۹۴۳۱۰۸
۱۹ نظر
۵۰۱۵
۱۹ نظر
۵۰۱۵
پ

ادعای وزیر احمدی‌نژاد درباره آیت‌الله منتظری

وزیر سابق اطلاعات جریان‌سازی دشمن را عامل خطا در برخی اشتباهات محاسباتی مردم و مسئولان دانست و گفت: طرح "مجلس ملی" به جای "مجلس انقلابی" مصداق نفوذ دشمن است.

تسنیم نوشت: وزیر سابق اطلاعات جریان‌سازی دشمن را عامل خطا در برخی اشتباهات محاسباتی مردم و مسئولان دانست و گفت: طرح "مجلس ملی" به جای "مجلس انقلابی" مصداق نفوذ دشمن است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای طلاب و روحانیون شهرستان کاشان ضمن اشاره به طرح افول آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: چندین میلیون مقاله از اندیشمندان آمریکایی درباره افول آمریکا اظهار نظرات متعددی داشتند بانوی که ۷۰ درصد مقالات منشاء افول آمریکا را انقلاب اسلامی دانستند؛ اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز در یک سال اخیر نشان‌دهنده افول آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند، اذعان داشت: ۴۰ یهودی صهیونیستی شهرک سینمایی هالیوود را ایجاد کردند و با وجود آنکه برخی از آنان ورشکست می‌شوند اما همچنان با پشتکار قوی راه را ادامه می‌دهند و امروز این شهرک سینمایی فیلم‌های متعددی علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت بدبین کردن مردم جهان نسبت به اسلام تولید می‌کند.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه ما باید با تاسی به قرآن کریم و عمل به "فاستقم کما امرت" در راه اسلام و انقلاب قدم برداریم، تاکید کرد: امروز آمریکا و اروپا در بن‌بست هستند چراکه یکی از نمونه‌های بن بست اجتماعی این کشورها آن است بیش از ۵۰ درصد نوزادان متولد شده در آمریکا سر کوچه‌ها گذاشته می‌شوند و پدر و مادر آنان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه آینده اروپا برای اسلام است، گفت: پنج سال قبل دستگاه‌های اطلاعاتی مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پروژه نفوذ با یکدیگر به توافق رسیدند و بر همین اساس رویکرد جدیدی را در پیش گرفته به نحوی که ترور فیزیکی و ترور شخصیتی یکی از اقدامات دشمن است؛ آیت الله منتظری تا قائم مقامی رهبری پیش رفت اما دشمن مهدی هاشمی را به عنوان عامل نفوذی در کنار او قرار داد و بدون تعارف عملکرد مهدی هاشمی به نتیجه رسید.

مصلحی نفوذ جریانی را یکی دیگر از اقدامات دشمن است، افزود: دشمن با جریان‌سازی، مردم، مسئولان و نخبگان را دچار اشتباهات محاسباتی می‌کند چراکه بر اساس آیات قرآن دشمن ۱۰ اقدام را انجام می‌دهد تا دچار اشتباه شویم.

وی با بیان اینکه "مجلس ملی" به جای "مجلس انقلابی" یکی از نمونه‌های نفوذ دشمن است، ابراز داشت: تهدید یکی دیگر از اقدامات دشمن است به نحوی که در برجام که با وجود تمامی اقدامات سیاست‌مداران ما هیچ نتیجه‌ای نداشت، رئیس جمهور اسبق آمریکا قبل از مذاکره در مصاحبه تلویزیونی ایران را تهدید می‌کرد.

وزیر اسبق اطلاعات ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: دشمن چندین سال برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده بود اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و با حمایت از تصمیم سران قوا آتش فتنه را در نطفه خفه کردند.

وی با بیان اینکه نیمی از بیانیه گام دوم انقلاب ۴۰ سال عمر انقلاب را توصیف کرده است، اذعان داشت: عربستان در قضیه برداشتن بشار اسد ۴۰ میلیارد دلار به اردن پول داد تا داعش در آن کشور آموزش ببیند اما شهید حججی‌ها برای دفاع از حرم آل الله تقدیم اسلام شد و اجازه ندادند تا دشمن به اهداف خود برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا؟!

    • نادر

      درود بر وزرای باغیرت احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک

    • بدون نام

      در حدی نیستی درباره ایت الله منتظری حرف بزنی نه تو نه گنده تر از تو

      پاسخ ها

      • شیراز

        احسنت منتظری باهیچ کدام تون مقایسه نیست

      • حاجت

        چرا هی از بدبختی آمریکا و اروپا دم میزنید ولی کشورما الحمدالله گل و بلبل است و بچه سر خیابانها نیست و همه در رفاه کامل زندگی میکنن....خدا وکیلی بس کنید این دروغ و دلنگ رو.اگه راست میگید به چسبید به ایران خودمان.امریکا و اروپا از نطر صنعت و تجارت دنیا را تسخیر کرده ان ولی به زعم شما بچه هاشون سر کو چه ها افتاده ان و وهمه مردمشون بدبخت و.....

    • محمد کاوه

      متن بسیار جالب بود.

      پاسخ ها

      • بی نام

        اگر تو تایید کن

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      زنده باد برادر ....
      چشم حسودت کور باد....

    • شهریار

      ایشون کاملا درست میگن، در سفری که تابستان گذشته به امریکا داشتم میدیدم عوض سگ و گربه، کوچه ها و خیابانها پر از بچه های نوزاد بود که به تنهایی و چهاردست و پا مشغول گشت و گذار بودند و بعضی ها هم جلویشان پستونک پرت میکردن.

    • بدون نام

      ۵۰ درصد بچه ها سر کوچه قرار میگیرند چون پدر و مادرشون معلوم نیست بچه های ایران پدر و مادرشون معلومند و سر کوچه گذاشته میشوند یه کم از اخبار مربوط به این وضعیت تو مملکت دورید جناب آقا

    • بدون نام

      مهدی هاشمی شد نفر نفوذی دشمن !!!!!!!!

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      درودبراحمدینجات سرآغزهمه بدبختیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درو براحمدی نژاد

    • بدون نام

      مزخفه تا کی دشمن سازی می کنید و ملت را می کشید نوبت شما هم می آید..‌‌‌‌‌.

    • امیری

      حرف درست و مستندی زده اند.

    • بدون نام

      عجب !!!!!!

    • بدون نام

      درود بر احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج