۹۴۳۲۶۶
۱۸ نظر
۵۰۰۳
۱۸ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو قبول کرد؛ هاشمیان دستیارم بماند

شایعه شد برانکو چندان موافق حضور وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی نیست و روی حضور مهدوی‌کیا اصرار دارد. این خبر، اما صحت ندارد چراکه اتفاقاً مربی کروات پذیرفته هاشمیان دستیار ایرانی‌اش باشد.

خبرورزشی: شایعه شد برانکو چندان موافق حضور وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی نیست و روی حضور مهدوی‌کیا اصرار دارد. این خبر، اما صحت ندارد چراکه اتفاقاً مربی کروات پذیرفته هاشمیان دستیار ایرانی‌اش باشد.

فدراسیون فوتبال پیش‌نویس قرارداد را سه روز قبل برای برانکو ایوانکوویچ در کرواسی ارسال کرد. ایران به این مربی کروات پیشنهاد داده با امضای قراردادی جدید، سکان هدایت تیم ملی را به دست بگیرد. در ابتدا این حمیدرضا صادق سفیر ایران در کرواسی بود که به برانکو پیشنهاد رسمی داد. چندی قبل هم فدراسیون فوتبال نماینده خود را به کرواسی فرستاد تا با این مربی مذاکرات رودررو داشته باشد.

برانکو قبول کرد؛ هاشمیان دستیارم بماند

پیش‌نویس قرارداد، اما تازه گام اول است چراکه به نظر می‌رسد کار هنوز کمی پیچیده است. اول اینکه برانکو به تاج اعلام کرده باید تکلیف شکایتش از پرسپولیس و باشگاه الاهلی روشن شود. فدراسیون حتی برای آنکه بتواند یک گام بلند به سوی این همکاری بردارد، به پرسپولیس گفته طلب برانکو را از منبع مالی ایران در فیفا می‌پردازد و آن‌ها هم بعدها این پول را به فدراسیون بدهند. این یعنی تاج دارد هر کاری می‌کند تا موانع از بین برود. پرونده برانکو و الاهلی هم هنوز بسته نشده و ظاهراً تا پایان سال تکلیفش روشن خواهد شد.

از سوی دیگر ایران و مربی کروات هنوز بر سر مسائل مالی توافق نکرده‌اند. پیش‌نویس دقیقاً در این شرایط برای او ارسال شده است. برانکو قصد دارد با مطالعه آن جواب اولیه‌اش را به فدراسیون فوتبال بدهد. ایران قصد دارد تا پایان جام جهانی قطر به صورت مرحله به مرحله با برانکو قرارداد امضا کند.

یعنی قرارداد ابتدا تا پایان مرحله نهایی مقدماتی خواهد بود و در صورت صعود، حضور در جام جهانی قطعی می‌شود و پس از آن هم طرفین برای همکاری تا جام ملت‌های بعدی پای میز مذاکره می‌نشینند. برانکو گویا هنوز با این پیشنهاد موافقت نکرده است.

برانکو برای امضای قرارداد شروط مالی بالایی دارد و از سویی دستیاران خود را هم مشخص کرده است. این مربی کروات تأکید کرده پانادیچ مربی دروازه‌بان‌هایش باید در تیم ملی هم در کادرش باشد. او همچنان می‌خواهد برادرش را به تیم ملی بیاورد. روی حضور مارکو هم اصرار دارد و بنابراین کادر خارجی‌هایش مشخص است.

از چندی قبل شایعه شد برانکو چندان موافق حضور وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی نیست و روی حضور مهدوی‌کیا اصرار دارد. این خبر، اما صحت ندارد چراکه اتفاقاً مربی کروات پذیرفته هاشمیان دستیار ایرانی‌اش باشد.

وحید در دوران برانکو بود که به قهر خود از تیم ملی پایان داد و اتفاقاً در مرحله اول و دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ گل‌های مهمی هم برای ایران زد و نقش مهمی در صعود تیم ملی داشت. برانکو از همان زمان خاطرات خوبی از هاشمیان در ذهن دارد.

در هر صورت قرار است پس از آنکه برانکو پیش‌نویس قرارداد و مفاد آن را بپذیرد، مذاکرات جدی‌تر بر سر مسائل مالی و بعضی دیگر از جزئیات صورت بگیرد. در همین حال در روزهای اخیر شایعاتی درباره حضور یحیی گل‌محمدی هم در تیم ملی شنیده می‌شد، اما انگار ترجیح خود تاج همان انتخاب مربی خارجی است.

فقط فدراسیون بدش نمی‌آید امضای قرارداد به آخر سال موکول شود تا فدراسیون در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. از نظر تاج، برانکو هرچه دیرتر بیاید به نفع آنهاست و هزینه کمتری خواهند کرد. فدراسیون هم به هر حال درگیر پرونده ویلموتس است و به نظر می‌رسد کار آن‌ها به شکایت و شکایت‌کشی در فیفا بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو غلط کرد که بشه مربی تیم ملی که دستیار هم انتخاب کنه مردک دلال

    • م

      باش تیم دولتی هم بعدن این پولو ب حساب فدراسیون برگردون.الان یه عده لنگی میگن پول پروپیچ هم فیفا داد محض اطلاع پول بلوکه شذه استقلال از سود بازیکناش تو جام جهانی بود

    • بدون نام

      بهترین گزینه

    • بدون نام

      حالا کدوم تیم دولتیه؟؟؟
      چرا لنگیا لال شدین؟؟
      دارن ازمال بیت المال گندکاری شماهارو پاک میکنن پس دیگه نگین استقلال تیم موردحمایت دولته

    • بدون نام

      تاج لنگی با دلال کراوات بد بخت شدیم

    • بدون نام

      تیم امید والان هم تیم ملی دست مافیای لنگ افتاده وهمچنین لیگ که فاتحه تمام تیم‌های لیگ برتر وبازیکنانشون خوندی لعنت بر این مافیای وزیر ودار ودستش نباید استادیوم برای تیم میلی رفت این تیم ملی نیست میلی است

    • بدون نام

      بی لیاقتهایی که کیروش رو نخواستن،سزاوار از این بدتر هم هستند

    • ارتش سرخ

      به نظرم اگه فدراسیون به پای برانکو بیوفتن شاید قبول کنه خاک توسرفدراسیون فوتبال ایران که باداشتن اینهمه سرمربی خوب ایرانی میرن التماس سرمربی های خارجی رومیکنن......

    • بدون نام

      پس بگو چرا رفت عیادت مهدی تاج تو بیمارستان امروز چون روش کار کرد تا تحمیلش کرد به نیمکت تیم ملی

    • سوزن

      یکی مانند استراماچونی با کمترین امکانات و بازیکن تیمی میسازد که تمام کارشناسان را حیرت زده و انگشت به دهان می کند اما یکی دیگر که چندی پیش از بهترین تیم عربستانی اخراج شده را با ناز و نعمت به سرمربیگری تیم ملی ایران میگمارند .مشکل استراماچونی این بود که اهل دلالی و رشوه خواری و دوزوکلک نبود وگرنه این نمیشد

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        چه تیمی ساخته؟ امکانات نداشت !میشه بگی دیگه چی میخواست ازبرنامه ریزیه لیگ تاوزارت ورزش وفدراسیون واین پولای که مال پاداش پرسپولیس توآسیابودخرج کیسه کردن شماچقدرپرووخاکبرسرین ننگ برشماکیسه کشا

    • بدون نام

      پولی ک از لنگ طلب داره رو هم فدراسیون میده واقعا خجالت آوره همه چیز برای لنگه بعد استقلال تمام دست ها در کارن تا نتیجه نگیرن ک مربیش رو فراری دادن . برانگوه ک تو الاهلی 5 بازی بیشتر نداشت اخراجش کردن حالا میخوان بیارن برای تیم ملی

    • ماهان ماهانی درگز

      درود این مربی تا پول دارم رفیقتم و عاشق بند کیفتم پرسپولیس را رها کرد برای پول بیشتر و رفت و مربی استقلال هم همینطور هواداران را عاشق میکنند و بعد با کرامت و منزلت آنها بازی ببازیم بهتر است این برانکو نمک خور و نمکدان شکن و .....

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      این لنگیا و باند فدراسیونیشون متشکل از وزیر و دارودستش گند زدن ب این فوتبال و لیگ. چطو رفتن برانکویی ک بزرگترین خیانت و حمله رو کرد ب تیم ملیمون و دعای باختشومیکرد رو اوردن؟ مخالفت ها صد برابر میشه حالا نگاه کنید.‌ الکی صوری رفتن ملیارد ها پول دادن به ویلموتس زود برکنارش کردن ک مربی خودشونو بیارن آخه نمیتونستن درجا بعد از کی روش بیارنش‌‌. فساد و هدر دادن پول

    • بدون نام

      باید بگم سلام 2006
      با این که 2020 هستیم ولی رسما ما رفتیم به 14 سال قبل
      متاسفم

    • علی دایی

      برانکو غلط کرد اجنوی خاعن سرمربی تیم ملی فقط علی دایی

      پاسخ ها

      • علی همتی

        یاشاسن علی دایی

    • علی همتی

      سرمربی ایران فقط علی دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج