۹۴۳۳۱۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

انتظاری: کالدرون، استراماچونی نشود

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزپوشان اگر می خواهند صدر جدول را از دست ندهند، نباید به نساجی امتیاز بدهند.

خبرگزاری مهر: سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: قرمزپوشان با کالدرون شروع خوبی نداشتند اما هر چه از زمان بازی ها گذشت عملکرد پرسپولیس بهتر شد و آنها توانستند در پایان فصل خود را بالانشین کنند.

وی ادامه داد: در مقطعی از نیم فصل اول لیگ وقتی کالدرون نتیجه نمی گرفت هواداران به تشویق برانکو می پرداختند و این یک دو دستگی در بین طرفداران به وجود آورده بود اما در هفته های اخیر پرسپولیس نتایج قابل قبولی کسب کرد و کالدرون تا حدودی مرد محبوب هواداران پرسپولیس شد. البته هنوز هم برخی هواداران که به برانکو علاقه خاصی دارند امیدوارند او دوباره به پرسپولیس بازگردد.

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: این روزها در فوتبال ما بحث آمدن یا نیامدن استراماچونی تمام تفکرات را به سمت این موضوع برده است، البته کالدرون هم یکی دو بار اعلام کرده بود که اگر بروم همانند استراماچونی برنخواهم گشت تا مطالباتم را دریافت کنم، بنابراین مسئولان پرسپولیس باید قبل از رفتن این مربی تکلیف او را روشن کرده و برای مردم شفاف سازی کنند تا جریان او مثل استراماچونی نشده که از روز رفتنش هواداران نگران این بودند که او آیا بازخواهد گشت یا خیر.

انتظاری خاطرنشان کرد: متأسفانه در فوتبال ما کار به جایی رسیده که مربیان یا بازیکنان خارجی با سلام و صلوات می آیند اما هنگام رفتن کارشان به شکایت و دادگاه کشیده می شود و این مسئله بر فوتبال ما تأثیر منفی به جای گذاشته، من امیدوارم این اتفاق برای کالدرون نیفتد و او بتواند دوباره به پرسپولیس بازگردد.

وی در مورد بازی روز جمعه قرمزپوشان برابر نساجی قائمشهر گفت: پرسپولیس آخرین بازی خود از نیم فصل را برابر تیمی برگزار می کند که عملکرد خوبی داشته اما اگر پرسپولیس می خواهد صدر جدول را از دست ندهد، نباید به نساجی امتیاز داده و حتما برنده این دیدار باشد، بنابراین اعتقاد دارم پرسپولیس یک بازی هجومی را انجام خواهد داد و شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: هواداران از ابتدای فصل تا به امروز دست از حمایت تیمشان برنداشتند. امیدوارم روز جمعه حضور پررنگی در ورزشگاه داشته باشند تا پرسپولیس بتواند در کنار آنها جشن قهرمانی نیم فصل را برگزار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نترس اون تیم حکومتیه نمیذارن این بلا سرش بیاد

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      ن نمیشه نگران نباش. بجز اون جعل کجا دیدید ک واس لنگ مشگلی پیش بیاد؟ ک توخوده جعل هم وزیر تمام قد پشتتون بود و جام رو ازتون نگرفت و دسته یک نفرستادتون. وزیر هست

    • مهدیه

      کسی از شما نظر نخواست

    • مهرداد

      نگران نباش.پولشو ریختن تو حسابش دوستان .تیم حکومتی دیگه

    • امیر

      نترس وزارت ورزش نمیزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج