۹۴۳۲۷۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

یک احتمال جدی در خط حمله استقلال

ارسلان مطهری بازیکنی که چند سال آرزو داشت به استقلال بیاید و پیراهن این تیم را بپوشد، حالا در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

خبرورزشی : ارسلان مطهری بازیکنی که چند سال آرزو داشت به استقلال بیاید و پیراهن این تیم را بپوشد، حالا در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد.

دوباره امید خط حمله آبی‌ها قرار است از تیم ذوب‌آهن بیاید. تابستان سال گذشته، مرتضی تبریزی بعد از چند سال شایعه، سرانجام از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پیوست. فشار زیادی روی این بازیکن وجود داشت، چون همه توقع داشتند مثل ذوب‌آهن در جمع آبی‌ها هم خوش بدرخشد. از سال گذشته تاکنون او تنها ۵ گل برای استقلال زده و فرسنگ‌ها از بازیکنی که هواداران توقع داشتند، دور بوده.

تبریزی همین امسال هیچ گلی برای این تیم نزده تا ثابت کند گل نزدن‌های فصل قبلش اتفاقی نبوده است! او به هیچ‌وجه در استقلال جواب نداده و حالا آبی‌ها جوابش کرده‌اند. خود تبریزی هم که دیده شرایط خوب نیست، ترجیح داده به فکر جدایی باشد. اینکه او عازم چه تیمی می‌شود هنوز مشخص نیست ولی استقلالی‌ها جانشینش را انتخاب کرده‌اند.

خبرهای رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد استقلال مشغول مذاکره با ذوب‌آهن است و احتمالاً رضایت این باشگاه را برای انتقال مطهری می‌گیرد. خود ارسلان که علاقه زیادی دارد آبی‌پوش شود. او همین امسال حاضر بود به ازای دریافت ۷۰۰ میلیون تومان به استقلال ملحق شود ولی تعلل خطیر و فتحی در مذاکره با مطهری باعث شد او در ذوب‌آهن بماند.

این بازیکن در ابتدای فصل حتی ابراز علاقه کرد که آبی‌پوش شود. او در سال‌های گذشته هم بارها از این گفته که استقلالی است و دوست دارد پیراهن این تیم را بپوشد. مطهری در دوران حضور منصوریان هم تا پای امضای قرارداد با آبی‌ها رفت ولی در نهایت سرمربی وقت استقلال گفت، چون او در زمان نفت تهران، تیمش را تنها گذاشته، نباید به تیمش ملحق شود.

حالا، اما مطهری از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک‌تر است. ذوب‌آهن اگر اوکی آخر را دهد، این بازیکن خیلی زود به جمع آبی‌ها ملحق می‌شود و جای مرتضی تبریزی را در لیست این تیم می‌گیرد. فسخ قرارداد این بازیکن هم قطعی است و در نیم‌فصل دوم قطعاً در تیم دیگری توپ خواهد زد.

باخبر شدیم فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال هم از سبک بازی مطهری خوشش می‌آید. این بازیکن از سال گذشته تا امسال که برای ذوبی‌ها بازی کرده، گل‌های مهمی برای این تیم به ثمر رسانده و بهترین فوروارد سبزهای اصفهان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم میاد میشه مثل تبریزی مهاجم تو لیگ فقط دیاباته مثل زرافه به همه چی مسلطه خدا برکتش بده

    • rira

      یه زنگ به وزیر بزنین اکی میشه.رضایت نامه اینم حتما 3،4 میلیاردی آب میخوره
      کیسه کشا، خیالتون راحت ، دست رو هر بازیکنی بزارین شخص وزیر میارتش

    • ایران من

      انشاالله ڪه خیره
      روزی ڪه تبریزی له استقلال اومد من درهمین برترینها ڱفتم تبریزی در استقلال جواب نمیده،چون سبڪ بازی ذوب آهن با استقلال خیلی فرق داره وتبریزی موفق نمیشه ،اما چند نفر متعصب درجواب من چرت وپرت نوشتن واین هم عاقبت تبریزی
      امیدارم مطهری موفق شود

    • بدون نام

      مطهری تاریخ مصرفش تموم شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج