جاباما
۹۴۳۶۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ویدال از بارسلونا شکایت کرد

هافبک شیلیایی به دلیل پرداخت نشدن بخشی از قراردادش از بارسلونا شکایت کرد.

ایسنا: به نقل از مارکا، آرتورو ویدال برابر بارسلونا ایستاد. هافبک اهل شیلی درخواست ۲.۴ میلیون یورو از باشگاه کاتالانی کرد که از فصل گذشته پرداخت نشده است. بارسا این خواسته را درک نمی کند و لالیگا نیز نمی خواهد خود را وارد این جریان کند. شکایت ویدال زمانی صورت گرفت که بازیکن شیلیایی با پیشنهاداتی برای جدایی از بارسلونا روبرو است. اینتر بیش از دیگر تیم‌ها خواهان بازیکن آبی اناری‌هاست. با این حال بارسلونا نمی خواهد ویدال را بفروشد چون می داند بازیکن کلیدی در این لحظه از سال و نیم فصل دوم خواهد بود.

خبر شکایت ویدال را ابتدا نشریه ABC منتشر کرد و سپس باشگاه کاتالانی این موضوع را تایید کرد اما اعلام کرد این درخواست پذیرفته شده نیست. اختلاف طرفین به این خاطر است که ویدال به دلیل حضور در ۶۰ درصد بازی ها خواستار ۲.۴ میلیون یورو است که در قراردادش ذکر شده است. با این حال باشگاه کاتالانی معتقد است مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و از طریق یک بیانیه آن را به وکلای ویدال اطلاع داد.

بارسا به دلیل بندی که در قرارداد وجود داشت ۱.۷ میلیون یورو به هافبک شیلیایی داد اما وکلای این بازیکن خواستار ۴.۱ میلیون یورو شدند و معتقدند ۲.۴ میلیون یورو باید به خاطر فتح لالیگا به او داده شود.

علاقه اینتر

آینده ویدال در بارسا نامشخص است. بازیکن اهل شیلی بارها اعلام کرده از دقایقی که به او فرصت بازی داده می شود راضی نیست. به همین خاطر مدت ها است پیشنهاد را بررسی می کند تا از تیم کاتالانی جدا شود.

در چنین شرایطی ارنستو والورده نمی خواهد این بازیکن را از دست بدهد چون زمانی که به میدان می رود نمایش خیلی خوبی از خود بر جای می گذارد. ویدال اکنون پشت سر لیونل مسی، آنتوان گریزمان و لوییس سوارس چهارمین گلزن بارسا محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج