۹۴۳۱۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تلاش سولسشر برای حفظ پوگبا در اولدترافورد

اوله گنار سولسشر نشان داد که مایل است هر طور شده پل پوگبا را در تیمش حفظ کند و از ستاره فرانسوی ناراضی این تیم به عنوان بهترین هافبک همه‌کاره دنیا یاد کرد.

ورزش سه: درحالیکه به نظر می‌رسد روزهای حضور پل پوگبا در اولدترافورد به شماره افتاده، اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم مصمم است هر طور شده این هافبک فرانسوی را در تیمش حفظ کند. سولسشر در تازه‌ترین اظهارات خود درباره پوگبا از او به عنوان بهترین هافبک همه‌کاره دنیا یاد کرد.

پوگبا در تابستان گذشته هدف شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد بود و از انتقال قریب‌الوقوعش به رئال مادرید صحبت می‌شود ولی این انتقال انجام نشد تا او همچنان در اولدترافورد بماند. ایجنت پوگبا، مینو رایولا همچنان در تلاش است تا در ماه ژانویه او را به تیمی بزرگ منتقل کند و گفته می‌شود منچستریونایتد اعلام کرده حاضر است او را با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند واگذار کند.

با اینحال سولسشر ابراز امیدواری کرد که پوگبا در یونایتد ماندگار شود و باشگاه از فروش او منصرف شود. سولسشر در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل نیوکاسل گفت:" ما باید او را به تیم‌مان برگردانیم. پوگبا می‌تواند در خط میانی در هر پستی بازی کند. می‌تواند به خط دفاعی نزدیک شده و پاسهای بلند ارسال کند، می‌تواند بسته به شرایط بازی، در موقعیت‌های یک و دو درگیر شده و حرکات ترکیبی انجام دهد".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" این مزیت پل پوگبا است. او در حال حاضر بهترین هافبک همه‌کاره دنیا است".

پوگبا بعد از آنکه حدود سه ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از ترکیب یونایتد دور بود روز یکشنبه در جریان شکست ۲-۰ شیاطین سرخ مقابل واتفورد به میدان رفت و بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج