پرسپولیس در صفحه شخصی اش، باعث شوک به مدیرعامل باشگاه شده است.

در جلسه‌ای که روز گذشته‌ای بین آن‌ها برگزار شد، در مورد مسائلی که باعث گلایه از طرف مرد آرژانتینی شده بود، مباحثی مطرح شد. اینکه فردای جلسه و به یک باره چنین پیامی منتشر شده، برای انصاری فرد هم جای سوال و ابهام داشته است.

او در پیامی که برای سرمربی سرخپوشان ارسال کرده، گلایه خود بابت اینکه چرا موضوعات را به خودش منتقل نکرده و از این طریق ناراحتی اش را عنوان کرده، اعلام کرده است.

درحالی که کالدرون برای دریافت مطالباتش حق دارد دغدغه داشته و خواهان منظم پرداخت شدن آن‌ها باشد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا فردای روزی که جلسه برگزار شده، این پست منتشر شده است؟

پیگیری‌ها نشان می‌دهد کالدرون بابت مصاحبه روز گذشته انصاری فرد در جمع خبرنگاران که اعلام کرده مشکلی بین او و باشگاه نیست و کار‌ها انجام می‌شود، ناراحت شده و توقع نداشته مدیرعامل بگوید مشکلی وجود ندارد.

همین جمله برای سرمربی آرژانتینی کافی بوده تا امروز در پستی ناراحتی خود را با عکسی از خودش و مدیر باشگاه اعلام کند.

انتشار عکس انصاری فرد همراه کالدرون در این پست به این معنا است که تمام فشار‌ها روی مدیرعامل است. این در شرایطی است که قرارداد کالدرون با نظر هیات مدیره امضا شده و آن‌ها بوده اند که وعده‌هایی داده اند. اکنون همه این توقع‌ها به سمت مدیرعامل است.

مسئله دومی که برای پرسپولیس هم سوال ایجاد کرده، این است که چه کسی پست‌های اینستاگرامی را منتشر می‌کند. بی شک کسی که چنین مشورتی به سرمربی سرخپوشان می‌دهد، یک ایرانی است چرا که کالدرون به زبان فارسی تسلط ندارد. باید پرسید نباید حواس مدیران باشگاه به سرمربی خود باشد که از چه کسانی مشاوره می‌گیرد و چرا لایک کالدرون پای مطالبی هست که به فارسی نوشته شده؛ درحالی که آشنایی به زبان فارسی ندارد؟

باید منتظر شد و دید هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعامل تا چه زمانی قرار است با این روابط نه چندان مطلوب، امور این باشگاه را جلو ببرند؛ آن هم در شرایطی که این باشگاه از نظر مالی در وضعیت مناسبی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهراب

      هههه لنگیا چی شد شما هم؟؟

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        نه عزیزم سرمربی ما کال درووونه نه ماچ چووونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج