جاباما
۹۴۳۰۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حمله مجازی به فرهاد: استقلال نیا!

دوباره استقلال، دوباره فرهاد مجیدی! این بار اما با دفعات قبل متفاوت است.

ایران ورزشی: دوباره استقلال، دوباره فرهاد مجیدی! این بار اما با دفعات قبل متفاوت است. نام مجیدی در شرایطی مطرح شده و تصمیم‌گیران در رأس باشگاه استقلال قصد دارند او را به‌عنوان سرمربی برگزینند که برخی هواداران استقلال نسبت به این انتخاب خوشبین نیستند و به باشگاه فشار می‌آورند تا هرطور شده استراماچونی بازگردد.

این خواسته‌ها در شرایطی غیر معقول می‌نماید که عملاً ایمیلی که استراماچونی به باشگاه استقلال ارسال کرد و ‌بندی که در یکی از درخواست‌ها گنجاند، راهی برای ادامه همکاری باقی نمی‌گذارد و باشگاه استقلال باید هرچه زودتر گزینه‌اش را برگزیند. استقلال به احتمال زیاد با فرهاد مجیدی شروع خواهد کرد اما این شروع با دفعه قبل متفاوت است و فرهاد باید فشار زیادی را تحمل کند...

تصمیم‌‌گیران باشگاه استقلال بعد از جدایی استراماچونی هنوز نتوانسته‌اند برای انتخاب جانشین این مربی تصمیم قاطعی بگیرند و در موجی از اما و اگر‌ها گرفتار افتاده‌اند. برخی هواداران فعال در فضای مجازی به محض آنکه شنیدند گزینه اول باشگاه استقلال برای جانشینی استراماچونی کسی جز فرهاد مجیدی نیست به صفحه شخصی او حمله کردند و با انواع و اقسام جملات (محترمانه و غیرمحترمانه) از او خواستند به استقلال نیاید و جانشینی استراماچونی را قبول نکند!

این کامنت‌ها در شرایطی برای مجیدی ارسال می‌شد که او در صفحه شخصی‌اش آنلاین بود و اظهارات هواداران را می‌خواند. نکته شگفت‌انگیز در برخی اظهارات این بود که هواداران هیچ توجهی به بی‌میلی استراماچونی به ادامه همکاری با باشگاه خود نداشتند و دائم تاکید می‌کردند که باشگاه باید با استراماچونی به نیم فصل دوم لیگ برگردد. در حالی‌که استراماچونی با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و بیان درخواست‌هایش در واقع راهی برای بازگشت باقی نگذاشته و از طرفی دستیاران او نیز از گروه مخصوص به بازیکنان و کادرفنی که برای هماهنگی امور تشکیل شده خارج شده‌اند، چرا برخی جریان‌ها در فضای مجازی اجازه نمی‌دهند باشگاه استقلال از این بحران عبور کرده و گزینه مورد نظرش را به‌عنوان سرمربی برگزیند.

شاید بخش اعظمی از این اصرار‌ها بی‌ارتباط با اتقاقات سال‌های اخیر نباشد. هواداران از این جدایی‌ها کم در فصول گذشته تجربه نکرده‌اند و حالا نیز که می‌بینند مربی مورد وثوق خود را از کف داده‌اند می‌کوشند به هر طریقی به باشگاه فشار بیاورند و حتی مانع از ورود گزینه‌های مورد نظر شوند تا شاید استراماچونی ناچار به بازگشت شود. جدایی تیام، جباروف، صیادمنش، نورافکن و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در زمان مدیریت افتخاری و توفیقی و سناریو‌هایی از این دست به شدت هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده تا آنها این بار بی‌آنکه توجهی به وضعیت بغرنج به وجود آمده داشته باشند، تصمیم‌گیران در رأس امور را مجبور به بازگرداندن استراماچونی کنند. پروژه‌ای که هرگز به سرانجام نخواهد رسید و بعید است که سرمربی استقلال نیز دیگر تمایلی برای بازگشت به ایران داشته باشد.

استراماچونی حاضر به حذف بند غیرقابل مذاکره بودن شرط پرداخت همه حقوقش تا آخر فصل نیست و باشگاه استقلال هم فقط با همین بند مشکل دارد. ‌بندی که استرا غیرقابل مذاکره می‌داند! نتیجه اینکه قطع همکاری را باید اعلام کرد...

در شرایط کنونی باشگاه استقلال نمی‌تواند با گزینه‌های خارجی وارد مذاکره شود و از میان مربیان داخلی نیز نمی‌توان به نام‌های آنچنانی دست یافت. برای باشگاه استقلال فرهاد مجیدی، محمد تقوی، پرویز مظلومی و حتی صمد مرفاوی مطرحند که در میان همه این نام‌ها به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی گزینه بهتری باشد. ضمن اینکه مجیدی اواخر فصل پیش جای شفر را روی نیمکت استقلال گرفت و با مربیگری در این تیم بیگانه نیست.

شاید مجیدی در نگاه اول گزینه مطمئنی به نظر نرسد و فاقد تجربه کافی باشد و اینطور به نظر بیاید که از پس کار برنمی‌آید اما باید پذیرفت که فرهاد نیز سال‌ها در انتظار چنین موقعیتی بوده و برای رسیدن به این جایگاه تلاش‌های بسیاری داشته است. ضمن اینکه مجیدی می‌تواند با چند برد در نیم فصل دوم کفه ترازو را به سمت خود سنگین کند.

البته ادامه راه استقلال با فرهاد مجیدی ممکن نیست مگر با حمایت هواداران استقلال و اگر آنها که سکوها را برای تیم محبوب‌شان پر می‌کنند از مجیدی حمایت کنند استقلال می‌تواند به راهی که استراماچونی در نیم فصل اول بنیانگذاری کرد ادامه دهند و چه بسا مجیدی این میراث را به سمت قهرمانی سوق دهد و استقلال بعد از سال‌ها قهرمان لیگ شود.

دستیاران اسپانیایی در کادر فرهاد

مجیدی که گزینه اول جانشینی بعد از استراماچونی است اگر پیشنهاد مربیگری در استقلال را بپذیرد به احتمال فراوان دو دستیار اسپانیایی را هم با خود به استقلال خواهد آورد. یکی از دستیاران مجیدی آنالیزور متبحری است از کشور اسپانیا که سابقه فعالیت در لالیگا را هم دارد. مجیدی قصد دارد با همین دو عضو اسپانیایی کادرفنی کارش را در استقلال شروع کند اما به احتمال زیاد یک دستیار ایرانی هم در کنار مجیدی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مدیران باشگاه استقلال در تلاشند گزینه‌ای که سابقه مطلوبی در استقلال داشته باشد را به عنوان دستیار در کنار مجیدی قرار دهند. البته نقش اول انتخاب دستیار را مجیدی خود ایفا خواهد کرد اما مدیران باشگاه استقلال هم قصد دارند در این راه آقای سرمربی را کمک کنند. مجیدی در صحبت‌هایی که با تصمیم‌گیران باشگاه استقلال داشته به تقویت استقلال نیز اشاره کرده است. او چند بازیکن را مد نظر دارد که باید دید باشگاه استقلال در راستای جذب آنها آیا اقدامی خواهد کرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک برسر مجیدی با اون لیست بازیکنان تمام بازیکن معمولی وسطح پایین انتخاب کرده برای استقلال بهتره نیاد استقلال

    • بدون نام

      اگر مجیدی بیاید میسوزد .

    • امین

      بنظرم انتخاب خوبیه باتوجه به عدم تمایل استراماچونی به بازگشت

      پاسخ ها

      • ح_ ن

        انتخاب عالیه ،ازاول بابدفرهادمجیدی را می اوردند،،الان موقع خوبی است،،بزرگترهابابدازاوحمایت کنند،

      • ح_ ن

        اصلا اینطوری نیست،،مابایدازاوحمایت کنیم، فرهادمیتواندمربی بزرگی برای استقلال باشد،، خصوصااینکه قرمزهاازش خیلی میترسن،

      • ح_ ن

        این استرازیادهم خوب نیست،مربی که دران شرایط سخت تیم رادتنهابزاره وبره اصلا مربی دلسوزی برای تیم نیست،،مابی خودبراش این همه سروصدامیکنیم

    • آرش

      هر نفهمی که این مطلب رو نوشته..صد در صد لنگیه...چون میترسن اسرا بیاد...اونارو هم 4 تایی کنه..دست به هر چیزی میزنن..که امثال مجیدی بیاد..باز استقلال ضعیف باشه...استراماچونی جایی مربیگری کرده..که لیگ ایران به پاش هیچ...دکتر

      پاسخ ها

      • س

        جدول را نگاه کن بازیهای عقب افتاده انجام که بگیره تیمت با استرای عزیزت درنیم فصل اول در رده ی ششم جدول قرار میگیره پایینتراز تیم مسجدسلیمان که تازه لیگ برتری شده درپایان فصل بااسترا شاید بازهم پنجم یاچهارم بشین مثل فصل قبل

    • حسین

      شما وامثال هم مطمعنمنه استقلالی هستید ونه دوست دارید استقلال نتیجه بگیردولا هیچوقت بهادمی که همهمان را کول داد استقلال را دروغگو خواندچشم بسته وکاذب به او دل نمی بستید ول کنید بابا مثل کودک شیرخوار سراغ مادرتان را میگیرید

      پاسخ ها

      • میثم

        منم موافقم مردک فک کرده کیه؟؟؟

    • بدون نام

      چرا انقد نویسنده خودشو ضایع کرده با این حرفاش استرا کی گفت نمیام بعد این همه مدت بازم حرف مدیران مورد قبول واقع شده؟ خدا حلالتون نکنه حداقل میزاشتین برا یکی از دربی ها استقلال با قدرت واقعیش ظاهر شه تا پرسپولیسو شیش تایی کنه تا شاید وزیر بترکه

    • جمال

      استقلال سرمربی می خواهد نه مربی.....مجیدی مناسبه اما فقط مربی....هنوز زوده برای استقلال بزرگ

    • ابی

      هوادار مشکلی با فرهاد ندارد!
      مشکل هوادار ریسک ارائه پاسخ همیشگی "تیم را من نبسته بودم وگرنه موفق بودیم" و از این دست پاسخ ها در صورت ناکامی است که علاوه بر فرصت سوزی در فصل جاری منجر به هدر رفت یکسال بعد نیز خواهد شد ، جاییکه استقلال با آزمون و خطا ، امیر را قلعه نویی کرد و حالا او کلاس می گذارد.
      اگر فرهاد قول قهرمانی می دهد بسم الله!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج