۹۴۳۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دژاگه: بايد مقابل چلسي بجنگيم

هافبک ايراني فولام پيش از رويارويي روز شنبه آينده مقابل چلسي تاکيد کرد بايد مقابل آنها روحيه جنگندگي‌شان را نمايش دهند.

خبرگزاری فارس: هافبک ايراني فولام پيش از رويارويي روز شنبه آينده مقابل چلسي تاکيد کرد بايد مقابل آنها روحيه جنگندگي‌شان را نمايش دهند.

اشکان دژاگه در ديدار روز شنبه فولام در زمين وست برومويچ موفق شد با شوتي زميني از داخل محوطه جريمه حريف، گل نخست بازي را به ثمر برساند. اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

ديدار بعدي فولام روز شنبه در کريون کاتج مقابل چلسي خواهد بود. دژاگه پيش از اين ديدار از هم‌تيمي‌هايش خواسته روحيه جنگندگي خود را نشان دهند.

دژاگه که دومين سال حضور خود در فولام را تجربه مي‌کند در مصاحبه با سايت رسمي باشگاه فولام گفت: گل خوبي زدم. توپ به سمت من آمد و از اينکه توانستم آن را تبديل به گل کنم خوشحالم. مقابل تاتنهام هم گل زدم اما درست همانند آن ديدار نتوانستيم نتيجه را حفظ کنيم تا به پيروزي برسيم. فکر مي‌کنم نيمه نخست و ۱۰ تا ۱۵ دقيقه از نيمه دوم خيلي خوب بازي کرديم اما پس از آن وست بروم رو به جلو حرکت کرد. آنها بازيکنان و به خصوص مهاجمان قدرتمندي دارند. به همين خاطر دفاع کردن مقابل آنها کار ساده‌اي نبود. فکر مي‌کنم با کمي شانس مي‌توانستيم نتيجه را به سود خودمان به پايان برسانيم. اکنون بايد روي ديدار بعدي با چلسي تمرکز کنيم. ديدار سختي خواهد بود. بايد هر هفته سخت تلاش کنيم تا همواره آماده باشيم.

فولام در زمين خانگي ميزبان چلسي خواهد بود. اين در شرايطي است که هر دو تيم به دلايل مختلف به امتيازهاي اين ديدار به شدت نياز دارند. چلسي در حال نزديک شدن به نخستين قهرماني خود از سال ۲۰۱۰ است و فولام هم مي‌داند که امتياز گرفتن از اين ديدار مي‌تواند به بقاي آنها در ليگ برتر کمک زيادي کند.

دژاگه در اين خصوص هم گفت: مقابل چلسي همه بايد عملکرد خوبي داشته باشند. اين يک ديدار بزرگ براي بازيکنان و هواداران است. چلسي در اين فصل بار ديگر تيم خوبي شده و به امتيازهاي اين ديدار نياز دارد. ما نيز براي امتيازهاي اين ديدار مي‌جنگيم. بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد.

رويارويي با شاگردان ژوزه مورينيو در روز شنبه نخستين ديدار خانگي فليکس ماگات از زمان به دست گرفتن هدايت فولام است. اشکان دژاگه در ولفسبورگ نيز زير نظر ماگات کار کرده و با اين تيم در فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ به تنها عنوان قهرماني تاريخ باشگاه رسيد.

دژاگه در مورد ماگات هم گفت: او را مدت زيادي است که مي‌شناسم. پيش از رويارويي با وست بروم در طول هفته تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. همه جلسه‌هاي تمريني خوب بودند. بايد در هفته پيش رو هم همين روند را پيش بگيريم و منتظر بمانيم و ببينيم مقابل چلسي چه اتفاق‌هايي رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج