۹۴۳۰۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رد پای یک ایرانی در اینستاگرام کالدرون

هواداران پرسپولیس که این روزها تیم‌شان را در آستانه صدرنشینی در لیگ برتر و جزء چهار تیم نهایی جام‌حذفی می‌بینند، درگیر اخباری شده‌اند که به نظر می‌آید ریشه در اختلافات داخلی و فشار چند دلال دارد و عدم‌شفاف‌سازی باشگاه به دامن زدن این اخبار کمک می‌کند.

فرهیختگان: هواداران پرسپولیس که این روزها تیم‌شان را در آستانه صدرنشینی در لیگ برتر و جزء چهار تیم نهایی جام‌حذفی می‌بینند، درگیر اخباری شده‌اند که به نظر می‌آید ریشه در اختلافات داخلی و فشار چند دلال دارد و عدم‌شفاف‌سازی باشگاه به دامن زدن این اخبار کمک می‌کند.

ظاهرا کالدرون چندان رابطه حسنه‌ای با باشگاه ندارد و عکس‌های نمایشی با خنده‌های تصنعی هم نتوانسته این اختلاف را پنهان کند. وضعیت برانکو همچنان مجهول است، مذاکرات چندین هفته‌ای با مهاجم خارجی بی‌نتیجه بوده و پرداختی به بازیکنان داخلی و خارجی انجام نشده و آنها هم به نوعی آتش زیر خاکستر هستند و وعده‌های باشگاه درخصوص اخبار خوب فعلا میسر نشده است.

استوری قدوسی و گمانه‌زنی رسانه‌ها

حسین قدوسی دیروز در اینستاگرام در صفحه شخصی‌اش به موضوعی سربسته اشاره کرد و در آن دلالی را هدف قرار داد که در راه جذب مهاجم خارجی سنگ سر راه این تیم می‌اندازد. برخی‌ها او را مدیربرنامه یک بازیکن خارجی قدیمی در پرسپولیس معرفی کردند، برخی آن را به واسطه حضور براندائو ربط داده‌اند و برخی هم آن را بی‌ارتباط با مدیر برنامه کالدرون ندانستند.

مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس در این خصوص گفت: «نه اسمی از شخص مورد نظر می‌آورم و نه اسنادش را منتشر می‌کنم چون این کار خلاف قانون است. البته این موضوع ارتباطی با کالدرون ندارد. با یک بازیکن خوب خارجی به توافق اولیه رسیده بودیم و حتی این بازیکن چراغ‌سبز نشان داده بود اما یک واسطه با ارسال اطلاعاتی به این بازیکن وضعیت کشور و پرسپولیس را بد نشان داد و از این بازیکن خواست از آمدن به پرسپولیس منصرف شود. او هم قید حضور در ایران را زد اما مدارکی که برایش ارسال کرده‌اند را در اختیار واسطه‌اش قرار داده تا ما با کسی که این کار کثیف را انجام داده آشنا شویم. این فرد تصور کرده همین یک بازیکن خارجی است که می‌تواند به پرسپولیس بیاید در صورتی که ما بازیکنان بسیار خوب دیگری را در مدنظر داریم و قطعا از میان آنها با مشورت آقای کالدرون یکی را جذب می‌کنیم.»

رد پای یک ایرانی در اینستاگرام کالدرون

دیروز یک استوری خبرساز دیگر هم منتشر شد و این بار سرمربی سرخ‌ها با درج یک جمله «از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم» موج تازه‌ای از اخبار را در رسانه‌ها و فضای مجازی به راه انداخت. اینکه دلیل ناراحتی کالدرون چیست را کسی نمی‌داند، گروهی بر این باورند که باشگاه برای پرداخت پول سرمربی باز هم زمان خواسته و عده‌ای دیگر می‌گویند او از حرف‌های انصاری‌فرد بعد از دیدار دیروز که ادعا کرده مشکلی وجود ندارد، دلخور است. البته در این بین برخی اعتقاد دارند که حمایت باشگاه از بیرانوند در جریان اختلاف این دروازه‌بان با کالدرون، موجبات ناراحتی سرمربی تیم را فراهم کرده است.

البته قدوسی به‌شدت این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «به هیچ عنوان این مباحث صحت ندارد. پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد و قصد ندارم درخصوص ناراحتی سرمربی اظهارنظری کنم.» در این بین برخی بر این باورند که تمام مطالب مندرج در صفحه شخصی کالدرون را یک فرد ایرانی با اهدافی خاص منتشر می‌کند!

مذاکره با برانکو؛ شاید وقتی دیگر!

بعد از دو روز مذاکره نمایندگان باشگاه پرسپولیس و برانکو در زاگرب، این مذاکرات بدون هیچ نتیجه‌ای به خاطر شروع سال جدید میلادی پایان پذیرفت و باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند که ادامه مذاکرات بعد از تعطیلات ژانویه آغاز می‌شود. اینکه باشگاه در این زمان و در آستانه تعطیلات ژانویه اقدام به اعزام نماینده‌ای گرفته خودش جای حرف و حدیث فراوان دارد.

چراکه از ابتدا هم مشخص بود برای رسیدن به یک توافق با برانکو قطعا زمانی بیش از دو روز نیاز است. حالا اینکه این مذاکرات در آینده ادامه داشته باشد یا به خاطرات می‌پیوندد، موضوعی نیست که در حال حاضر بتوان راجع به آن اظهارنظر کرد اما بالطبع هزینه این سفر برای مذاکره با سرمربی سابق، یک هزینه اضافی بدون حاصل بوده که در این شرایط حساس اقتصادی به پرسپولیس تحمیل شده است.

توافق با مهاجم خارجی؛ از ادعا تا واقعیت

یکی دیگر از اخبار مهم دیروز به مصاحبه انصاری‌فرد و ادعای او درخصوص به توافق رسیدن با یک مهاجم خارجی است که قرار است بعد از تعطیلات ژانویه به ایران بیاید. مدیرعامل سرخ‌ها در شرایطی این ادعا را مطرح کرد که مدیر روابط‌عمومی باشگاه تاکید دارد که نزدیک‌ترین گزینه برای پیوستن به جمع پرسپولیسی‌ها با کارشکنی برخی منتفی شده و مذاکرات با نفرات دیگر ادامه دارد. به نظر می‌آید در بازار داغ اخبار بد، مدیرعامل سرخ‌ها با طرح توافق با بازیکن خارجی قصد دارد فضای یاس و ناامیدی که در اطراف باشگاه شکل گرفته را مدیریت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج