۹۴۳۲۳۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فریبا: استراماچونی به حرف‌های خود پشت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌پوشان پایتخت بعد از اینکه پول خود را از باشگاه دریافت کرد، به همه حرف‌های خود پشت کرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از کش و قوس‌های فراوانی که میان آندره‌آ استراماچونی و باشگاه استقلال رخ داد، در نهایت باشگاه ایرانی با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که همکاری مربی ایتالیایی با این باشگاه به پایان رسیده است.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی در واکنش به پایان همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال گفت:‌ واقعا از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت هستیم. مدیران باشگاه اگر سر وقت پول استراماچونی را می‌دادند، چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. در حال حاضر هم دست ما به جایی بند نیست و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد و قرار است چه کسی هدایت استقلال را بپذیرد.

او ادامه داد: هر کسی که قرار باشد بعد از استراماچونی هدایت استقلال را قبول کند کار سختی خواهد داشت. استقلال بعد از مدت‌ها داشت نمایش خوبی ارائه می‌داد و توانسته بود نتایج خوبی بگیرد اما اینجا تنها هواداران بودند که با این اتفاق زیر سوال رفتند. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی برای استقلال خواهد افتاد.

فریبا در ادامه افزود:‌ استراماچونی در چند وقت اخیر و کش و قوس‌هایی که میان خودش و باشگاه رخ داد، توانست پولش را بگیرد و در نهایت به تمام حرف‌هایی که زده بود، از جمله قولی که به آن کودک نابینای استقلالی داده بود،‌ پشت کرد و در آخر هواداران هستند که اینجا سوختند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جانشین استراماچونی تاکید کرد: من آرزو می‌کنم هر که به استقلال می‌آید، موفقیت آمیز عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هه هه هه خوب معلومه مثل ما ایرانیها صادق و دست پاک نیست!!!!!!!!

    • بابک

      آقا بهتاش قبول کنیم که مدیریت ما مشگل داره فقط استرا نبوده .ویلموتس هم بعد از
      کیروش از بد قولی های مدیران به تنگ آمد و رفت .برانکو امروز به جایی رسیده که میگه فقط پول نقد میخوام و یک ریال هم تخفیف
      نمیدهم .یعنی بعد از یکسال مذاکره و گفتگو به جایی رسیده که مثل استرا ماچونی میگه فقط پول.. چرا؟چون از دست دروغ گویی های مدیران دولتی خسته شده واعتمادش و ازدست داده. تازه این کسی بوده که سه تا قهرمانی داشته .خوب استرا هم این چیزها رو دیده که به حرف مدیران اطمینان نکرده. اگر میامد ایران این مدیران پوستش و میکندند.
      کالدر ون هم دیر و زود همین مسیر را خواهد رفت و هیچکدامشان مقصر نیستند. مقصر مسئولین و مدیران داخلی هستند که هیچوقت با مردم شفاف نبودن چه برسد به مربیان خارجی.

    • بدون نام

      از کيسه ها ياد گرفت فهميد شما آدم درست حسابي نيستيد نارو زد عمو فتيل چي شد به هر قيمتي ميخواست استارا رو بياره چي شد

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      وادار دیگه نفهم نیست همه چیز رو میدونه همی چی آشکارشد. چطو پول برا پرسپولیس هست مشگل زمین تمرین نداره الانم تویکی از بهترین کمپ های دنیا اردو رزرو کرده و دوتامهاجم داره میاره هفته قبل هم صدوشصت هزاردلارپول داد ب کالدرون؟ بعد استقلال ک خودش ملک و زمین داشت اینارو ازش گرفتن الان شش ساله آلاخون والاخونه هر ماه تو یه زمین خاکی تمرین میکنه؟ چرا هرسال شخمش میزنن؟ چرا هرموقع تیمش خوب میشه اینجور ازهم میپاشوننش؟ مث شفر ک توآسیا بهترین تیم آسیا رو ساخته بوداما تارفت جز هشت تیم همه رو فروختن و حذف شد. الانم بدون شک وزیرو اون باند و تشکیلاتی که هرسال میزارن توکاسه استقلال پشت این قضیه ان و استرا رو در تنگنا قراردادن فراریش دادن و بدون شک اینها همش سیاه بازی و بازی دادن هوادار بود ک وزیر و سفیر میخان برش گردونن اخبار موثق هست ک پشت پرده نمیخان برش گردونن. اومدن ایمیل جعلی ویازده شرط جعلی و الکی ب اسم استرا پخش کردن ک توچشم هوادار خرابش کنن وزیر لعنتی ول کن نیست عین یه بچه ده ساله هوادار لنگو میکنه و میزنه واس نابودی استقلال. چرا هرچی نابودی و بدبختی و شخم زدنه واس استقلاله؟ چون هیچ تلاشی واس حفظ ثباتش نمیکنن فقط تلاش و برنامه ریزی میکنن واس نابودیش. همه چیز علنی شده
      چاپ کن خداوکیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج