۹۴۳۲۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اختلاف ۸میلیونی اینتر و بارسا برای ویدال

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا برای پیوستن به اینتر دچار مشکل شده است. مبلغ پیشنهادی باشگاه ایتالیایی هشت میلیون یورو کمتر از رقم مدنظر بارسلونا است.

ورزش سه: آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا برای پیوستن به اینتر دچار مشکل شده است. مبلغ پیشنهادی باشگاه ایتالیایی هشت میلیون یورو کمتر از رقم مدنظر بارسلونا است.

آرتورو ویدال در هفته های اخیر کانون شایعات مختلف بوده است. همین چند روز پیش بود که گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت دو نشریه معتبر ایتالیایی خبر از مذاکرات جدی او با اینتر دادند.

ویدال از شرایطش در بارسا چندان رضایت ندارد چرا که اغلب نیمکت نشین است و در ایده های ارنستو والورده یک بازیکن تعویضی مفید تلقی می شود. ویدال تا به اینجا توانسته ۵ گل برای بارسا در لالیگا به ثمر برساند که آمار قابل توجهی است؛ از جمله گل شنبه گذشته او به آلاوس در آخرین بازی سال.

امروز گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که در حال حاضر اختلاف دو باشگاه برای این انتقال هشت میلیون یوروست. فرناندو فلیسویچ، مدیر برنامه های بازیکن شیلیایی همان وکیل الکسیس سانچز است که نقش واسطه میان دو باشگاه را دارد و می تواند در انتقال موکلش نقش مهمی ایفا کند. در حال حاضر بارسا برای این انتقال ۲۰ میلیون یورو طلب کرده است در حالی که مبلغ پیشنهادی اینتر ۱۲ میلیون یورو است.

به په ماروتا، مدیر اجرایی اینتر چند روز پیش در مصاحبه ای گفت که این تیم سعی می کند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد و ترکیبش را تقویت کند. ویدال با توجه به سابقه حضور در یوونتوس به خوبی لیگ ایتالیا را می شناسد و می تواند عصای دست کونته در ادامه فصل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج