۹۴۳۱۷۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حضور اسکوچیچ در استقلال تکذیب شد

برخلاف شایعات منتشر شده، سرمربی صنعت نفت آبادان علاقه‌ای به پایان همکاری با این تیم ندارد.

ایلنا: بر اساس نقل قول منتشر شده از علی فتح الله زاده که شب گذشته از عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا داده بود، ظاهرا دراگان اسکوچیچ یکی از سرمربیان مدنظر باشگاه تهرانی برای جانشینی آندره آ استراماچونی است.

در حالیکه سرنوشت بازگشت استراماچونی به تهران نامشخص است باشگاه استقلال در نظر دارد تا گزینه‌های احتمالی برای معرفی جانشینی این سرمربی را معرفی کند و بر این اساس شنیده می‌شود فرهاد مجیدی و دراگان اسکوچیچ گزینه‌های نهایی هستند.

نام اسکوچیچ حوالی نیمکت استقلال در حالی پدید آمده که این سرمربی کروات مدتی پیش به پیشنهاد چشمگیر باشگاه تراکتور تبریز پاسخ منفی داده بود و حاضر نیست در شرایط بحرانی استقلال به این تیم برود. اسکوچیچ از وضعیت همکاری با صنعت نفت به این دلیل ناراضی بوده که دستمزد بازیکنانش به موقع پرداخت نشده و بعید است با چنین وضعیتی که در استقلال هم موجود است و یکی از دلایل قهر استراماچونی بوده، به تیم تهرانی بپیوندد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برنامه تمرینی شاگردانش پس از تعطیلات لیگ برتر را مشخص کرده است و خودش هم پس از تعطیلات و سفر به کرواسی دوباره به آبادان برمی‌گردد. این سرمربی تا پایان فصل با نفت قرارداد دارد و مشکل او برای پرداختی بازیکنان هم در هفته آینده با وعده مسئولان باشگاه برطرف خواهد شد تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشد.

مدیر برنامه اسکوچیچ هم با تکذیب پیشنهاد باشگاه استقلال، تاکید کرد این سرمربی کروات به قراردادش با باشگاه صنعت نفت پایبند است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سناتور

      فتح الله زاده حالا که به مدیر عاملی نزدیکه حاضره جونشو بده ولی استعفا نده .اخه چرا
      اینقدر زودباورین .فتح الله زاده کاری رو که هرگز وزیر جرات انجام آن رو نداشت چون با میلیونها طرفدار روبرو میشد را انجام داد یعنی در واقع قهرمانی این فصل را از استقلال گرفت تا حکم مدیر عاملی رو از وزیر بگیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج