۹۴۳۰۸۶
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کالدرون بازیکنان پرسپولیس را ترساند

پس از اتفاقاتی که بین علیرضا بیرانوند و گابریل کالدرون رخ داد، بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نمی‌کنند.

خبرآنلاین: یک مصاحبه از علیرضا بیرانوند با چاشنی یک شوخی عجیب کافی بود تا او از لیست بازی های تیمش خارج‌ شود. بیرانوند در یک گفتگوی ویدیوی اعلام کرد حاضر است ۸۰ هزار یورو از منزلش بردارد و به باشگاه قرض بدهد تا مدیران باشگاه بتوانند بخشی از طلب گابریل ‌کالدرون را پرداخت کنند. موضوع حسابی باعث عصبانیت کالدرون شد و سرمربی پرسپولیس به حدی از کوره در رفت که عذر بیرانوند را تا پایان تمرینات نیم فصل خواست.

حتی سرخپوشان در دیدار مقابل نساجی نیز بیرانوند را در اختیار ندارند و همه اینها ماحصل یک مصاحبه عجیب و نپخته بود. در همین راستا باقی بازیکنان پرسپولیس نیز با چنین مشکلاتی مواجه هستند؛ یعنی آنها هم می ترسند که مصاحبه ای انجام بدهند، حرفی بزنند یا جمله ای به زبان بیاورند که باب میل سرمربی آرژانتینی تیم نباشد و آن وقت است که از لیست تمرین و بازی ها کنار گذاشته می شوند.

کالدرون در ماجرای بیرانوند ثابت کرد با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و شاگردانش حتی اگر ستاره تیم ملی هم باشند باز هم ممکن است روی نام شان خط قرمز بکشد. یکی از نزدیکان به پرسپولیس در این مورد گفت: «او واقعا آدم خوبی است و مربی حرفه‌ای هم به نظر می رسد اما او اصلاً با بازیکنان شوخی ندارد. ممکن است یک حرفی از دهان بازیکنان در بیاید یا رفتاری انجام بدهند که طور دیگری تعبیر شود. به همین خاطر بازیکنان تیم تلاش می کنند تا هیچ مصاحبه ای انجام ندهند و منتظر اتفاقات آینده باشند.

الان فصل نقل و انتقالات شروع شده و هر کسی حرفی بزند ممکن است از لیست تیم خارج شود. کالدرون آدم زرنگی است و می‌داند که در پرسپولیس نباید بازیکن حاشیه‌سازی وجود داشته باشد. همانطور که خودش هم از بیرانوند حمایت کرد و فقط خواست که دروازه‌بان ملی پوشش یاد بگیرد که این طور مصاحبه نکند. او به بیرانوند تا شروع نیم فصل دوم فرصت داده تا خودش را پیدا کند اما همین برخورد باعث شد حساب کار دست بقیه بازیکنان هم بیاید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      متاسفاته تمام بازیکنای ما خشتشون بد گذاشته شده از بس که مربی ترسو وبازیکن سالار دیدین فکر میکنن اینام بهشون باج میدن اما هیچ کسی بزرگتر ازتیم نیس وبازیکن باید یادبگیره چطور حرفه ای زندگی کنه ودرست رفتار کنه من بشخصه با اینکه بیرو همشهریمه و خ برا تیم زحمت کشیده اما خ غیر حرفه ای رفتار میکنه کاش یکم از وحید امیری همشهریم یاد میگرفت خدایش هرجا بوده چ تیم ملی چ راشگاهی الگو بوده
      چطور هیچ مربی با این جوون محجوب وبی حاشیه مشکل نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج