۹۴۳۱۸۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مراجعه هزار بیمار قلبی و تنفسی به اورژانس تهران

رییس اورژانس تهران از مراجعه ۱۰۵۸بیمار قلبی و تنفسی طی۲۴ ساعت اخیر به اورژانس تهران خبر داد.

رییس اورژانس تهران از مراجعه ۱۰۵۸بیمار قلبی و تنفسی طی۲۴ ساعت اخیر به اورژانس تهران خبر داد.

پیمان صابریان در خصوص آمار مراجعین قلبی و تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته به بخش اورژانس مراکز درمانی تهران اظهار داشت: طی این مدت مجموعاً ۱۰۵۸ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۳۷۳ نفر مراجعین بیماران تنفسی و تعداد ۶۸۵ نفر مراجعین قلبی بوده است.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه طی ۷ روز اخیر که شاهد افزایش آلاینده‌ها و به تبع آن آلودگی هوا بوده‌ایم، تعداد ۷ هزار و ۹۱۰ نفر به اورژانس تهران مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد آمار مراجعین تنفسی از ۲۸ آذر تا چهارم دی ماه ۳ هزار و ۶ نفر و آمار مراجعین تنفسی و ۴ هزار و ۹۰۴ نفر بیمار قلبی بوده‌اند.

صابریان بیان داشت: در شرایط هوای ناسالم بویژه برای گروه‌های حساس، توصیه می‌شود که بیماران تنفسی، افرادی که مشکل ریوی، قلبی و عروقی دارند و زنان باردار، کودکان، به‌ویژه کودکانی که مبتلا به بیماری‌های تنفسی و … هستند و کسانی که مشکل نقص سیستم ایمنی دارند، سالمندان و… که جزو گروه‌های حساس هستند، در هوای آزاد حضور پیدا نکنند.

وی افزود: سایر افراد هم حضور در فضای آزاد را به حداقل ممکن برسانند و در شرایطی که غلظت آلاینده‌ها بالا می‌رود، از بردن وسایل نقلیه به بیرون تا حد امکان خودداری کرده و فعالیت‌هایی را که منجر به آلودگی هوا می‌شود، کاهش دهند.

رئیس اورژانس تهران عنوان داشت: عموم افراد از فعالیت‌های ورزشی در فضای بیرون بپرهیزند؛ زیرا خود فعالیت ورزشی باعث می‌شود که هوای بیشتری تنفس کنیم و نهایتاً آلودگی بیشتری وارد بدن‌مان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ول کن اینا و مردم بقیه کشور رو مردم تهران رو بچسب. جلسه بگذارید ببینید تهرانی ها که همه ماشیناشون میارن بیرون چرا آلودگی هوا زیاد میشه؟؟؟؟
      بحران های ناشی از بلایای طبیعی و سو مدیریت خود خواسته ی مسولین مردم خوزستان و دیگر شهرهای کشور رو رها کردن و دنبال بحران آلودگی هوای تهران که ناشی از زیاده خواهی مردم تهران هست افتادن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج