۹۴۳۵۹۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

فرهاد لیست ورود و خروج هم داده بود

فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی و اسکوچیچ سه گزینه استقلال برای جایگزینی آندره‌آ استراماچونی بودند.

فرهیختگان: فرهاد مجیدی، پرویز مظلومی و اسکوچیچ سه گزینه استقلال برای جایگزینی آندره‌آ استراماچونی بودند. پس از آنکه باشگاه استقلال اعلام کرد مذاکرات با سرمربی ایتالیایی این تیم به بن‌بست خورده، اعضای هیات‌مدیره به‌سرعت سراغ فرهاد مجیدی رفتند و از او قول حضور در راس کادر فنی استقلال را گرفتند. شماره ۷ پیشین باشگاه استقلال که پس از جدایی شفر، ۵ بازی هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته بود و ۳ پیروزی و دو تساوی را برای آنها به ارمغان آورد هم از این پیشنهاد استقبال کرد تا همه چیز آماده بازگشت او به آبی‌های پایتخت شود.

در این‌باره شنیده‌ایم او حتی لیست بازیکنان مدنظرش را هم به باشگاه داده بود. به‌عنوان مثال بهنام برزای یکی از گزینه‌هایی بود که مجیدی از باشگاه خواسته بود مقدمات جذبش را از گل‌گهر سیرجان فراهم کنند. دو دستیار اسپانیایی که قرار بود در تیم ملی امید هم فرهاد مجیدی را همراهی کنند نیز به باشگاه معرفی شدند تا مقدمات جذب آنها فراهم شود.

یا استرا یا هیچ‌کس؟!

فضای مجازی اما با فرهاد مجیدی همراه نبود. این اتفاق در حالی رخ داد که مدیران باشگاه استقلال به خیال آنکه بازگشت فرهاد، هواداران را آرام می‌کند، سراغ او رفته بودند، اما شعارها و هشتگ‌ها همه روی نام استرا می‌چرخیدند. هواداران شعار می‌دادند «یا استرا، یا هیچ‌کس». همین موضوع فرهاد مجیدی را دودل کرد و او تصمیم گرفت در پیامی اینستاگرامی قید حضور در راس کادر فنی استقلال را بزند.

از سوی دیگر گفته می‌شود استراماچونی از طریق یکی از وکلایش پیام داده و گفته آماده مذاکره است و این بار اگر مسئولان باشگاه سراغ او بروند، بازمی‌گردد. همین موضوع باعث شد خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال به‌سرعت شرایط مذاکره را فراهم و تمام واسطه‌های میان باشگاه و استراماچونی را حذف کند.

استرا نیاید اسکو آماده است!

به هر ترتیب باشگاه استقلال درحال حاضر آماده بازگشت استراماچونی است، اما شنیده‌ایم در صورت منتفی شدن این موضوع، اسکوچیچ به‌سرعت سرمربی استقلال خواهد شد تا یک کروات، هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد. اسکوچیچ که درحال حاضر هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده دارد، سال‌ها پیش نیز به‌عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده بود، اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و علیرضا منصوریان هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.

هرچند مدیر برنامه‌های اسکوچیچ دو روز پیش حضور این مربی کروات را در استقلال تکذیب کرده بود، اما معادلات باشگاه استقلال به‌گونه‌ای است که هر لحظه تصمیم جدیدی گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد شرایط برای حضور اسکوچیچ فراهم شده، البته اگر استرا برنگردد. خود اسکوچیچ هم اعلام کرده تمرکزش روی نفت آبادان است و بهتر است استراماچونی دوباره هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. با این حال درباره اینکه اگر استرا به ایران بر نگردد او جایش را می‌گیرد یا خیر حرفی نزده!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.حیف از فرهاد

    • بدون نام

      مجیدی. بهترین کارو انجام دادی. اگه سرمربی بشی فایده نداره..چون. بازم مثل همیشه پرسپولیس قهرمان میشه

      پاسخ ها

      • استقلال

        خاک تو سرت پیام استقلال می خونی جاسوس

      • استقلال

        خاک تو سرت پیام استقلال می خونی جاسوس

    • پرویز

      مثل اینکه کسی باور ندارد دیگه نباید شاهد حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران باشیم پروژه حذف خارجی ها در کلیه رشته های ورزشی شروع شده و عمده ترین مسئله انهم کمیود شدید ارز در کشور می باشد

    • م

      فرهاد و چ ب مربیگری اخه.اسکل بهنام برزای رو فقط بخاطر اینکه پاچه خوارشه و شادی گلشو شبیه فرهاده میخواد یا داداش میرشاد ماجدی

    • smt-1980

      ظاهرا،اینطور که معلومه و خودتون هم بازبان بیزبانی،دارید میگید؛هیچ کسی هیچ حرفی نزده...!؟!همه کسانی که حرف وحدیث از طرف اونا مطرح میشه!کاملا اون شایعات رو تکذیب کردن...!؟!
      پس چرااااا؟!؟ اخبار کشکی،وشایعه پخش میکنید...؟؟؟ واقعا چرا.....؟؟؟
      متاسفانه!!دروغ گفتن!وبدتر از اون،نسبت دادن اون به طرف مقابل! داره به یه مرض تبدیل میشه توی این کشور!!!و ریشه 90 درصد مشکلات ما همینه...!!!

    • بدون نام

      هنوز اب را ندیده شلوارش را در اورده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج