۹۴۳۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

گروسی: تعطیلات به سود استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تعطیلات لیگ برتر به نفع استقلال است و سرمربی تیم می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

خبرگزاری مهر: محسن گروسی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: خوشحالم که آبی‌پوشان توانستند در نیم فصل اول با توجه به شرایط سختی که داشتند، نتایج خوبی بگیرند. اگرچه در ابتدای فصل، استقلال امتیازات حساسی را از دست داد اما در ادامه لیگ توانست نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرده و با پیروزی‌های پی‌درپی، خود را به صدر جدول برساند.

گروسی افزود: در سه هفته پایانی، اتفاقاتی رخ داد که باعث شد استقلال از ۹ امتیاز، ۵ امتیاز را به راحتی از دست بدهد و همین مسئله باعث شد این تیم که صدرنشین بود، به رده سوم جدول سقوط کند اما اعتقاد دارم استقلال تیمی است که به وحدت تاکتیکی رسیده و مطمئناً می‌تواند این اتفاقات را به فراموشی سپرده و دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تعطیلات لیگ گفت: خوشبختانه این اتفاق به موقع رخ داد، استقلال در یک شرایط بحرانی قرار داشت اما این تعطیلات باعث خواهد شد تا هم بازیکنان به یک استراحت خوب بپردازند و هم کادر فنی فرصت داشته باشد که بازیکنان را از لحاظ بدنی و کارهای تاکتیکی، به شرایط خوب گذشته برگرداند. به طور حتم استراماچونی برنامه‌ریزی دقیقی برای بازیکنان از لحاظ بدنی و کار گروهی دارد و این تیم می‌تواند با انجام چند بازی تدارکاتی، خود را با آمادگی کامل به شروع لیگ برساند.

گروسی تصریح کرد: لیگ قهرمانان هم در راه است و استقلال در دی ماه دو بازی حساس را برگزار می‌کند، بنابراین می‌طلبد که بازیکنان شرایط لیگ‌های برتر و قهرمانان را درک کرده و از هر حیث، خود را آماده شروع دوباره‌ بازی‌ها کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در خصوص وضعیت مبهم انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه این مسئله خیلی طولانی شده و امیدوارم هر چه زودتر مدیرعامل جدید انتخاب شود و بتواند کارش را آغاز کند البته هر کسی که انتخاب می‌شود باید بداند در چه تیمی کار می‌کند بنابراین مدیرعامل جدید باید تمام تلاش خود را به کار گیرد که استقلال در آرامش کامل، بازی های خود را برگزار کرده و نتایج قابل قبولی کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا دیگه قبول دارید که کیسه خرشانسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج